Umiejętności
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Marketing
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Public Relations
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. wycen i administrowania kontraktami
1. Bieżąca obserwacja i analizowanie zmian na rynku konstrukcji stalowych.
2. Prezentacja Organizacji podczas branżowych targów i wystaw.
3. Opracowywanie informacji rynkowych / prognoz dla Dyrektora Handlowego lub Zarządu Spółki.
4. Prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej Spółki na obszarze konstrukcji stalowych.
5. Koordynacja procesu opracowywania ofert.
6. Opracowywanie kalkulacji kosztów i cen.
7. Przygotowywanie i składanie Klientom ofert z zachowaniem zasad reprezentacji Spółki.
8. Prowadzenie negocjacji handlowych i współudział w zawieraniu kontraktów.
9. Nadzór nad realizacją kontraktu od strony handlowej.
10. Obsługa handlowa zawartych kontraktów.
11. Rozliczanie projektów i przedstawianie wyników Dyrektorowi Handlowemu oraz Zarządowi.
12. Rozliczanie ewentualnych kosztów roszczeń gwarancyjnych.
13. Otwieranie i zamykanie zleceń na prefabrykację i montaż konstrukcji stalowych.
14. Ścisła współpraca z GSG w przedmiocie planowania zakupów usług niezbędnych do realizacji programu produkcyjnego konstrukcji stalowych oraz w tworzeniu listy uznawanych podwykonawców.
15. Ścisła współpraca z Działami GSG Towers w przedmiocie:
a) warunków finansowych zawieranych kontraktów,
b) rozliczania kontraktów etapowo i finalnie,
c) wystawiania faktur,
d) kontroli terminowości płatności.
16. Obsługa spedycyjno - celna realizowanych kontraktów.
17. Otwieranie i zamykanie zleceń na naprawy gwarancyjne po wcześniejszej akceptacji Dyrektora Handlowego.
18. Udział w przeprowadzanych audytach wewnętrznych w zależności od potrzeb Pracodawcy.
19. Udział w opracowywaniu procedur dotyczących pracy Biura Konstrukcji Stalowych i nadzór nad opisanymi w nich procesami.
20. Przestrzeganie obowiązujących procedur.
21. Wspieranie czynnie procesów doskonalenia jakości w przedsiębiorstwie.
2. Prezentacja Organizacji podczas branżowych targów i wystaw.
3. Opracowywanie informacji rynkowych / prognoz dla Dyrektora Handlowego lub Zarządu Spółki.
4. Prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej Spółki na obszarze konstrukcji stalowych.
5. Koordynacja procesu opracowywania ofert.
6. Opracowywanie kalkulacji kosztów i cen.
7. Przygotowywanie i składanie Klientom ofert z zachowaniem zasad reprezentacji Spółki.
8. Prowadzenie negocjacji handlowych i współudział w zawieraniu kontraktów.
9. Nadzór nad realizacją kontraktu od strony handlowej.
10. Obsługa handlowa zawartych kontraktów.
11. Rozliczanie projektów i przedstawianie wyników Dyrektorowi Handlowemu oraz Zarządowi.
12. Rozliczanie ewentualnych kosztów roszczeń gwarancyjnych.
13. Otwieranie i zamykanie zleceń na prefabrykację i montaż konstrukcji stalowych.
14. Ścisła współpraca z GSG w przedmiocie planowania zakupów usług niezbędnych do realizacji programu produkcyjnego konstrukcji stalowych oraz w tworzeniu listy uznawanych podwykonawców.
15. Ścisła współpraca z Działami GSG Towers w przedmiocie:
a) warunków finansowych zawieranych kontraktów,
b) rozliczania kontraktów etapowo i finalnie,
c) wystawiania faktur,
d) kontroli terminowości płatności.
16. Obsługa spedycyjno - celna realizowanych kontraktów.
17. Otwieranie i zamykanie zleceń na naprawy gwarancyjne po wcześniejszej akceptacji Dyrektora Handlowego.
18. Udział w przeprowadzanych audytach wewnętrznych w zależności od potrzeb Pracodawcy.
19. Udział w opracowywaniu procedur dotyczących pracy Biura Konstrukcji Stalowych i nadzór nad opisanymi w nich procesami.
20. Przestrzeganie obowiązujących procedur.
21. Wspieranie czynnie procesów doskonalenia jakości w przedsiębiorstwie.
Specjalista ds. handlowych (Pełnomocnictwo)
1. Bieżąca obserwacja i analizowanie zmian na rynku konstrukcji stalowych.
2. Prezentacja Organizacji podczas branżowych targów i wystaw.
3. Opracowywanie informacji rynkowych / prognoz dla Dyrektora Handlowego lub Zarządu Spółki.
4. Prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej Spółki na obszarze konstrukcji stalowych.
5. Koordynacja procesu opracowywania ofert.
6. Opracowywanie kalkulacji kosztów i cen.
7. Przygotowywanie i składanie Klientom ofert z zachowaniem zasad reprezentacji Spółki.
8. Prowadzenie negocjacji handlowych i współudział w zawieraniu kontraktów.
9. Nadzór nad realizacją kontraktu od strony handlowej.
10. Obsługa handlowa zawartych kontraktów.
11. Rozliczanie projektów i przedstawianie wyników Dyrektorowi Handlowemu oraz Zarządowi.
12. Rozliczanie ewentualnych kosztów roszczeń gwarancyjnych.
13. Otwieranie i zamykanie zleceń na prefabrykację i montaż konstrukcji stalowych.
14. Ścisła współpraca z Zespołem Kooperacji w przedmiocie planowania zakupów usług niezbędnych do realizacji programu produkcyjnego konstrukcji stalowych oraz tworzeniu listy uznanych podwykonawców Stoczni.
