Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Wójt Gminy Jabłonna
- reprezentowanie Urzędu na zewnątrz
- podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu
- zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie Referaty Urzędu oraz jego pracowników
- okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników Referatów w celu uzgodnienia ich współdziałania i realizacji zadań
- koordynowanie działalności Referatów Urzędu oraz organizowanie ich współpracy
- udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych
- upoważnienie Zastępcy Wójta lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
- nadzór i kontrola przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej
- nadzorowanie realizacji zadań Gminy w zakresie obrony cywilnej, spraw wojskowych i obronnych
- składanie jednoosobowo oświadczeń woli w imieniu Gminy w zakresie Zarządu mieniem
wykonywaniem innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa, Regulamin oraz uchwały Rady Gminy
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadań prowadzonych przez Referat
- podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu
- zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie Referaty Urzędu oraz jego pracowników
- okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników Referatów w celu uzgodnienia ich współdziałania i realizacji zadań
- koordynowanie działalności Referatów Urzędu oraz organizowanie ich współpracy
- udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych
- upoważnienie Zastępcy Wójta lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej
- nadzór i kontrola przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej
- nadzorowanie realizacji zadań Gminy w zakresie obrony cywilnej, spraw wojskowych i obronnych
- składanie jednoosobowo oświadczeń woli w imieniu Gminy w zakresie Zarządu mieniem
wykonywaniem innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa, Regulamin oraz uchwały Rady Gminy
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadań prowadzonych przez Referat
Trener - freelancer
freelancing
Lokalna Grupa Działania "Kraina Wokół Lublina" (12h) - animacja lokalna, budowanie partnerstw - 09/10.2014
Lokalna Grupa Działania "Razem ku lepszej przyszłości" (120h) - animacja społeczności lokalnych przy wykorzystaniu świetlic wiejskich - 05-11.2014
Hrubieszowski Dok Kultury (8h) - badania w działaniu, czyli jak zaangażować ludzi do wspólnego badania potrzeb - 04.2014
Stowarzyszenie WIOSNA, Starszy Trener Wewnętrzny (92h) - 08-10.2013
GoWork (Train the Trainter) (40h) - 05.2014
Stowarzyszenie WIOSNA (trener wewnętrzny projektu SZLACHETNA PACZKA) (72h) - 08-10.2012
- rekrutacja
- rozwój osobisty
- misja, wizja, cele, harmonogram projektu
Link 4 (przygotowanie i przeprowadzenie warsztatu) (16h) - 05.2012
- zarządzania zmianą
Ośrodek Edukacji Społecznej (prowadzenie szkoleń i warsztatów dla dzieci i młodzieży) (100h) - 09.2009-06.2011
- warsztaty przyrodnicze
- aktywizujące
- integracyjne
- budowanie zespołów
- kompetencje interpersonalne (miękkich)
- kompetencje liderskie
- przedsiębiorczość społeczna
Lokalna Grupa Działania "Razem ku lepszej przyszłości" (120h) - animacja społeczności lokalnych przy wykorzystaniu świetlic wiejskich - 05-11.2014
Hrubieszowski Dok Kultury (8h) - badania w działaniu, czyli jak zaangażować ludzi do wspólnego badania potrzeb - 04.2014
Stowarzyszenie WIOSNA, Starszy Trener Wewnętrzny (92h) - 08-10.2013
GoWork (Train the Trainter) (40h) - 05.2014
Stowarzyszenie WIOSNA (trener wewnętrzny projektu SZLACHETNA PACZKA) (72h) - 08-10.2012
- rekrutacja
- rozwój osobisty
- misja, wizja, cele, harmonogram projektu
Link 4 (przygotowanie i przeprowadzenie warsztatu) (16h) - 05.2012
- zarządzania zmianą
Ośrodek Edukacji Społecznej (prowadzenie szkoleń i warsztatów dla dzieci i młodzieży) (100h) - 09.2009-06.2011
- warsztaty przyrodnicze
- aktywizujące
- integracyjne
- budowanie zespołów
- kompetencje interpersonalne (miękkich)
- kompetencje liderskie
- przedsiębiorczość społeczna
wystawiono
Współpraca z Magdą była dla mnie czystą przyjemnością. Świetnie odnajdywała się w sytuacjach trudnych, kryzysowych. Jej głowa pełna pomysłów pomagała tworzyć działania pełne pasji, zmieniające świat wielu osób, co zawsze było dla niej silnym motywatorem. W pracy jest osobą bardzo samodzielną, która dużo czerpie z rozmów z innymi. W sytuacjach konfliktowych potrafi zwrócić uwagę na każdą ze stron i znaleźć optymalne rozwiązanie. Z przyjemnością podejmę się kolejnej współpracy z Magdą i serdecznie polecam tę współpracę innym osobom.
