Magdalena Karpińczuk

Inside Sales Account Manager, Dell Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Dell Sp. z o.o.
Inside Sales Account Manager
-Współpraca z klientami z sektora publicznego
-Przygotowywanie dokumentacji do postępowań prowadzonych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych
-Tworzenie polityki cenowej
-Współpraca z partnerami handlowymi
-Analiza rynku i prognozowanie wyników sprzedaży w okresach przyszłych
GBI Partners
Konsultant biznesowy
-Telefoniczna sprzedaż szkoleń i konferencji biznesowych dla kadry menedżerskiej
-Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
-Negocjacje cenowe
Antalis Poland Spółka z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
-Realizacja założonych planów sprzedaży
-Utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-Pozyskwanie nowych klientów
-Negocjacje handlowe
-Przygotowanie ofert cenowych
-Kontrola spływu należności
-Analiza wyników sprzedaży do poszczególnych klientów i ustalanie indywidualnej polityki sprzedaży oraz sporządzanie raportów na potrzeby firmy
-Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych
- współpraca z przedstawicielami terenowymi oraz innymi działami firmy
Logo
Asystent bankowy
Millenium Big Bank Gdański
-Obsługa zleceń składanych telefonicznie przez klientów
-Sprzedaż produktów bankowych
-Profesjonalne doradztwo w zakresie oferty firmy

Szkolenia i kursy

-Grudzień 2008 - Komunikacja interpersonalna (Instytut NAO)
-Listopad 2008 - Prawo zamówień publicznych po nowelizacji (NTT Grupa Doradcza)
-Lipiec 2008 - Zestawienie podstawowych przepisów o zamówieniach publicznych (NTT Grupa Doradcza)
-Wrzesień 2005 – „Negocjacje windykacyjne”(OSH Kontrakt)
-Wrzesień 2004 – „Nowa jakość sprzedaży – negocjacje handlowe jako gra”(OSH Kontrakt)
-Październik 2003 – „Zawodowe kompendium telemarketera – trening uzupełniający” (Akademia Nauki)
-Styczeń 2003 – „Zawodowe kompendium psychologicznego wpływu telemarketera”(Akademia Nauki)
-Październik 2002 – „Sprzedaż przez telefon” (Kuczkowska Lebiedzińska Konsulting)
-Kwiecień 2002 – „Sprzedaż przez telefon w ruchu wychodzącym”(Kuczkowska Lebiedzińska Konsulting)
-Czerwiec 2000 – „Techniki profesjonalnej sprzedaży” (Mercuri International Poland)

Edukacja

Logo
Organizacja i zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Inne

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.