15. Ścisła współpraca z Działem Logistyki.
15. Ścisła współpraca z pionem Głównego Księgowego w przedmiocie:
a) warunków finansowych zawieranych kontraktów,
b) rozliczania kontraktów etapowo i finalnie,
c) wystawiania faktur,
d) kontroli terminowości płatności.
16. Obsługa spedycyjno - celna realizowanych kontraktów.
17. Otwieranie i zamykanie zleceń na naprawy gwarancyjne po wcześniejszej akceptacji Dyrektora Handlowego.
18. Udział w przeprowadzanych w Stoczni audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
19. Udział w opracowywaniu procedur dotyczących pracy Biura Konstrukcji Stalowych i nadzór nad opisanymi w nich procesami.
20. Przestrzeganie obowiązujących procedur.
2. Prezentacja Organizacji podczas branżowych targów i wystaw.
3. Opracowywanie informacji rynkowych / prognoz dla Dyrektora Handlowego lub Zarządu Spółki.
4. Prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej Spółki na obszarze konstrukcji stalowych.
5. Koordynacja procesu opracowywania ofert.
6. Opracowywanie kalkulacji kosztów i cen.
7. Przygotowywanie i składanie Klientom ofert z zachowaniem zasad reprezentacji Spółki.
8. Prowadzenie negocjacji handlowych i współudział w zawieraniu kontraktów.
9. Nadzór nad realizacją kontraktu od strony handlowej.
10. Obsługa handlowa zawartych kontraktów.
11. Rozliczanie projektów i przedstawianie wyników Dyrektorowi Handlowemu oraz Zarządowi.
12. Rozliczanie ewentualnych kosztów roszczeń gwarancyjnych.
13. Otwieranie i zamykanie zleceń na prefabrykację i montaż konstrukcji stalowych.
14. Ścisła współpraca z Zespołem Kooperacji w przedmiocie planowania zakupów usług niezbędnych do realizacji programu produkcyjnego konstrukcji stalowych oraz tworzeniu listy uznanych podwykonawców Stoczni.
15. Ścisła współpraca z Działem Logistyki.
15. Ścisła współpraca z pionem Głównego Księgowego w przedmiocie:
a) warunków finansowych zawieranych kontraktów,
b) rozliczania kontraktów etapowo i finalnie,
c) wystawiania faktur,
d) kontroli terminowości płatności.
16. Obsługa spedycyjno - celna realizowanych kontraktów.
17. Otwieranie i zamykanie zleceń na naprawy gwarancyjne po wcześniejszej akceptacji Dyrektora Handlowego.
18. Udział w przeprowadzanych w Stoczni audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
19. Udział w opracowywaniu procedur dotyczących pracy Biura Konstrukcji Stalowych i nadzór nad opisanymi w nich procesami.
