Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. CRM
1.Prowadzenie komunikacji w ramach przydzielonego produktu
- opracowywanie i przygotowywanie nowych produktów i promocji w ramach komunikacji kart kredytowych
- przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych w ramach komunikacji produktu
2.Zarządzanie bazą danych klientów Cetelem Bank i akcjami marketingowymi w ramach przydzielonych produktów
- przygotowanie i opracowywanie bazy klientów do każdej akcji marketingowej
3.Zarządzanie poszczególnymi akcjami marketingowymi poprzez :
- przygotowywanie materiałów komunikacyjnych zgodnie z planem marketingowym
- nadzór nad zamówieniami i wysyłką materiałów do klienta
- kontrola stanów magazynowych poszczególnych materiałów
- przeprowadzanie szkoleń dla Działów operacyjnych z zakresu wdrażanych produktów oraz organizowanych promocji
- kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług w ramach realizowanych projektów
4. Analiza marketingowa akcji promocyjnych
- follow-up akcji marketingowych
- przygotowywanie raportów po każdej zakończonej akcji
- analiza akcji pod kątem response rate
- analiza baz danych
5.Analiza konkurencji
- przygotowywanie raportów dotyczących rynku kart kredytowych
6.Prowadzenie budżetu w ramach obsługiwanych akcji i projektów
7.Przygotowywanie planów marketingowych
- opracowywanie i przygotowywanie nowych produktów i promocji w ramach komunikacji kart kredytowych
- przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych w ramach komunikacji produktu
2.Zarządzanie bazą danych klientów Cetelem Bank i akcjami marketingowymi w ramach przydzielonych produktów
- przygotowanie i opracowywanie bazy klientów do każdej akcji marketingowej
3.Zarządzanie poszczególnymi akcjami marketingowymi poprzez :
- przygotowywanie materiałów komunikacyjnych zgodnie z planem marketingowym
- nadzór nad zamówieniami i wysyłką materiałów do klienta
- kontrola stanów magazynowych poszczególnych materiałów
- przeprowadzanie szkoleń dla Działów operacyjnych z zakresu wdrażanych produktów oraz organizowanych promocji
- kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług w ramach realizowanych projektów
4. Analiza marketingowa akcji promocyjnych
- follow-up akcji marketingowych
- przygotowywanie raportów po każdej zakończonej akcji
- analiza akcji pod kątem response rate
- analiza baz danych
5.Analiza konkurencji
- przygotowywanie raportów dotyczących rynku kart kredytowych
6.Prowadzenie budżetu w ramach obsługiwanych akcji i projektów
7.Przygotowywanie planów marketingowych
Kierownik Projektu
- przygotowywanie projektów telemarketingowych do realizacji
- uczestnictwo w budowie i testowaniu programu informatycznego do obsługi akcji
- przeprowadzanie szkoleń i egzaminów dopuszczających do akcji
- przygotowywanie materiałów do prowadzenia akcji
- sporządzanie wzorów raportów i statystyk
- nadzór i monitoring akcji zgodnie z oczekiwaniami klienta
- rekrutacja oraz motywowanie i doszkalanie pracowników-grupy od 15 do 50 osób
- raportowanie stanu akcji i bieżąca analiza
- utrzymywanie kosztowności na odpowiednim poziomie
- prowadzenie szkoleń z zakresu zasad pracy w Dziale telemarketingu
- prowadzenie szkoleń dotyczących standardów zapisu w bazach danych
- przeprowadzanie prezentacji Działu dla klientów zewnętrznych
- uczestnictwo w budowie i testowaniu programu informatycznego do obsługi akcji
- przeprowadzanie szkoleń i egzaminów dopuszczających do akcji
- przygotowywanie materiałów do prowadzenia akcji
- sporządzanie wzorów raportów i statystyk
- nadzór i monitoring akcji zgodnie z oczekiwaniami klienta
- rekrutacja oraz motywowanie i doszkalanie pracowników-grupy od 15 do 50 osób
- raportowanie stanu akcji i bieżąca analiza
- utrzymywanie kosztowności na odpowiednim poziomie
- prowadzenie szkoleń z zakresu zasad pracy w Dziale telemarketingu
- prowadzenie szkoleń dotyczących standardów zapisu w bazach danych
- przeprowadzanie prezentacji Działu dla klientów zewnętrznych
Specjalista ds. Marketingu
- tworzenie i realizacja strategii marketingowych
- opracowywanie, rozwój i wdrażanie planów marketingowych
- opracowywanie i obsługa akcji lojalnościowych, oraz prezentacji w organizacjach zewnętrznych.