współpracownik
wystawiono
Magda jest osobą, która w kreatywny sposób podchodzi do osiągania celów - zarówno tych osobistych jak i zawodowych. Trafnie siebie ocenia i potrafi być krytyczna wobec własnych działań. Samodzielna praca jest dla Magdy czymś naturalnym. Świetnie odnajduje nowe wyzwania i wytrwale dąży w tym kierunku aż do pełnego sukcesu.
Jej główną motywacją jest przede wszystkim troska o dobro innych ludzi. Pracując w zespole Magda jest oddanym i pracowitym jego członkiem.
Magda jest bardzo towarzyska, wesoła i otwarta na nowe doświadczenia i ludzi. Z łatwością wypowiada się i dobrze czuje się w towarzystwie nowych osób. Kontakty z ludźmi mają dla niej duże znaczenie. Szanuje budowane relacje i drugiego człowieka. Efektywnie komunikuje się z osobami pełniącymi różne role i funkcje.
Ponadto Magda jest osobą bardzo praktyczną. Łatwo daje się zaobserwować, że lubi pracę wymagającą rozwiązywania trudnych sytuacji i pozornie nierozwiązywalnych kwestii. Z całą pewnością rekomenduję Magdę do pracy, która zakłada kontakt z ludźmi, stawia nowe wyzwania i wymaga dużej samodzielności i wytrwałości.
Jej główną motywacją jest przede wszystkim troska o dobro innych ludzi. Pracując w zespole Magda jest oddanym i pracowitym jego członkiem.
Magda jest bardzo towarzyska, wesoła i otwarta na nowe doświadczenia i ludzi. Z łatwością wypowiada się i dobrze czuje się w towarzystwie nowych osób. Kontakty z ludźmi mają dla niej duże znaczenie. Szanuje budowane relacje i drugiego człowieka. Efektywnie komunikuje się z osobami pełniącymi różne role i funkcje.
Ponadto Magda jest osobą bardzo praktyczną. Łatwo daje się zaobserwować, że lubi pracę wymagającą rozwiązywania trudnych sytuacji i pozornie nierozwiązywalnych kwestii. Z całą pewnością rekomenduję Magdę do pracy, która zakłada kontakt z ludźmi, stawia nowe wyzwania i wymaga dużej samodzielności i wytrwałości.
Animator Kultury w ramach projektu Domy Kultury +
1. Opracowanie scenariusza diagnozy odkrywającej zasoby i wyszukującej samodzielne inicjatywy
mieszkańców w danej społeczności lokalnej,
2. Udział w pracach związanych z wyborem 3-7 inicjatyw lokalnych, czuwanie nad transparentnością wyboru,
3. Udzielenie wsparcie w ramach konsultacji, podczas trwania realizacji I części zadania, w wymiarze min. 40 godzin miesięcznie dla jednego beneficjenta. Z czego min. 20 godzin miesięcznie animator przeznaczy na pracę bezpośrednią na miejscu, a pozostałą liczbę godzin może przeznaczyć na konsultacje prowadzone zdalnie: elektronicznie, telefonicznie,
4. Nadzór merytoryczny nad realizacją opisanych we wniosku inicjatyw lokalnych,
5. Współpraca przy ewaluacji całego zadania,
6. Pomoc w przygotowaniu wniosku do realizacji II części zadania zgodnie z Regulaminem
7. Pomoc w przedłożeniu do NCK raportu dotyczącego I części zadania oraz raportu po zakończeniu
zadania.
