Umiejętności
Strategia biznesowa
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
Reklama online
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
marketing manager
Allpay.eu Ltd.
przygotowanie i realizacja planu marketingowego (analiza konkurencji, komunikacja marketingowa, strategia promocyjna); plan rebrandingu – CI, nowy serwis www; współpraca partnerska; programy partnerskie i lojalnościowe; kierowanie zespołem, koordynacja prac z IT, BOK, sprzedażą, agencjami zewnętrznymi; raportowanie do Zarządu
Product Manager Onet&Skype
całkowita opieka nad kluczowym produktem portalu, strategia oraz koordynowanie zadań pomiędzy Skype Communications Ltd. i Onet.pl, kampanie promocyjno-reklamowe, działania PR, konferencje, koordynacja prac projektowych, graficznych, programistycznych oraz produkcyjnych, redagowanie treści, sprzedaż, analiza wyników
Szkolenia i kursy
"e-commerce 2008", organizator Internet Standard, Warszawa 2008
„Forum IAB”, organizator IAB, Warszawa 2007
„e-commerce 2007”, organizator Internet Standard, Warszawa 2007
„2k7”, organizator Internet Standard, Warszawa 2007
„Budowanie relacji z klientem”, organiztor Nowe Motywacje, Bochnia 2005
„V Kongres Programów Lojalnościowych”, EQU Marketing, Kraków 2005
„Psychologia w reklamie”, organizator ECU Marketing, Warszawa 2004
„Podpis elektroniczny i PKI”, organizator Unizeto, Międzyzdroje 2002
„Kreatura 2002” - Festiwal oraz seminarium o reklamie, organizator VFP Media i Marketing
„Kongres marketingu polskiego”, organizator ECU Marketing, Poznań 2001
„Profesjonalna prezentacja”, Kraków
„Gra i konkurs promocyny”, Niedzica
Seminarium naukowe INVEST’97 NFI, Venture Capital, Bankowość Inwestycyjna – organizowane przez AIESEC, Ustroń 1997
Seminarium naukowe „Wall Street” - Polski Rynek Kapitałowy - organizowane przez AIESEC, Wrocław 1996
Szkolenie w Studium Pedagogiki UJ w Krakowie „Inna Edukacja”, Kraków 1997
„Forum IAB”, organizator IAB, Warszawa 2007
„e-commerce 2007”, organizator Internet Standard, Warszawa 2007
„2k7”, organizator Internet Standard, Warszawa 2007
„Budowanie relacji z klientem”, organiztor Nowe Motywacje, Bochnia 2005
„V Kongres Programów Lojalnościowych”, EQU Marketing, Kraków 2005
„Psychologia w reklamie”, organizator ECU Marketing, Warszawa 2004
„Podpis elektroniczny i PKI”, organizator Unizeto, Międzyzdroje 2002
„Kreatura 2002” - Festiwal oraz seminarium o reklamie, organizator VFP Media i Marketing
„Kongres marketingu polskiego”, organizator ECU Marketing, Poznań 2001
„Profesjonalna prezentacja”, Kraków
„Gra i konkurs promocyny”, Niedzica
Seminarium naukowe INVEST’97 NFI, Venture Capital, Bankowość Inwestycyjna – organizowane przez AIESEC, Ustroń 1997
Seminarium naukowe „Wall Street” - Polski Rynek Kapitałowy - organizowane przez AIESEC, Wrocław 1996
Szkolenie w Studium Pedagogiki UJ w Krakowie „Inna Edukacja”, Kraków 1997
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Psychologia, fotografia, muzyka, sport (brązowy medal w I Mistrzostwach Polski w Racketlonie, Zgierz 2005 r.), squash, narty, rower, sporty ekstremalne, żeglarstwo, skutery
Organizacje
Aiesec
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.