Umiejętności
Microsoft Office
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Jezyk Angielski - biegly
Negocjacje kontraktu
Budżety
negocjacje handlowe
Komunikacja wewnętrzna
Prawo jazdy kat B
Negocjacje z dostawcami
Umiejętności analityczne
organizacja pracy
Negocjacje z klientami
komunikatywność
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Remarketing Manager
- Zarządzanie 4 osobowym działem odpowiedzialnym za sprzedaż samochodów poleasingowych.
Zespół był częścią departamentu ubezpieczeń. Jego rozdzielenie wymagało stworzenia działu od nowa wraz z ustaleniem nowych zakresów obowiązków dla każdego z pracowników.
- Zarządzanie procesem remarketingu.
Sprzedaż samochodów przez odpowiednie kanały sprzedaży (użytkownik, klient indywidualny, klient hurtowy) z zachowaniem odpowiedniego limitu czasu.
Wybór i nawiązanie współpracy z partnerami, za pośrednictwem których odbywa się sprzedaż samochodów do klienta indywidualnego.
Optymalizacja procesu w zależności od ilości dostępnych do sprzedaży pojazdów. Przy dużych flotach takich samych modeli szukanie innych, niestandardowych rozwiązań dla właściwego, szybkiego i profitowego sfinalizowania transakcji.
- Współpraca z działem handlowym,
Wypracowanie rozwiązań dotyczących zakończenia kontraktów, które spełnią oczekiwania klientów i spowodują, że ten ostatni etap umowy związany ze zwrotem pojazdu przebiegnie sprawnie i bezproblemowo. Opracowanie właściwej komunikacji dla klientów umożliwiającej odpowiednie przygotowanie się do procesu zwrotu pojazdów. Umożliwienie użytkownikom wykupu pojazdów.
- Współpraca z działem controlingu,
Udział w komitecie ds. wartości rezydualnych, przygotowanie odpowiednich analiz i zestawień.
- Współpraca z działem Compliance,
Wprowadzanie nowych procedur i uaktualnianie istniejących
- Aktywny udział w międzynarodowym komitecie remarketingowym,
Opracowanie standardów działania remarketingu dla wszystkich krajów. Omawianie rozwiązań dla problemów związanych z ochroną środowiska - promowanie silników ekologicznych, szukanie sposobów na ograniczenie we flotach samochodów z silnikami diesla.
Zespół był częścią departamentu ubezpieczeń. Jego rozdzielenie wymagało stworzenia działu od nowa wraz z ustaleniem nowych zakresów obowiązków dla każdego z pracowników.
- Zarządzanie procesem remarketingu.
Sprzedaż samochodów przez odpowiednie kanały sprzedaży (użytkownik, klient indywidualny, klient hurtowy) z zachowaniem odpowiedniego limitu czasu.
Wybór i nawiązanie współpracy z partnerami, za pośrednictwem których odbywa się sprzedaż samochodów do klienta indywidualnego.
Optymalizacja procesu w zależności od ilości dostępnych do sprzedaży pojazdów. Przy dużych flotach takich samych modeli szukanie innych, niestandardowych rozwiązań dla właściwego, szybkiego i profitowego sfinalizowania transakcji.
- Współpraca z działem handlowym,
Wypracowanie rozwiązań dotyczących zakończenia kontraktów, które spełnią oczekiwania klientów i spowodują, że ten ostatni etap umowy związany ze zwrotem pojazdu przebiegnie sprawnie i bezproblemowo. Opracowanie właściwej komunikacji dla klientów umożliwiającej odpowiednie przygotowanie się do procesu zwrotu pojazdów. Umożliwienie użytkownikom wykupu pojazdów.
- Współpraca z działem controlingu,
Udział w komitecie ds. wartości rezydualnych, przygotowanie odpowiednich analiz i zestawień.
- Współpraca z działem Compliance,
Wprowadzanie nowych procedur i uaktualnianie istniejących
- Aktywny udział w międzynarodowym komitecie remarketingowym,
Opracowanie standardów działania remarketingu dla wszystkich krajów. Omawianie rozwiązań dla problemów związanych z ochroną środowiska - promowanie silników ekologicznych, szukanie sposobów na ograniczenie we flotach samochodów z silnikami diesla.
Remarketing and STR Manager
- Zarządzanie oddziałem firmy odpowiedzialnym za sprzedaż samochodów poleasingowych,
W październiku 2010 roku powierzono mi zadanie znalezienia i zaadaptowania placu wraz z budynkiem biurowym, odpowiedniego do utworzenia oddziału firmy przeznaczonego do pełnienia roli zarówno centrum zwrotu pojazdów jak i sprzedaży pojazdów poleasingowych. Zarekomendowana przeze mnie lokalizacja została zaakceptowana przez Zarząd i po przygotowaniu budynku oraz placu w styczniu 2011 nastąpiło oficjalne otwarcie oddziału.
Jestem odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie oddziału również od strony administracyjnej.
- Zarządzanie procesem remarketingu,
Stworzyłam procedurę zawierającą opis procesu, podział obowiązków, zakres odpowiedzialności i uprawnień na poszczególnych stanowiskach (mój dział liczy czterech pracowników).
Zbudowałam ogólnopolską sieć odbiorców hurtowych biorących udział w licytacjach pojazdów poprzez platformę internetową.
- Zarządzanie procesem wynajmu krótkoterminowego samochodów,
Dokonuję weryfikacji pojazdów poleasingowych pod kątem wynajmu krótkoterminowego. Współpracuję z dużymi sieciami oferującymi usługę STR.
- Zarządzanie procesem zwrotu pojazdów po zakończonych kontraktach,
Nawiązanie współpracy z kilkoma firmami w strategicznych lokalizacjach w Polsce, w celu umożliwienia klientom dokonywania zwrotu pojazdów poza Warszawą (Gdańsk, Wrocław, Kraków, Poznań). Logistyka i zarządzanie pojazdami poleasingowymi.
- Współpraca z rzeczoznawcami samochodowymi (SGS)
Ustalenie jasnych reguł dotyczących zwrotu pojazdów i ich opisu. Przygotowanie wzoru protokołu przyjęcia pojazdu. Rozliczenia obciążeń za uszkodzenia nieeksploatacyjne. Koordynowanie pracy rzeczoznawców.
- Udział w ustalaniu wartości rezydualnych
Przygotowywanie i analizowanie remarketingowych danych historycznych na potrzeby spotkań RV Committee.
W październiku 2010 roku powierzono mi zadanie znalezienia i zaadaptowania placu wraz z budynkiem biurowym, odpowiedniego do utworzenia oddziału firmy przeznaczonego do pełnienia roli zarówno centrum zwrotu pojazdów jak i sprzedaży pojazdów poleasingowych. Zarekomendowana przeze mnie lokalizacja została zaakceptowana przez Zarząd i po przygotowaniu budynku oraz placu w styczniu 2011 nastąpiło oficjalne otwarcie oddziału.
Jestem odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie oddziału również od strony administracyjnej.
- Zarządzanie procesem remarketingu,
Stworzyłam procedurę zawierającą opis procesu, podział obowiązków, zakres odpowiedzialności i uprawnień na poszczególnych stanowiskach (mój dział liczy czterech pracowników).
Zbudowałam ogólnopolską sieć odbiorców hurtowych biorących udział w licytacjach pojazdów poprzez platformę internetową.
- Zarządzanie procesem wynajmu krótkoterminowego samochodów,
Dokonuję weryfikacji pojazdów poleasingowych pod kątem wynajmu krótkoterminowego. Współpracuję z dużymi sieciami oferującymi usługę STR.
- Zarządzanie procesem zwrotu pojazdów po zakończonych kontraktach,
Nawiązanie współpracy z kilkoma firmami w strategicznych lokalizacjach w Polsce, w celu umożliwienia klientom dokonywania zwrotu pojazdów poza Warszawą (Gdańsk, Wrocław, Kraków, Poznań). Logistyka i zarządzanie pojazdami poleasingowymi.
- Współpraca z rzeczoznawcami samochodowymi (SGS)
Ustalenie jasnych reguł dotyczących zwrotu pojazdów i ich opisu. Przygotowanie wzoru protokołu przyjęcia pojazdu. Rozliczenia obciążeń za uszkodzenia nieeksploatacyjne. Koordynowanie pracy rzeczoznawców.
- Udział w ustalaniu wartości rezydualnych
Przygotowywanie i analizowanie remarketingowych danych historycznych na potrzeby spotkań RV Committee.
specjalista ds. Remarketingu i Wartości Rezydualnych
Samodzielne stanowisko, odpowiedzialne za sprzedaż samochodów poleasingowych.
- przygotowanie i koordynacja cotygodniowych aukcji
- ustalanie wartości rezydualnych pojazdów
- współpracuję z dealerami samochodowymi różnych marek z całej Polski.
- przygotowanie i koordynacja cotygodniowych aukcji
- ustalanie wartości rezydualnych pojazdów
- współpracuję z dealerami samochodowymi różnych marek z całej Polski.
Asystentka Prezesa
- prowadzenie kalendarza spotkań prezesa,
- prowadzenie korespondencji w jego imieniu,
- organizowanie wyjazdów zagranicznych i spotkań w biurze; przygotowywanie materiałów na spotkania: prezentacje, analizy, raporty,
- tłumaczenie korespondencji i spotkań,
- pisanie protokołów w języku angielskim i polskim,
- zakupy na potrzeby biura,
- nadzorowanie prac firmy porządkowej,
- współpracując z administratorem budynku koordynowanie sprawnego usuwania usterek i awarii,
- odpowiedzialność za pracę recepcji,
- do moich zadań należały również wszelkie sprawy związane z marketingiem firmy: zamawianie materiałów reklamowych i gadżetów, koordynowanie edycji reklam prasowych, przygotowywanie spotkań i konferencji branżowych, a także organizowanie wyjazdów integracyjnych i przyjęć.
- prowadzenie korespondencji w jego imieniu,
- organizowanie wyjazdów zagranicznych i spotkań w biurze; przygotowywanie materiałów na spotkania: prezentacje, analizy, raporty,
- tłumaczenie korespondencji i spotkań,
- pisanie protokołów w języku angielskim i polskim,
- zakupy na potrzeby biura,
- nadzorowanie prac firmy porządkowej,
- współpracując z administratorem budynku koordynowanie sprawnego usuwania usterek i awarii,
- odpowiedzialność za pracę recepcji,
- do moich zadań należały również wszelkie sprawy związane z marketingiem firmy: zamawianie materiałów reklamowych i gadżetów, koordynowanie edycji reklam prasowych, przygotowywanie spotkań i konferencji branżowych, a także organizowanie wyjazdów integracyjnych i przyjęć.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
film, polityka, sport, literatura
Grupy
Ewolucje Kulinarne
"Odkrywanie nowych smaków jest większym szczęściem dla ludzkości niż odkrycie nowej gwiazdy"
Masz ochotę odkrywać je z nami ???
zapraszamy! :)
Tylko 30 i 40 latkowie.
Grupa dla plus/minus 30-40 latków [25+, 30+, 40+, 45+]
Żeby dołączyć do grupy musisz mieć uzupełnione dane w swoim profilu oraz swoje zdjęcie, z którego można Cię poznać oraz niezablokowany profil.