Małgorzata Siudak
Gałązczyce,
opolskie
Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Rozliczanie projektów współfinansowanych z funduszy unijnych
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym
Pozyskiwanie Środków unijnych
Prowadzenie szkoleń, prezentacji
Zarządzanie projektami unijnymi
Obsługa generatorów wniosków aplikacyjnych
znajomość i obsługa pakietu MS Office
Zarządzanie projektami FIDIC
Obsługa systemu do rozliczania inwestycji FIDMAN
Znajomość i obsługa systemu sl2014
Zarządzanie Projektami przy urzyciu technik scrum
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
konsultant ds. finansowych, specjalista ds. zamówień publicznych
Praca konsultanta i szeroko pojęte doradztwo w Projektach współfinansowanych ze środków UE jako Pomoc Techniczna i zespół Inżyniera Kontraktu. Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej, a także dokumentów do zawarcia umowy na dofinansowanie.
współpraca z Beneficjentami Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Pomoc w kontaktach z Instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie Wniosków o płatność, Harmonogramów Projektu, zestawień i sprawozdań. Przygotowywanie korespondencji i wszelkich dokumentów wymaganych w związku z realizacją Projektu. Pomoc w kwalifikowalności wydatków oraz w rozliczaniu środków Unijnych, własnych i krajowych (pożyczki z NFOŚiGW, pożyczki z WFOŚiGW). Pomoc we wprowadzaniu zmian do Umów o Dofinansowanie (aneksy). Przygotowywanie prezentacji, prowadzenie szkoleń z zakresu Umowy o Dofinansowanie oraz nieprawidłowości w projektach współfinansowanych ze środków UE a także z rozliczenia końcowego i kontroli na zakończenie itp. Branie czynnego udziału w spotkaniach naradach i radach budowy ze wszystkimi stronami procesu inwestycyjnego. Pomoc w rozliczeniu i zakończeniu Projektu, wraz z przejściem kontroli na zakończenie i uzyskaniem wymaganych efektów rzeczowych i ekologicznych.
współpraca z Beneficjentami Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Pomoc w kontaktach z Instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie Wniosków o płatność, Harmonogramów Projektu, zestawień i sprawozdań. Przygotowywanie korespondencji i wszelkich dokumentów wymaganych w związku z realizacją Projektu. Pomoc w kwalifikowalności wydatków oraz w rozliczaniu środków Unijnych, własnych i krajowych (pożyczki z NFOŚiGW, pożyczki z WFOŚiGW). Pomoc we wprowadzaniu zmian do Umów o Dofinansowanie (aneksy). Przygotowywanie prezentacji, prowadzenie szkoleń z zakresu Umowy o Dofinansowanie oraz nieprawidłowości w projektach współfinansowanych ze środków UE a także z rozliczenia końcowego i kontroli na zakończenie itp. Branie czynnego udziału w spotkaniach naradach i radach budowy ze wszystkimi stronami procesu inwestycyjnego. Pomoc w rozliczeniu i zakończeniu Projektu, wraz z przejściem kontroli na zakończenie i uzyskaniem wymaganych efektów rzeczowych i ekologicznych.
Specjalista ds. organizacji i monitoringu
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.
Praca przy projektach pn.: "Oczyszczanie Ścieków w Brzegu - faza III" "Oczyszczanie ścieków w Brzegu - faza IV" realizowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 finansowanych ze środków FS, obejmująca min.:
- przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej i do umowy o dofinansowanie
- przygotowywanie dokumentów pod Aneksy do UoD. lub też wymaganych aktualizacji
- współpracowanie ze stronami procesu inwestycyjnego,
- korzystanie z systemu teleinformatycznego SL2014,
- przygotowywanie procedur przetargowych,
- przygotowywanie umów,
- współpraca w przygotowywaniu dokumentów OT
-uczestniczenie w spotkaniach, Radach Budowy i naradach związanych z realizacją projektu,
-sporządzanie wniosków o płatność,
-monitorowanie terminów wnioskowania o środki oraz terminowości dokonywania płatności,
-współudział w opracowywaniu planów finansowych,
-sporządzanie aktualizacji Harmonogramu Realizacji Projektu,
-sprawdzanie dokumentów będących podstawą do wystawienia FV,
- przygotowywanie protokołów odbioru
- przechowywanie i udostępnianie dokumentacji dotyczącej projektu
- prowadzenie archiwizacji dokumentów JRP
- sporządzanie pism i sprawozdań z zakresu rzeczowo finansowego projektu
- przygotowywanie procedur JRP
-współpraca z pozostałymi działami,
-inne czynności wynikające ze specyfiki projektu
- przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej i do umowy o dofinansowanie
- przygotowywanie dokumentów pod Aneksy do UoD. lub też wymaganych aktualizacji
- współpracowanie ze stronami procesu inwestycyjnego,
- korzystanie z systemu teleinformatycznego SL2014,
- przygotowywanie procedur przetargowych,