- zapewnienie odpowiedniej promocji produktów i firmy na rynku
- kontrola realizacji budżetu
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy oraz partnerami
- współpraca z agencjami reklamowymi
- analiza konkurencji w zakresie obsługiwanych produktów
- administracja, organizacja pracy biura
- obsługa klienta
- rekrutacja kadry
- rejestracja nowych oddziałów firmy – sporządzanie dokumentacji rejestracyjnej dla Kuratorium Oświaty, Urzędu Miasta
- obsługa programu Hermes (Okręgowa Komisja Egzaminacyjna)
- opracowywanie, rozwój i wdrażanie planów marketingowych
- opracowywanie i obsługa akcji lojalnościowych, oraz prezentacji w organizacjach zewnętrznych.
- zapewnienie odpowiedniej promocji produktów i firmy na rynku
- kontrola realizacji budżetu
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy oraz partnerami
- współpraca z agencjami reklamowymi
- analiza konkurencji w zakresie obsługiwanych produktów
- administracja, organizacja pracy biura
- obsługa klienta
- rekrutacja kadry
- rejestracja nowych oddziałów firmy – sporządzanie dokumentacji rejestracyjnej dla Kuratorium Oświaty, Urzędu Miasta
- obsługa programu Hermes (Okręgowa Komisja Egzaminacyjna)
Kierownik Projektu
- przygotowywanie projektów telemarketingowych do realizacji
- uczestnictwo w budowie i testowaniu programu informatycznego do obsługi akcji
- przeprowadzanie szkoleń i egzaminów dopuszczających do akcji
- przygotowywanie materiałów do prowadzenia akcji
- sporządzanie wzorów raportów i statystyk
- nadzór i monitoring akcji zgodnie z oczekiwaniami klienta
- rekrutacja oraz motywowanie i doszkalanie pracowników-grupy od 15 do 50 osób
- raportowanie stanu akcji i bieżąca analiza
- utrzymywanie kosztowności na odpowiednim poziomie
- prowadzenie szkoleń z zakresu zasad pracy w Dziale telemarketingu
- prowadzenie szkoleń dotyczących standardów zapisu w bazach danych
- przeprowadzanie prezentacji Działu dla klientów zewnętrznych
- uczestnictwo w budowie i testowaniu programu informatycznego do obsługi akcji
- przeprowadzanie szkoleń i egzaminów dopuszczających do akcji
- przygotowywanie materiałów do prowadzenia akcji
- sporządzanie wzorów raportów i statystyk
- nadzór i monitoring akcji zgodnie z oczekiwaniami klienta
- rekrutacja oraz motywowanie i doszkalanie pracowników-grupy od 15 do 50 osób
- raportowanie stanu akcji i bieżąca analiza
- utrzymywanie kosztowności na odpowiednim poziomie
- prowadzenie szkoleń z zakresu zasad pracy w Dziale telemarketingu
- prowadzenie szkoleń dotyczących standardów zapisu w bazach danych
- przeprowadzanie prezentacji Działu dla klientów zewnętrznych
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker - Twój znajomy broker z Goldenline.pl
Nowe samochody w atrakcyjnych cenach - Kredyty samochodowe - Leasing - Kredyty inwestycyjne.
Grupa tylko dla moich znajomych.