Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
HR Specialist, Recruiter
• coordinating recruitment processes
• providing expertise advice to employees in any HR related queries,
• preparing all kinds of HR documentation and files,
• maintaining high quality data processed in HR systems (SAP HR),
• providing reports to the Client,
• coordination &monitoring training and development activities
• reacting to the Client requests and queries
• providing expertise advice to employees in any HR related queries,
• preparing all kinds of HR documentation and files,
• maintaining high quality data processed in HR systems (SAP HR),
• providing reports to the Client,
• coordination &monitoring training and development activities
• reacting to the Client requests and queries
Szef Biura
• organizacja i nadzór nad pracą biur Kancelarii w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie
• prowadzenie działu HR w Kancelarii:
- przygotowywanie i przeprowadzanie rekrutacji pracowników
- sporządzanie umów z pracownikami
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych
- naliczanie wynagrodzeń oraz premii
- kontrola i ewidencjonowanie czasu pracy, prowadzenie planów i kart urlopowych
- przygotowywanie i wydawanie pracownikom zaświadczeń
- samodzielnie przygotowywanie projektu oceny okresowej pracowników oraz koordynowanie jego wykonania
- przygotowywanie planów motywacyjnych pracowników
- szkolenie nowych pracowników
- organizowanie szkoleń z zasad BHP, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i stanowiskowych
• nadzór nad dokumentacją księgową, współpraca z zewnętrznym biurem księgowym
• przygotowywanie budżetu spółki oraz kontrola jego wykonania
• zarządzanie płynnością i monitorowanie rozliczeń, wykonywanie wszystkich opłat i przelewów
• działania marketingowe na rzecz Spółki: kontakt z mediami, projektowanie i opracowanie treści intranetu, nadzór nad treścią stron WWW, CMS, promowanie Kancelarii w internecie i prasie branżowej, działania PR
• organizowanie szkoleń wewnętrznych i eventów
• prowadzenie działu HR w Kancelarii:
- przygotowywanie i przeprowadzanie rekrutacji pracowników
- sporządzanie umów z pracownikami
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych
- naliczanie wynagrodzeń oraz premii
- kontrola i ewidencjonowanie czasu pracy, prowadzenie planów i kart urlopowych
- przygotowywanie i wydawanie pracownikom zaświadczeń
- samodzielnie przygotowywanie projektu oceny okresowej pracowników oraz koordynowanie jego wykonania
- przygotowywanie planów motywacyjnych pracowników
- szkolenie nowych pracowników
- organizowanie szkoleń z zasad BHP, przeprowadzanie szkoleń wstępnych i stanowiskowych
• nadzór nad dokumentacją księgową, współpraca z zewnętrznym biurem księgowym
• przygotowywanie budżetu spółki oraz kontrola jego wykonania
• zarządzanie płynnością i monitorowanie rozliczeń, wykonywanie wszystkich opłat i przelewów
• działania marketingowe na rzecz Spółki: kontakt z mediami, projektowanie i opracowanie treści intranetu, nadzór nad treścią stron WWW, CMS, promowanie Kancelarii w internecie i prasie branżowej, działania PR
• organizowanie szkoleń wewnętrznych i eventów
Kierownik Sekretariatu
• zarządzanie pracą sekretariatu w krakowskim biurze Kancelarii
• rekrutacja i szkolenie pracowników sekretariatu
• koordynowanie przepływu dokumentacji sądowej oraz urzędowej,
• opracowanie i wdrożenie systemu do kontroli obowiązujących terminów wynikających z orzeczeń sądów i urzędów
• wystawianie faktur i monitorowanie płatności
• obsługa programu dedykowanego Kancelarii TimeFrame (ewidencja czasu pracy prawników nad danym projektem)
• nadzorowanie przychodów i wydatków, wykonywanie wszystkich płatności i przelewów
• prowadzenie rozliczeń wewnętrznych, sporządzanie raportów kasowych
• podpisywanie umów z firmami świadczącymi usługi dla Kancelarii, koordynowanie współpracy
• współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, nadzór nad dokumentacją księgową
• działania marketingowe i promocyjne na rzecz Kancelarii
• tłumaczenia prawnicze (język niemiecki)
• rekrutacja i szkolenie pracowników sekretariatu
• koordynowanie przepływu dokumentacji sądowej oraz urzędowej,
• opracowanie i wdrożenie systemu do kontroli obowiązujących terminów wynikających z orzeczeń sądów i urzędów
• wystawianie faktur i monitorowanie płatności
• obsługa programu dedykowanego Kancelarii TimeFrame (ewidencja czasu pracy prawników nad danym projektem)
• nadzorowanie przychodów i wydatków, wykonywanie wszystkich płatności i przelewów
• prowadzenie rozliczeń wewnętrznych, sporządzanie raportów kasowych
• podpisywanie umów z firmami świadczącymi usługi dla Kancelarii, koordynowanie współpracy
• współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, nadzór nad dokumentacją księgową
• działania marketingowe i promocyjne na rzecz Kancelarii
• tłumaczenia prawnicze (język niemiecki)
Specjalista ds. Eksploatacji Systemów Internetowych
Biuro Usług Informatycznych Transmission
• odpowiedzialność za kontakty handlowe z klientami niemiecko- i angielskojęzycznymi
• liczne tłumaczenia pisemne dokumentów i umów, tłumaczenia programu na język niemiecki, tłumaczenia konsekutywne
• praca nad oferowanym klientom programem do Obsługi sprzedaży biletów autokarowych na trasach europejskich
• reprezentowanie Firmy podczas targów oraz spotkań z przewoźnikami z całej Europy
• liczne tłumaczenia pisemne dokumentów i umów, tłumaczenia programu na język niemiecki, tłumaczenia konsekutywne
• praca nad oferowanym klientom programem do Obsługi sprzedaży biletów autokarowych na trasach europejskich
• reprezentowanie Firmy podczas targów oraz spotkań z przewoźnikami z całej Europy
Szkolenia i kursy
Kurs Pierwszej Pomocy Medycznej
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
• współczesna literatura niemieckojęzyczna
• biegi przełajowe, turystyka górska, aplinizm
• biegi przełajowe, turystyka górska, aplinizm
Inne
• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemu operacyjnego Windows XP, programów dedykowanych, pakietu Microsoft Office
• znajomość CMS
• bogate doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym tekstów prawniczych, technicznych i naukowych, doświadczenie w tłumaczeniu konsekutywnym
• zdolności organizacyjne, samodzielność, duża kreatywność
• umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników
• prawo jazdy kat. B
• znajomość CMS
• bogate doświadczenie w tłumaczeniu pisemnym tekstów prawniczych, technicznych i naukowych, doświadczenie w tłumaczeniu konsekutywnym
• zdolności organizacyjne, samodzielność, duża kreatywność
• umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników
• prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
HR Training
Wszystko z dziedziny HR w Polsce. Szkolenia, wykłady, działy HR w firmach. Trenerzy. KOMPENDIUM WIEDZY HR.
Nordic Walking
Grupa Nordic Walking dla tych, którzy szukają informacji czy jest ta aktywność, jakie dobrać kije, jak się ubrać, gdzie znaleźć trenera.