Magdalena Wesołowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta, Elektroeko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
osługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat. B od 1987 roku
• Kurs języka angielskiego – okres studiów
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• koordynowanie współpracy z klientami spółki branży AGD RTV IT
• pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie oraz nadzór nad realizacją podpisanych umów
• przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych,
• wsparcie informacyjne i informatyczne podmiotów współpracującym
i zainteresowanych współpracą z ElektroEko
• wspieranie klientów w zakresie regulacji prawnych – Ustawa o Zużytym Sprzęcie Elektrycznym i Elektronicznym oraz obowiązków sprawozdawczych przedsiębiorców względem urzędów państwowych
• współpraca w zakresie ogólnopolskich działań promocyjnych i edukacyjnych dla szkół i gmin
• obsługa dwóch platform internetowych – definiowanie kontrahentów, monitorowanie procesów dotyczących zbierania, transportowania i przetwarzania zużytego sprzętu
• aktualizacja bazy danych kontrahentów
• obsługa reklamacji
• akceptowanie faktur księgowych
• sporządzenie sprawozdań, raportów i zestawień dla Zarządu Spółki
• nawiązywanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi.
• pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie oraz nadzór nad realizacją podpisanych umów
• przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych,
• wsparcie informacyjne i informatyczne podmiotów współpracującym
i zainteresowanych współpracą z ElektroEko
• wspieranie klientów w zakresie regulacji prawnych – Ustawa o Zużytym Sprzęcie Elektrycznym i Elektronicznym oraz obowiązków sprawozdawczych przedsiębiorców względem urzędów państwowych
• współpraca w zakresie ogólnopolskich działań promocyjnych i edukacyjnych dla szkół i gmin
• obsługa dwóch platform internetowych – definiowanie kontrahentów, monitorowanie procesów dotyczących zbierania, transportowania i przetwarzania zużytego sprzętu
• aktualizacja bazy danych kontrahentów
• obsługa reklamacji
• akceptowanie faktur księgowych
• sporządzenie sprawozdań, raportów i zestawień dla Zarządu Spółki
• nawiązywanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi.
Sprzedawca
Obuwie-Galanteria Skórzana
• obsługa klienta
• wykładanie i eksponowanie towarów na terenie sklepu oraz na wystawie
• inwentaryzacja
• koordynowanie realizacji dostaw obuwia oraz innych artykułów skórzanych
• obsługa kasy
• sprzątanie
• wykonywanie zestawień sprzedaż
• rozliczanie prowadzonej działalności gospodarczej (Urząd Skarbowy)
• wykładanie i eksponowanie towarów na terenie sklepu oraz na wystawie
• inwentaryzacja
• koordynowanie realizacji dostaw obuwia oraz innych artykułów skórzanych
• obsługa kasy
• sprzątanie
• wykonywanie zestawień sprzedaż
• rozliczanie prowadzonej działalności gospodarczej (Urząd Skarbowy)
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Obsługa klienta
Inne
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej