Magdalena Rabiej-Witka

Magdalena Rabiej-Witka

Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Zarządzanie zespołem Umiejętność pracy w grupie Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B umiejętność szybkiego uczenia się komunikatywność Obsługa komputera i urządzeń biurowych znajmośc zagadnień kadrowych Umiejętność budowania relacji z ludźmi znajmość technik sprzedaży umiejetność analizy Obsługa klienta, doradztwo i aktywna sprzedaż aktywne pozyskiwanie klientów oraz opieka posprzedażowa

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. administracji
Forest Green Hornig i Wspólnicy Sp. J.
- realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień
- prowadzenie baz danych pracowników
- udział w codziennych pracach biura
- koordynacja obiegu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników
- obsługa pracowników w trakcie zatrudnienia
Kaufland Polska
Inspektor Obszaru Dystrybucji
- organizacja sieci dystrybucji
- nadzór nad spedycją
- kontrola i nadzór dystrybucji tygodnika reklamowego
- przeprowadzanie rekrutacji i szkoleń
- motywowanie podległych pracowników
- wyjaśnianie skarg klientów
- przygotowanie raportów dla centrali firmy
Credit Agricole Bank Polska SA
Starszy doradca klienta/ Skarbnik/Doradca hipoteczny
- dbanie o właściwe zabezpieczenie i wyposażenie skarbca
- prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie powierzonych wartości
- zasilanie skarbca w gotówkę i odprowadzanie powierzonych wartości
- wydawanie i przyjmowanie wartości pieniężnych od doradców
- prowadzenie instruktażu i kontrolowanie pracy doradców
- obsługa klientów indywidualnych, oraz firmowych
- sprzedaż produktów bankowych
- sprzedaż kredytów hipotecznych
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Główny Kasjer
- nadzór nad pracą kasjerów
- sporządzanie raportów zmianowych, dobowych oraz miesięcznych
- nadzór nad przestrzeganiem procesów kasowych
- szkolenie nowych pracowników
- prowadzenie ewidencji czasu pracy
- współpraca z kierownikami stoisk
- zapewnienie płynnej obsługi kasowej.
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta - Reprezentant
- aktywne pozyskiwanie klientów oraz kształtowanie pozytywnej opinii klientów
- rzetelne prowadzenie rejestracji klientów w terenie
- przedstawianie potencjalnym klientom oferty, zasad dokonywania zakupów w Makro oraz reguł posługiwania się kartami Makro
- telefoniczne umawianie spotkań z klientami

Szkolenia i kursy

„Skuteczna Obsługa Klientów w procesie reklamacyjnym” prowadzone przez firmę Midwest
„Standardy Sprzedaży” prowadzone przez firmę Credit Agricole Bank Polska SA
Kursy e-learning ”Controling w zarządzaniu przedsiębiorstwem”, „Zarządzanie personelem – Życie pracownika” prowadzone przez firmę Petra Consulting.

Edukacja

Logo
Menager personalny, magisterskie
Uniwersytet Zielonogórski
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Zielonogórski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Podróże, Ekonomia, finanse, bankowość, Psychologia.

Grupy

LUKAS Bank
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
Lukas Bank S.A.
Lukas Bank S.A.
Grupa zrzeszająca obecnych pracowników firmy należącej do jednej z największych grup finansowych na świecie - Crédit Agricole. Więcej o banku: http://www.lukasbank.pl/