mieszkańców w danej społeczności lokalnej,
2. Udział w pracach związanych z wyborem 3-7 inicjatyw lokalnych, czuwanie nad transparentnością wyboru,
3. Udzielenie wsparcie w ramach konsultacji, podczas trwania realizacji I części zadania, w wymiarze min. 40 godzin miesięcznie dla jednego beneficjenta. Z czego min. 20 godzin miesięcznie animator przeznaczy na pracę bezpośrednią na miejscu, a pozostałą liczbę godzin może przeznaczyć na konsultacje prowadzone zdalnie: elektronicznie, telefonicznie,
4. Nadzór merytoryczny nad realizacją opisanych we wniosku inicjatyw lokalnych,
5. Współpraca przy ewaluacji całego zadania,
6. Pomoc w przygotowaniu wniosku do realizacji II części zadania zgodnie z Regulaminem
7. Pomoc w przedłożeniu do NCK raportu dotyczącego I części zadania oraz raportu po zakończeniu
zadania.
Ankieter IDI i FGI
Realizacja badania socjologicznego w ramach projektu „Badania dotyczącego potrzeb
i możliwości oraz praktycznych uwarunkowań dotyczących kontraktowania usług
społecznych, w szczególności regrantingu”:
1) prowadzenie wywiadów pogłębionych (IDI) z przedstawicielami JST i NGO w woj. lubelskim
2) prowadzenie badania focusowego (FGI) z przedstawicielami JST i NGO w woj. lubelskim
i możliwości oraz praktycznych uwarunkowań dotyczących kontraktowania usług
społecznych, w szczególności regrantingu”:
1) prowadzenie wywiadów pogłębionych (IDI) z przedstawicielami JST i NGO w woj. lubelskim
2) prowadzenie badania focusowego (FGI) z przedstawicielami JST i NGO w woj. lubelskim
Specjalista ds. szkoleń i logistyki
Specjalista ds. szkoleń i logistyki
1) przygotowanie ofert szkoleniowych
2) aktywna sprzedaż usług szkoleniowych
3) samodzielna organizacja szkoleń (ustalanie harmonogramów, rekrutacja oraz kontakt z trenerami, przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników, organizacja logistyczna szkolenia, prowadzenie dokumentacji, kontaktu z uczestnikami zajęć)
4) prowadzenie działań promocyjnych: strona internetowa, Facebook.
Manager projektu 8.1.1 "Nowa Szansa"
Specjalista ds. ewaluacji i monitoringu 8.1.1 "Śląska Akademia Sukcesu"
1) przygotowanie ofert szkoleniowych
2) aktywna sprzedaż usług szkoleniowych
3) samodzielna organizacja szkoleń (ustalanie harmonogramów, rekrutacja oraz kontakt z trenerami, przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników, organizacja logistyczna szkolenia, prowadzenie dokumentacji, kontaktu z uczestnikami zajęć)
4) prowadzenie działań promocyjnych: strona internetowa, Facebook.
Manager projektu 8.1.1 "Nowa Szansa"
Specjalista ds. ewaluacji i monitoringu 8.1.1 "Śląska Akademia Sukcesu"
Koordynator Wojewódzki projektu SZLACHETNA PACZKA w woj. lubelskim
1) zarządzanie zasobami ludzkimi w województwie (rekrutacja, awansowanie)
2) koordynacja działań województwa na wszystkich etapach projektu
3) zarządzanie jakością pracy w województwie zgodnie ze standardami projektu
4) zarządzanie finansami w województwie
5) nadzór nad realizacja działań PRowych w województwie
2) koordynacja działań województwa na wszystkich etapach projektu
3) zarządzanie jakością pracy w województwie zgodnie ze standardami projektu
4) zarządzanie finansami w województwie
5) nadzór nad realizacja działań PRowych w województwie
wystawiono
Magda to niezwykle ciepła, otwarta na ludzi osoba. Inspiruje do działania całe rzesze ludzi, zawsze gotowa by wspierać i towarzyszyć swoim podwładnym w ich rozwoju. Jest nie tylko dobrym, kompetentnym szefem. ale też wspaniałym. cudownym człowiekiem. Praca z nią to wielka przyjemność.
