Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu
kreacja Systemu Identyfikacji Wizualnej dla sieci Qubus Hotel,
akceptacja merytoryczna lokalnych promocji,
zarządzanie promocjami sieci, w tym również promocjami online,
zarządzanie markami przynależącymi do sieci Qubus Hotel,
wprowadzenie na rynek nowej marki należącej do sieci Qubus Hotel,
koordynacja działań w social media,
kreacja materiałów informacyjnych i promocyjnych,
kreacja i realizacja planu marketingowego,
zarządzanie treścią strony www,
współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi, interaktywnymi, podwykonawcami,
organizacja eventów marketingowych, wydarzeń promocyjnych,
budżetowanie realizowanych projektów.
akceptacja merytoryczna lokalnych promocji,
zarządzanie promocjami sieci, w tym również promocjami online,
zarządzanie markami przynależącymi do sieci Qubus Hotel,
wprowadzenie na rynek nowej marki należącej do sieci Qubus Hotel,
koordynacja działań w social media,
kreacja materiałów informacyjnych i promocyjnych,
kreacja i realizacja planu marketingowego,
zarządzanie treścią strony www,
współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi, interaktywnymi, podwykonawcami,
organizacja eventów marketingowych, wydarzeń promocyjnych,
budżetowanie realizowanych projektów.
Specjalista ds. Marketingu
autorskie opracowanie konceptu oraz wdrożenie cyklu ogólnopolskich konferencji branżowych – MSPerspektywy promujących usługi Grupy,
autorskie opracowanie i wdrożenie Programu Ambasadorskiego oraz Programu Patronackiego promującego Grupę,
koordynacja i rozliczenie ogólnopolskiego konkursu BiznesAdventure – projekt online,
koordynacja prac nad stroną www Programów , cyklu konferencji oraz konkursu, przygotowanie treści, bieżąca aktualizacja i zarządzanie treścią,
kreacja i realizacja planu marketingowego,
współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi, interaktywnymi, podwykonawcami,
organizacja eventów marketingowych, wydarzeń promocyjnych,
budżetowanie realizowanych projektów.
autorskie opracowanie i wdrożenie Programu Ambasadorskiego oraz Programu Patronackiego promującego Grupę,
koordynacja i rozliczenie ogólnopolskiego konkursu BiznesAdventure – projekt online,
koordynacja prac nad stroną www Programów , cyklu konferencji oraz konkursu, przygotowanie treści, bieżąca aktualizacja i zarządzanie treścią,
kreacja i realizacja planu marketingowego,
współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi, interaktywnymi, podwykonawcami,
organizacja eventów marketingowych, wydarzeń promocyjnych,
budżetowanie realizowanych projektów.
Specjalista ds. Marketingu
Rekreatywa Group
koordynowanie wyborów Miss Polonia Wrocławia w obszarze marketingu i PR,
kreacja i wdrożenie planu marketingowego,
przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych w związku z realizowanymi działaniami,
stworzenie materiałów wizerunkowych firmy,
budżetowanie realizowanego projektu,
koordynacja wszystkich projektów firmy w obszarze marketingu.
kreacja i wdrożenie planu marketingowego,
przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych w związku z realizowanymi działaniami,
stworzenie materiałów wizerunkowych firmy,
budżetowanie realizowanego projektu,
koordynacja wszystkich projektów firmy w obszarze marketingu.
Praktykant, dział marketingu
zarządzanie treścią strony internetowej firmy,
tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych.
tworzenie materiałów promocyjnych i informacyjnych.
Szkolenia i kursy
„P&G Women’s Day Conference 2009”- Procter & Gamble,
„Warsztaty Umiejętności 2009”- Grupa Żywiec,
„Jak przygotować i poprowadzić świetną prezentację?” - Procter & Gamble,
„Obalanie obiekcji” – Procter & Gamble,
“Jak skutecznie budować i promować markę. Od briefu do emisji reklamy w telewizji” – Carlsberg,
„Social Media: Facebook, Twitter, blogi i fora. Jak mądrze wykorzystywać media społecznościowe w marketingu?” – BO Navigator,
„ Wykorzystanie możliwości reklamy SEO i SEM” – Google,
„Controlling marketingowy”- KDK Info.