20. Przestrzeganie obowiązujących procedur.
Offer Manager
1. Koordynacja procesu opracowywania ofert.
2. Przygotowywanie kalkulacji ofertowych.
3. Sporządzanie ofert,
4. Akceptacja umowy i przygotowywanie potrzebnych aneksów w trakcie jej realizacji.
5. Sporządzanie budżetów na potrzeby realizowanych kontraktów,
6. Rozliczanie projektów.
7. Analiza cen stali i innych wyrobów hutniczych,
8. Pozyskiwanie i analiza ofert potencjalnych poddostawców,
9. Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Biura,
10. Spotkania i rozmowy handlowe z firmami kooperacji zewnętrznej.
11. Rozliczanie faktur.
12. Negocjacje cenowe,
13. Udział w przeprowadzanych w Stoczni audytach wewnętrznych.
14. Opracowywanie procedur dotyczących pracy Biura i nadzór nad opisanymi w nich procesami.
2. Przygotowywanie kalkulacji ofertowych.
3. Sporządzanie ofert,
4. Akceptacja umowy i przygotowywanie potrzebnych aneksów w trakcie jej realizacji.
5. Sporządzanie budżetów na potrzeby realizowanych kontraktów,
6. Rozliczanie projektów.
7. Analiza cen stali i innych wyrobów hutniczych,
8. Pozyskiwanie i analiza ofert potencjalnych poddostawców,
9. Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Biura,
10. Spotkania i rozmowy handlowe z firmami kooperacji zewnętrznej.
11. Rozliczanie faktur.
12. Negocjacje cenowe,
13. Udział w przeprowadzanych w Stoczni audytach wewnętrznych.
14. Opracowywanie procedur dotyczących pracy Biura i nadzór nad opisanymi w nich procesami.
Handlowiec / Analityk
1. Przygotowywanie kalkulacji,
2. Sporządzanie ofert,
3. Tworzenie baz danych,
4. Rozliczanie projektów,
5. Sporządzanie budżetów na potrzeby realizowanych kontraktów,
6. Analiza cen stali i innych wyrobów hutniczych,
7. Pozyskiwanie i analiza ofert potencjalnych poddostawców,
8. Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Biura,
9. Spotkania i rozmowy handlowe z firmami kooperacji zewnętrznej,
10. Rozliczanie faktur,
11. Tłumaczenie pisemne (korespondencja, umowy) i ustne (spotkania, konferencje),
12. Negocjacje cenowe,
13. Bieżąca obsługa Biura Konstrukcji Stalowych (korespondencja wychodząca i przychodząca,
14. Prowadzenie kartotek urlopowych i chorobowych oraz delegacji pracowników oraz ich rozliczanie,
15. Rozliczanie czasu pracy, czasu nominalnego,
16. Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
2. Sporządzanie ofert,
3. Tworzenie baz danych,
4. Rozliczanie projektów,
5. Sporządzanie budżetów na potrzeby realizowanych kontraktów,
6. Analiza cen stali i innych wyrobów hutniczych,
7. Pozyskiwanie i analiza ofert potencjalnych poddostawców,
8. Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Biura,
9. Spotkania i rozmowy handlowe z firmami kooperacji zewnętrznej,
10. Rozliczanie faktur,
11. Tłumaczenie pisemne (korespondencja, umowy) i ustne (spotkania, konferencje),
12. Negocjacje cenowe,
13. Bieżąca obsługa Biura Konstrukcji Stalowych (korespondencja wychodząca i przychodząca,
14. Prowadzenie kartotek urlopowych i chorobowych oraz delegacji pracowników oraz ich rozliczanie,
15. Rozliczanie czasu pracy, czasu nominalnego,
16. Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych.
praktyka studencka
B&B Doradztwo Podatkowe
1. Zapoznanie się z firmami korzystającymi z usług - rodzaje firm, dokumenty, które składają do urzędów i rodzaje tych dokumentów
2. Przyjmowanie dokumentów i zapoznawanie sie z nimi od osób prowadzących działalność gospodarczą
3. Sprawdzanie dostarczanych dokumentów i faktur pod względem poprawności ich wystawienia
4. Kwalifikacja dokumentów pod względem rodzaju kosztów
5. Zapoznanie się z przepisami odnośnie podatku VAT, sporządzanie deklaracji PIT, VAT, PCC
6. Przygotowywanie deklaracji VAT 7, PIT 4 i innych.
2. Przyjmowanie dokumentów i zapoznawanie sie z nimi od osób prowadzących działalność gospodarczą
3. Sprawdzanie dostarczanych dokumentów i faktur pod względem poprawności ich wystawienia
4. Kwalifikacja dokumentów pod względem rodzaju kosztów
5. Zapoznanie się z przepisami odnośnie podatku VAT, sporządzanie deklaracji PIT, VAT, PCC
6. Przygotowywanie deklaracji VAT 7, PIT 4 i innych.
Pomoc biurowa
1. Zajmowanie się korespondencją
2. Wprowadzanie faktur sprzedaży do programu księgowego Optima
3. Wprowadzanie klientów do bazy danych
4. Tworzenie baz danych dla handlowców
5. Tłumaczenie dokumentów na język angielski
6. Praca w magazynie przy przygotowywaniu towarów do wysyłki
2. Wprowadzanie faktur sprzedaży do programu księgowego Optima
3. Wprowadzanie klientów do bazy danych
4. Tworzenie baz danych dla handlowców
5. Tłumaczenie dokumentów na język angielski
6. Praca w magazynie przy przygotowywaniu towarów do wysyłki
Szkolenia i kursy
- Kurs języka angielskiego FCE - 2002r.
- Audytor Wewnętrzny - 2011r.
- Angielski Język Techniczny - 2011r.
- Prawo Jazdy kat. B - 2011r.
- Pełnomocnik Zakładowej Kontroli Produkcji (PRS) - 2013r.
- Audytor Wewnętrzny - 2011r.
- Angielski Język Techniczny - 2011r.
- Prawo Jazdy kat. B - 2011r.
- Pełnomocnik Zakładowej Kontroli Produkcji (PRS) - 2013r.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
- książki - np. Koontz, Follett, Coben, Kava, Mankell,
- muzyka - niemalże każdy rodzaj, głównie rock,
- film - horrory, thrillery, komedie, sensacje,
- muzyka - niemalże każdy rodzaj, głównie rock,
- film - horrory, thrillery, komedie, sensacje,
Inne
- Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Project, PowerPoint i inne),
- Znajomość programu księgowego Optima,
- Umiejętność szybkiego pisania na komputerze,
- Znajomość programu księgowego Optima,
- Umiejętność szybkiego pisania na komputerze,
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Harlan Coben
Dla tych, którzy zaczytują się w książkach Cobena i mogą polecić inny tytuł z kategorii Thrilleeeerrrrrrr:)