wystawiono
Współpraca z Magdą w projekcie Szlachetna Paczka była czystą przyjemnością. Zawsze mogłam liczyć na pomoc, wsparcie z jej strony. Zawsze otwarta na dialog. Ponadto świetny świetny trener - miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Magdę. Buduję atmosferę sprzyjającą rozwojowi, kreatywnie podchodzi do tematu oraz jasno przekazuje informacje.
podwładny
wystawiono
Prawdziwy szef, jakiego każdemu życzę. Potrafi podejmować szybkie decyzje w chwilach kryzysowych. Wymaga od innych, a od siebie jeszcze więcej dając tym przykład. Potrafi motywować zespół i organizować prace. Ma duże zaufanie do podwładnych, dzięki czemu nigdy nie czułam się kontrolowana czy ograniczana.
Koordynator Krajowy projektu SZLACHETNA PACZKA
1) zarządzanie projektem SZLACHETNA PACZKA na poziomie województw w tym organizacja i monitoring pracy koordynatorów wojewódzkich
2) koordynacja projektu „PACZKA LIDERÓW – aktywni, profesjonalni i innowacyjni liderzy wolontariatu”, PO FIO
3) współtworzenie strategii projektu, standardów pomocowych, standardów obsługi darczyńców oraz nadzór nad ich wdrażaniem w województwach
4) nadzór nad wdrażaniem procesu rekrutacji i awansowania
5) tworzenie systemu motywująco-monitorującego a także systemu komunikacji wewnętrznej
6) nadzór nad działaniami logistycznymi dotyczącymi bezpośrednio województw oraz nadzór nad poprawna archiwizacją dokumentacji merytorycznej i finansowej
7)zarządzanie środkami finansowymi projektu na poziomie województw oraz nadzór nad dokumentacją finansową
2) koordynacja projektu „PACZKA LIDERÓW – aktywni, profesjonalni i innowacyjni liderzy wolontariatu”, PO FIO
3) współtworzenie strategii projektu, standardów pomocowych, standardów obsługi darczyńców oraz nadzór nad ich wdrażaniem w województwach
4) nadzór nad wdrażaniem procesu rekrutacji i awansowania
5) tworzenie systemu motywująco-monitorującego a także systemu komunikacji wewnętrznej
6) nadzór nad działaniami logistycznymi dotyczącymi bezpośrednio województw oraz nadzór nad poprawna archiwizacją dokumentacji merytorycznej i finansowej
7)zarządzanie środkami finansowymi projektu na poziomie województw oraz nadzór nad dokumentacją finansową
podwładny
wystawiono
Razem Z Magdą Sałek współpracowałyśmy przy wielu projektach - nie tylko Stowarzyszenia WIOSNA, ale również w Kole Studentów Socjologii oraz Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo. Współpraca zawsze układała się świetnie - Magda jest dobrze zorganizowana, elastyczna i kreatywnie podchodzi do pojawiających się problemów. Łatwo zażegnuje kryzysy i szuka nowych, skuteczniejszych rozwiązań. Przy wielu projektach była moją przełożoną, do której zawsze mogłam zwrócić się z prośbą o pomoc. Szczerze polecam współpracę z Magdą i zapewniam, że jest rzetelnym i sumiennym pracownikiem.