„Warsztaty Umiejętności 2009”- Grupa Żywiec,
„Jak przygotować i poprowadzić świetną prezentację?” - Procter & Gamble,
„Obalanie obiekcji” – Procter & Gamble,
“Jak skutecznie budować i promować markę. Od briefu do emisji reklamy w telewizji” – Carlsberg,
„Social Media: Facebook, Twitter, blogi i fora. Jak mądrze wykorzystywać media społecznościowe w marketingu?” – BO Navigator,
„ Wykorzystanie możliwości reklamy SEO i SEM” – Google,
„Controlling marketingowy”- KDK Info.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
- jeździectwo- 6 lat treningów, udział w zawodach skoków przez przeszkody,
- żeglarstwo,
- taniec towarzyski- 2 lata treningów,
- psychologia (uczestnictwo w szkoleniach z zakresu NLP).
- żeglarstwo,
- taniec towarzyski- 2 lata treningów,
- psychologia (uczestnictwo w szkoleniach z zakresu NLP).
Organizacje
10.2005 - 10.2010
Stowarzyszenie Studenckie „WIGGOR”
- Członek zarządu Stowarzyszenia Studenckiego „WIGGOR”,
- Koordynacja projektu wrocławskiego „Kobieta z Wiggorem 2007”,
- Koordynacja ds. Public Relations ogólnopolskiego „Konkursu Wiedzy Ekonomicznej 2007”,
- Współkoordynacja projektów „Wiggram 2007” oraz „StartAP 2007”,
- Przeprowadzenie rekrutacji do Stowarzyszenia Studenckiego „WIGGOR”,
- Pełnienie funkcji szefa działu finansowego,
- Koordynacja ds. Public Relations projektu „Streetball 2006”,
- Koordynacja finansowa projektu „Kobieta z Wiggorem 2006”,
- Członek działu finansowego oraz Public Relations
05.2007 – 10.2008
Międzywydziałowe Koło Naukowe Krajów Wschodnioazjatyckich „Kaizen”
- Organizacja szkoleń poszerzających wiedzę na temat japońskich technik zarządzania,
- Organizacja konferncji szkoleniowych.
Stowarzyszenie Studenckie „WIGGOR”
- Członek zarządu Stowarzyszenia Studenckiego „WIGGOR”,
- Koordynacja projektu wrocławskiego „Kobieta z Wiggorem 2007”,
- Koordynacja ds. Public Relations ogólnopolskiego „Konkursu Wiedzy Ekonomicznej 2007”,
- Współkoordynacja projektów „Wiggram 2007” oraz „StartAP 2007”,
- Przeprowadzenie rekrutacji do Stowarzyszenia Studenckiego „WIGGOR”,
- Pełnienie funkcji szefa działu finansowego,
- Koordynacja ds. Public Relations projektu „Streetball 2006”,
- Koordynacja finansowa projektu „Kobieta z Wiggorem 2006”,
- Członek działu finansowego oraz Public Relations
05.2007 – 10.2008
Międzywydziałowe Koło Naukowe Krajów Wschodnioazjatyckich „Kaizen”
- Organizacja szkoleń poszerzających wiedzę na temat japońskich technik zarządzania,
- Organizacja konferncji szkoleniowych.
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Międzynarodowe Pokazy Lotnicze Air Show - Radom
Największy EVENT w Polsce!!!
Dla osób lubiących mocne wrażenia, sportowców ekstremalnych i wszystkich lubiących dobra zabawę. Dla fanów akrobatyki powietrznej, dziennikarzy i zapalonych fotografów.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Członkowie aktywni i honorowi należący do Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR działającego przy Akademii Ekonomicnzej we Wrocławiu.
http://www.wiggor.pl