- przygotowywanie umów,
- współpraca w przygotowywaniu dokumentów OT
-uczestniczenie w spotkaniach, Radach Budowy i naradach związanych z realizacją projektu,
-sporządzanie wniosków o płatność,
-monitorowanie terminów wnioskowania o środki oraz terminowości dokonywania płatności,
-współudział w opracowywaniu planów finansowych,
-sporządzanie aktualizacji Harmonogramu Realizacji Projektu,
-sprawdzanie dokumentów będących podstawą do wystawienia FV,
- przygotowywanie protokołów odbioru
- przechowywanie i udostępnianie dokumentacji dotyczącej projektu
- prowadzenie archiwizacji dokumentów JRP
- sporządzanie pism i sprawozdań z zakresu rzeczowo finansowego projektu
- przygotowywanie procedur JRP
-współpraca z pozostałymi działami,
-inne czynności wynikające ze specyfiki projektu
GŁÓWNY SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH, Z-CA KIEROWNIKA JRP
Praca przy projekcie pn.: "Oczyszczanie Ścieków w Aglomeracji Grodków" realizowanego w ramach POIiŚ finansowanego ze środków FS obejmująca min.:
-funkcję zastępcy Kierownika Jednostki Realizującej Projekt,
-zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu JRP,
-uczestniczenie w Radach Budowy i Naradach Technicznych,
-współpracowanie ze stronami procesu inwestycyjnego,
-weryfikację merytoryczną i formalno - rachunkową dokumentów księgowych,
-podział wydatków na kwalifikowalne i niekwalifikowalne,
-prowadzenie pozabilansowej ewidencji księgowej,
-sporządzanie zestawień księgowych i raportów finansowych,
-sporządzanie wniosków o płatność do Instytucji Pośredniczącej,
-sporządzanie wniosków o pożyczki oraz ich bieżące rozliczanie,
-monitorowanie terminów wnioskowania o środki oraz terminowości dokonywania płatności,
-współudział w opracowywaniu planów finansowych,
-sporządzanie aktualizacji Harmonogramu Realizacji Projektu,
-sprawdzanie dokumentów będących podstawą do wystawienia FV,
-współpraca z pozostałymi działami.
-funkcję zastępcy Kierownika Jednostki Realizującej Projekt,
-zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu JRP,
-uczestniczenie w Radach Budowy i Naradach Technicznych,
-współpracowanie ze stronami procesu inwestycyjnego,
-weryfikację merytoryczną i formalno - rachunkową dokumentów księgowych,
-podział wydatków na kwalifikowalne i niekwalifikowalne,
-prowadzenie pozabilansowej ewidencji księgowej,
-sporządzanie zestawień księgowych i raportów finansowych,
-sporządzanie wniosków o płatność do Instytucji Pośredniczącej,
-sporządzanie wniosków o pożyczki oraz ich bieżące rozliczanie,
-monitorowanie terminów wnioskowania o środki oraz terminowości dokonywania płatności,
-współudział w opracowywaniu planów finansowych,
-sporządzanie aktualizacji Harmonogramu Realizacji Projektu,
-sprawdzanie dokumentów będących podstawą do wystawienia FV,
-współpraca z pozostałymi działami.
Referent d/s rozliczeń
"KOMUNALNIK" SP. Z O.O. GRODKÓW
obsługa sekretariatu, pomoc w dziale płac: podliczanie kart czasu pracy i podliczanie wynagrodzeń, pomoc w dziale księgowości: sporządzanie przelewów bankowych, opisywanie faktur, dekretowanie faktur, wystawianie faktur dla wspólnot mieszkaniowych, pomoc w kasie.
Projekty
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zakresu Projektów realizowanych w ramach POIiŚ
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Budownictwo
Infrastrukturalne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Dobry film, muzyka, jazda na rowerze, bieganie, pływanie, narty, podróże.
Inne
Praca licencjacka pt: „Realizacja Regionalnych Programów Operacyjnych Unii Europejskiej na lata 2007 – 2013 w Polsce, na podstawie Gminy Grodków”.
Praca magisterska pt: "Analiza wpływu podatku VAT na przedsiębiorstwa"
Praca magisterska pt: "Analiza wpływu podatku VAT na przedsiębiorstwa"
Grupy
ABC BANKOWOŚCI I FINANSÓW
Finanse, giełda, rynki, banki...
Analizy, komentarze, opinie, wnioski...
Wczoraj, dziś, jutro...
Zyjesz tylko dziś. Naukę wyciągasz z przeszłości. Decyzje podejmujesz na przyszłość.
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Grupa dla osób, które są studentami AE Wrocław/ Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu bądź nimi były oraz dla sympatyków AE Wrocław i także tych, którzy dopiero planują studiować na ww. uczelni, zap
Allianz
Zapraszam wszystkich zainteresowanych rzetelnymi poradami z zakresu ubezpieczeń oraz planujących związać swoją karierę z Allianz.
Audyt finansowy
Audyt sprawozdań finansowych wg PSR oraz MSSF/MSR,
Przekształcenia i fuzje,
Konsolidacja sprawozdań finansowych,
IPO oraz Newconnect,
Doradzt
Audyt i podatki
Borykasz się ze złożonym zagadnieniem z zakresu rachunkowości lub podatków? Ta grupa jest właśnie dla Ciebie :-)