Trener i koordynator projektów
Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo
1) 07.2011 – 08.2011 Opiekun merytoryczny projektu: „Bądź samodzielny”, 7.1.1. POKL
2) 02.2011 – 05.2011 Trener i opiekun projektu Młodzieżowa Giełda Inicjatyw Kulturalnych, Fundacja Organge (16h)
3) 09.2010 – 06.2011 Trener w projekcie Giełda Inicjatyw Społeczno - Edukacyjnych. Edycja II, 7.9.5 POKL (64h)
4) 09.2010 – 12.2011 Trener i asystent koordynatora projektu Młodzieżowa Giełda Przedsiębiorczości, NBP (24h)
5) 2) Trener grupy w ramach Kursu Przedsiębiorczości Społecznej w Niepublicznym Centrum Kształcenia Praktycznego (80h)
2) 02.2011 – 05.2011 Trener i opiekun projektu Młodzieżowa Giełda Inicjatyw Kulturalnych, Fundacja Organge (16h)
3) 09.2010 – 06.2011 Trener w projekcie Giełda Inicjatyw Społeczno - Edukacyjnych. Edycja II, 7.9.5 POKL (64h)
4) 09.2010 – 12.2011 Trener i asystent koordynatora projektu Młodzieżowa Giełda Przedsiębiorczości, NBP (24h)
5) 2) Trener grupy w ramach Kursu Przedsiębiorczości Społecznej w Niepublicznym Centrum Kształcenia Praktycznego (80h)
współpracownik
wystawiono
Wulkan energii, kreatorka zmian i Animatorka przez wielkie "A" !
podwładny
wystawiono
Jako uczestniczka Kursu Przedsiębiorczości Społecznej w ramach NCKP miałam okazje poznać Panią Magdalenę jako trenerkę i koordynatora z ogromną wiedzą praktyczną, a także wyjątkową charyzmą w nauczaniu i zarządzaniu zasobami ludzkimi! Gdybym miała ocenić prowadzone przez Panią Magdalenę zajęcia w skali 1-5(max pozytywnie):
* zaangażowanie i pasja w przekazywaniu wiedzy - 5
* profesjonalizm - 5
* zarządzanie czasem zajęć oraz dynamiką grupy - 5
* przydatność podawanych informacji - 5
* kultura osobista - 5
Polecam!!!
* zaangażowanie i pasja w przekazywaniu wiedzy - 5
* profesjonalizm - 5
* zarządzanie czasem zajęć oraz dynamiką grupy - 5
* przydatność podawanych informacji - 5
* kultura osobista - 5
Polecam!!!
Koordynator Działu Wewnętrznego
Uczelniany Samorząd Studentów KUL
1)utrzymywanie regularnego kontaktu z organizacjami studenckimi;
2) podejmowanie działań zmierzających do lepszej wymiany informacji między nimi;
3) główny koordynator: Dni Otwartych Drzwi KUL 2009, Opłata Akademickiego 2009.
2) podejmowanie działań zmierzających do lepszej wymiany informacji między nimi;
3) główny koordynator: Dni Otwartych Drzwi KUL 2009, Opłata Akademickiego 2009.
wystawiono
Magda już w trakcie studiów dała się poznać jako osoba wielce oddana projektom które podejmuje. Cechowała się cierpliwością i dokładnością w realizowanych działaniach, pozostając stale w bardzo dobry relacjach interpresonalnych zarówno z współpracownikami jak i beneficjentami jej działań. Magda dzięki cechom, które posiada jest gwarancją powodzenia każdego działania którego się podejmie.
