Umiejętności
Zarządzanie klientami
Dostęp do rynku
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Przetargi - tworzenie dokumentacji i wybór ofert oraz wdrażanie nowych kontrahentów
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Medyczny ds. handlowy
BestMI- Best Medical Innovations Sp. z o.o.
WPROWADZANIE NA POLSKI RYNEK INNOWACYJNYCH URZĄDZEŃ PRZEZNACZONYCH DO LABORATORIÓW ORAZ SZPITALI
Wprowadzałam na polski rynek innowacyjne urządzenia w zakresie laboratoriów i epidemiologii.
Sporządzałam oferty zakupu.
Koordynowałam testowanie urządzeń.
Zajmowałam się przetargami.
Przeprowadzałam szkolenia w zakresie obsługi w zainteresowanych placówkach.
Brałam udział w konferencjach tematycznych na terenie całego kraju.
Wprowadzałam na polski rynek innowacyjne urządzenia w zakresie laboratoriów i epidemiologii.
Sporządzałam oferty zakupu.
Koordynowałam testowanie urządzeń.
Zajmowałam się przetargami.
Przeprowadzałam szkolenia w zakresie obsługi w zainteresowanych placówkach.
Brałam udział w konferencjach tematycznych na terenie całego kraju.
przedstawiciel medyczny
PROMOCJA PREPARATÓW RX / CHIRURGIA, ORTOPEDIA, UROLOGIA, POZ, GINEKOLOGIA/• Promowałam preparaty urologiczne Pfizer wśród lekarzy specjalistów .
Rok 2011 zakończyłam na 2 miejscu w rankingu realizacji planu w Polsce spośród 45 przedstawicieli w linii.
Jako jeden z liderów rynku w dziale URO - GYN przez 3 z 4 kwartałów w roku 2010 osiągałam cele sprzedażowe za realizację planów na poziomie powyżej 110%,
Rok 2011 zakończyłam na 2 miejscu w rankingu realizacji planu w Polsce spośród 45 przedstawicieli w linii.
Jako jeden z liderów rynku w dziale URO - GYN przez 3 z 4 kwartałów w roku 2010 osiągałam cele sprzedażowe za realizację planów na poziomie powyżej 110%,
PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY
PROMOCJA LEKÓW UROLOGICZNYCH ORAZ ANTYBIOTYKU WŚROD LEKARZY POZ ORAZ UROLOGÓW
• Promowałam leki Rx w urologi, również wśród lekarzy rodzinnych. Wprowadziłam nowy lek kardiologiczny. W pierwszym kwartale promocji nowego preparatu trzykrotnie przekroczyłam średnią krajową osiągając ścisłą czołówkę w rankingu.
• Zapewnianie odpowiedniego poziomu sprzedaży poprzez efektywne wykonywanie wyznaczonych planów sprzedażowych (sześciokrotnie przekroczyłam budżet).
• Promowałam leki Rx w urologi, również wśród lekarzy rodzinnych. Wprowadziłam nowy lek kardiologiczny. W pierwszym kwartale promocji nowego preparatu trzykrotnie przekroczyłam średnią krajową osiągając ścisłą czołówkę w rankingu.
• Zapewnianie odpowiedniego poziomu sprzedaży poprzez efektywne wykonywanie wyznaczonych planów sprzedażowych (sześciokrotnie przekroczyłam budżet).
Szkolenia i kursy
Kursy związane ze sprzedażą w branży farmaceutycznej- Kursy tematyczne
Obsługa klienta
Techniki sprzedażowy
Negocjacje w biznesie
Typologia klienta
Zarządzanie czasem i organizacja pracy (test Balblina)
Obsługa klienta
Techniki sprzedażowy
Negocjacje w biznesie
Typologia klienta
Zarządzanie czasem i organizacja pracy (test Balblina)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Fatastyka polska
Siatkówka
Siatkówka
Inne
Obsługa MS Office
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy Kat.B
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy Kat.B