Animator lokalny
freelancing
- organizator cyklicznych wydarzeń na terenie Gminy Jabłonna Spartakiady (2010, 2011,2012, 2014) oraz Wawrzynek - Święta miodu (2010, 2011, 2012, 2013, 2014)
- Opiekun Pracowni Orange w Czerniejowie - Fundacja Orange - od 05.2012 - 12.2014
- Koordynator projektu "Aktywni dla Społeczności" - PFDiM - 11.2012-07.2013
- Opiekun projektu - Pożyteczne Wakacje 2013 i Pożyteczne Ferie 2014 - FWW
- Koordynator Regionalny - Cyfrowa Kraina - Stowarzyszenie Animacji Kultury "Heksa" - 09-12.2013
- Koordynator projektu "Aktywni dla Społeczności - reaktywacja" - Fundacja Orange - 01-06.2014
- Opiekun Pracowni Orange w Czerniejowie - Fundacja Orange - od 05.2012 - 12.2014
- Koordynator projektu "Aktywni dla Społeczności" - PFDiM - 11.2012-07.2013
- Opiekun projektu - Pożyteczne Wakacje 2013 i Pożyteczne Ferie 2014 - FWW
- Koordynator Regionalny - Cyfrowa Kraina - Stowarzyszenie Animacji Kultury "Heksa" - 09-12.2013
- Koordynator projektu "Aktywni dla Społeczności - reaktywacja" - Fundacja Orange - 01-06.2014
Koordynator prac ankieterów
Udział w realizacji badania socjologicznego „Współpraca instytucji rynku pracy i instytucji pomocy i integracji społecznej (w tym również organizacji społecznych) na rzecz rozwoju ekonomii społecznej” na Lubelszczyźnie, które zostało przeprowadzone przez Lubelski Ośrodek Samopomocy na zlecenie Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej – Regionalny Ośrodek w Lublinie:
1) Odpowiedzialna za nadzór nad prawidłowym przebiegiem wywiadów pogłębionych z przedstawicielami instytucji publicznych oraz organizacji społecznych.
1) Odpowiedzialna za nadzór nad prawidłowym przebiegiem wywiadów pogłębionych z przedstawicielami instytucji publicznych oraz organizacji społecznych.
Wolontariusz, Koordynator wolontariuszy na Oddziale Patologii Noworodków
Centrum Duszpasterstwa Młodzieży w Lublinie
1)Praca wolontarystyczna na Oddziale Patologii Noworodków Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie, do zakresu obowiązków należało: zabiegi pielęgnacyjne, rozmowy z rodzicami, praca na terenie szpitala: malowanie oddziałów szpitalnych, organizacja kiermaszu mająca na celu zbiórkę pieniędzy na działalność wolontarystyczną, organizacja Mikołajek, Dni Dziecka dla wszystkich pacjentów szpitala, udział w szkoleniach;
2) Od 2007 roku jako Koordynator wolontariuszy Oddziału Patologii Noworodków - zarządzanie grupą, organizacja spotkań i pracy na oddziale.
2) Od 2007 roku jako Koordynator wolontariuszy Oddziału Patologii Noworodków - zarządzanie grupą, organizacja spotkań i pracy na oddziale.
Wolontariusz
Dział Koordynacji Programów Europejskich KUL
Obsługa cyklu Międzynarodowych Konferencji Naukowych odbywających się w ramach projektu „Współpraca Uniwersytetów wspierająca rozwój regionów- lubelskiego i lwowskiego”:
1) czynności biurowe- składanie materiałów konferencyjnych, 2) rozwieszanie plakatów,
3) czynności organizacyjne- recepcja konferencji,
4) udzielanie informacji przybyłym gościom.
1) czynności biurowe- składanie materiałów konferencyjnych, 2) rozwieszanie plakatów,
3) czynności organizacyjne- recepcja konferencji,
4) udzielanie informacji przybyłym gościom.
Wiceprezes
Koło Studentów Socjologii KUL
1) W pierwszym roku członkostwa jako członek zrzeszony, głównie obsługa recepcji w trakcie konferencji;
2) Dd roku 2006 w sekcji Współpracy z organizacjami zgodnie z nazwą, organizacja wspólnych działań z innymi organizacjami studenckimi: konferencji i\oraz imprez towarzyszących, odpowiedzialna za organizację pracy w grupach;
3) Od roku 2007 skarbnik, zbiórka składki członkowskiej, zarządzanie budżetem Koła;
4) Od 2008 roku Wiceprezes Koła – tworzenie strategii rozwoju organizacji, zarządzanie i koordynacja strukturami;
5) twórca Sekcji Przedsiębiorczości Społecznej.
2) Dd roku 2006 w sekcji Współpracy z organizacjami zgodnie z nazwą, organizacja wspólnych działań z innymi organizacjami studenckimi: konferencji i\oraz imprez towarzyszących, odpowiedzialna za organizację pracy w grupach;
3) Od roku 2007 skarbnik, zbiórka składki członkowskiej, zarządzanie budżetem Koła;
4) Od 2008 roku Wiceprezes Koła – tworzenie strategii rozwoju organizacji, zarządzanie i koordynacja strukturami;
5) twórca Sekcji Przedsiębiorczości Społecznej.
Szkolenia i kursy
12.2023 - 04.2024 - Kobiety do Samorządu, Fundacja Szkoła Liderów im. Z. Pełczyńskiego
03-06.2023 - Superwizja liderska, Fundacja Szkoła Liderów im. Z. Pełczyńskiego
01-07.2022 - "Dwa sektory jedna wizja", Fundacja Szkoła Liderów im. Z. Pełczyńskiego
06.2013-06.2014 - Program Liderzy PAFW, Stowarzyszenie Szkoła Liderów
05-11.2013 - Desant Animacyjny II, Stowarzyszenie Progres (72h + 10h mentoringu)w
04.2013 - Mantorship Programe - Youth in Leadership (24h)
02-05.2013 - Tutoring w ramach programu Pracownie Orange - Stowarzyszenie Szkoła Liderów (10h)
12.2012-03.2013 - Liderzy Pracowni Orange (48h) - Stowarzyszenie Szkoła Liderów
05-11.2012 - Akademia Partycypacji Społecznej - Przystanek Animacja - Stowarzyszenie Progres (96h)
10.2012 - Równość szans kobiet i mężczyzn w projektach PO KL - CSI (8h)
09.2012 - Audyt Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 - CSI (8h)
09.2009 - 09.2012 - warsztaty rozwojowe w ramach projektu SZLACHETNA PACZKA - Stowarzyszenie WIOSNA (100h):
- Liderstwo, przywdództwo
- Budowanie zespołu
- Komunikacja, asertywność
- Zarządzanie czasem
- Wyznaczanie celów, zarządzanie projektem
04.2012 - Trener kompetencji cyfrowych - Stowarzyszenie Miasta w Internecie (16h)
09.2011-04.2012 - Trener Biznesu - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys (300h)
09.2011 - Trening Interpersonalny - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys (40h)
06.2011 - Wychowawca kolonijny - Stowarzyszenie SKAUT (36h)
11.2010 - 02.2011 - Koordynator - skuteczny Lider II - Fundacja Aktywności Obywatelskiej (96h)
09-10.12.2010 - Lider i menadżer - inspirujące przywództwo - DOOR Training & Consulting (16h)
16-17.10.2010 - Skuteczna w kampanii wyborczej - SPLOT (16h)
06-07.09.2010 - Public Relations NGO - Firma 2000 Sp. z o.o. (16h)
09-10.2010 - Akademia Ekonomii Społecznej - Lubelski Ośrodek Samopomocy (40h)
07-09.05.2010 - Polska Szkoła Human Resources IV - Europejskie Forum Studentów AEGEE - Lublin (14h)
15-16.05.2009 - Team building, czyli budowanie zespołu z pasją, Liderstwo - KNPZ (10h)
18.04.2008 - warsztaty Przygotowanie projektów europejskich finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Instytut Rynku Pracy - Fundacja Nowy Staw (8h)
02.2008 - szkolenie Polityka równych szans i zarządzanie różnorodnością - szkolenie w ramach projektu @lterEgo (24h)
09-10.2007 - Akademia Obywatelska (40h)
03-06.2023 - Superwizja liderska, Fundacja Szkoła Liderów im. Z. Pełczyńskiego
01-07.2022 - "Dwa sektory jedna wizja", Fundacja Szkoła Liderów im. Z. Pełczyńskiego
06.2013-06.2014 - Program Liderzy PAFW, Stowarzyszenie Szkoła Liderów
05-11.2013 - Desant Animacyjny II, Stowarzyszenie Progres (72h + 10h mentoringu)w
04.2013 - Mantorship Programe - Youth in Leadership (24h)
02-05.2013 - Tutoring w ramach programu Pracownie Orange - Stowarzyszenie Szkoła Liderów (10h)
12.2012-03.2013 - Liderzy Pracowni Orange (48h) - Stowarzyszenie Szkoła Liderów
05-11.2012 - Akademia Partycypacji Społecznej - Przystanek Animacja - Stowarzyszenie Progres (96h)
10.2012 - Równość szans kobiet i mężczyzn w projektach PO KL - CSI (8h)
09.2012 - Audyt Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 - CSI (8h)
09.2009 - 09.2012 - warsztaty rozwojowe w ramach projektu SZLACHETNA PACZKA - Stowarzyszenie WIOSNA (100h):
- Liderstwo, przywdództwo
- Budowanie zespołu
- Komunikacja, asertywność
- Zarządzanie czasem
- Wyznaczanie celów, zarządzanie projektem
04.2012 - Trener kompetencji cyfrowych - Stowarzyszenie Miasta w Internecie (16h)
09.2011-04.2012 - Trener Biznesu - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys (300h)
09.2011 - Trening Interpersonalny - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys (40h)
06.2011 - Wychowawca kolonijny - Stowarzyszenie SKAUT (36h)
11.2010 - 02.2011 - Koordynator - skuteczny Lider II - Fundacja Aktywności Obywatelskiej (96h)
09-10.12.2010 - Lider i menadżer - inspirujące przywództwo - DOOR Training & Consulting (16h)
16-17.10.2010 - Skuteczna w kampanii wyborczej - SPLOT (16h)
06-07.09.2010 - Public Relations NGO - Firma 2000 Sp. z o.o. (16h)
09-10.2010 - Akademia Ekonomii Społecznej - Lubelski Ośrodek Samopomocy (40h)
07-09.05.2010 - Polska Szkoła Human Resources IV - Europejskie Forum Studentów AEGEE - Lublin (14h)
15-16.05.2009 - Team building, czyli budowanie zespołu z pasją, Liderstwo - KNPZ (10h)
18.04.2008 - warsztaty Przygotowanie projektów europejskich finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Instytut Rynku Pracy - Fundacja Nowy Staw (8h)
02.2008 - szkolenie Polityka równych szans i zarządzanie różnorodnością - szkolenie w ramach projektu @lterEgo (24h)
09-10.2007 - Akademia Obywatelska (40h)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Turystyka górska i podróże, polityka społeczna, wolontariat, fotografia.
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Trenerów Biznesu
Stowarzyszenie WIOSNA
Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo (2008-2011)
Uczelniany Samorząd Studentów KUL (2009-2010)
Koło Studentów Socjologii (2005-2010)
Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu (2005-2008)
Stowarzyszenie WIOSNA
Fundacja Szczęśliwe Dzieciństwo (2008-2011)
Uczelniany Samorząd Studentów KUL (2009-2010)
Koło Studentów Socjologii (2005-2010)
Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu (2005-2008)
Inne
Dobra organizacja czasu pracy, organizacja pracy w grupie, umiejętności motywowania do efektywniejszej pracy oraz osiągania sukcesów grupy, umiejętność pracy pod presją czasu i zmieniających się i pojawiających się nowych warunków.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Grupa Absolwentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
Absolwentki i Absolwenci Katolickiego Uniwersytetu Lubelkiego. Dostępna dla absolwentów i studentów wszystkich roczników oraz wszystkich kierunków. Dla tych, którzy są zainteresowani dziele
III sektor
Trzeci sektor, czyli prywatne organizacje, działające społecznie (a nie dla zysku), czyli non-profit. Spotykamy się tutaj aby wymieniać doświadczenia i szukać partnerów do współpracy.