Umiejętności
Digital Marketing
Obsługa kluczowych klientów
Microsoft Office
Negocjacje
Marketing internetowy
Strategia
Web Analytics
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Budowanie relacji z klientem
Doświadczenie zawodowe
Sales Manager
Sprzedaż całej oferty sieci oraz spółek córek
Działania new business
Obsługa obecnych Klientów firmy
Działania new business
Obsługa obecnych Klientów firmy
Client Consultant
- Obsługa kluczowych Klientów domów mediowych. Należą do nich między innymi: P4, Netia, Bank PeKaO, Agros Nova, Food Care, Danone, Wrigley, Skoda Volkswagen Group, KIA, Nutricia, Jula Poland,
- Budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami domów mediowych,
- Obsługa plannerska domów mediowych. Między innymi: Mediacom, Maxus, Mindshare, Havas,
- Przygotowywanie oferty „szytej na miarę”,
- Prowadzenie spotkań z Klientami,
- Negocjowanie warunków współpracy,
- Domykanie sprzedaży,
- Raportowanie sprzedaży do przełożonych.
Zakończenie współpracy z powodu restrukturyzacji firmy, a co za tym idzie, likwidacji działu sprzedaży.
- Budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami domów mediowych,
- Obsługa plannerska domów mediowych. Między innymi: Mediacom, Maxus, Mindshare, Havas,
- Przygotowywanie oferty „szytej na miarę”,
- Prowadzenie spotkań z Klientami,
- Negocjowanie warunków współpracy,
- Domykanie sprzedaży,
- Raportowanie sprzedaży do przełożonych.
Zakończenie współpracy z powodu restrukturyzacji firmy, a co za tym idzie, likwidacji działu sprzedaży.
Szef Działu Sprzedaży Multimediów
- Budowanie działu sprzedaży i realizacja planów sprzedażowych,
- Zarządzanie 2-osobowym działem sprzedaży multimediów,
- Wytyczanie celów handlowcom i nadzorowanie ich realizacji,
- Sprzedaż i planowanie kampanii reklamowych w portalu www.polskieradio.pl,
- Tworzenie nowych produktów reklamowych odpowiadających potrzebom rynku reklamowego (np. reklama audio/video),
- Przygotowywanie koncepcji i ofert akcji cross-mediowych (www + radio + TV) – do przygotowywania niestandardowych akcji cross-mediowych konieczna jest koordynacja takich działów jak sprzedaż, redakcja portalu, dział graficzny i programistyczny portalu, antena (PR1, PR3, PR4),
- Realizacja i nadzór nad realizacją akcji cross-mediowych,
- Tworzenie nowych produktów reklamowych w nowych kanałach komunikacji z użytkownikiem (mobilna wersja portalu www.polskieradio.pl, player, TV),
- Negocjacje rocznych warunków współpracy z domami mediowymi,
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji.
- Zarządzanie 2-osobowym działem sprzedaży multimediów,
- Wytyczanie celów handlowcom i nadzorowanie ich realizacji,
- Sprzedaż i planowanie kampanii reklamowych w portalu www.polskieradio.pl,
- Tworzenie nowych produktów reklamowych odpowiadających potrzebom rynku reklamowego (np. reklama audio/video),
- Przygotowywanie koncepcji i ofert akcji cross-mediowych (www + radio + TV) – do przygotowywania niestandardowych akcji cross-mediowych konieczna jest koordynacja takich działów jak sprzedaż, redakcja portalu, dział graficzny i programistyczny portalu, antena (PR1, PR3, PR4),
- Realizacja i nadzór nad realizacją akcji cross-mediowych,
- Tworzenie nowych produktów reklamowych w nowych kanałach komunikacji z użytkownikiem (mobilna wersja portalu www.polskieradio.pl, player, TV),
- Negocjacje rocznych warunków współpracy z domami mediowymi,
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji.
Kierownik Sprzedaży Bezpośredniej
- Kierowanie zespołem w Centrali oraz w Biurach Regionalnych,
- Wsparcie produktowe,
- Wsparcie sprzedażowe,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Opieka nad Kluczowymi Klientami (Key Account Manager),
- Raportowanie oraz analiza wyników pracy działu,
- Stały rozwój komórki SB ,
- Prowadzenie rekrutacji.
Osiągnięcia:
- Zwiększenie sprzedaży o 80%,
- Stworzenie biur regionalnych w Poznaniu, Krakowie i Gdyni.
- Wsparcie produktowe,
- Wsparcie sprzedażowe,
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Opieka nad Kluczowymi Klientami (Key Account Manager),
- Raportowanie oraz analiza wyników pracy działu,
- Stały rozwój komórki SB ,
- Prowadzenie rekrutacji.
Osiągnięcia:
- Zwiększenie sprzedaży o 80%,
- Stworzenie biur regionalnych w Poznaniu, Krakowie i Gdyni.
Account Executive
- Planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych,
- Pozyskiwanie nowych klientów (budowanie własnej bazy),
- Zarządzanie stałymi kontaktami,
- Przygotowywanie prezentacji handlowych,
- Prowadzenie spotkań z klientami,
- Negocjowanie warunków współpracy,
- Domykanie sprzedaży,
- Raportowanie sprzedaży do władz firmy
- Pozyskiwanie nowych klientów (budowanie własnej bazy),
- Zarządzanie stałymi kontaktami,
- Przygotowywanie prezentacji handlowych,
- Prowadzenie spotkań z klientami,
- Negocjowanie warunków współpracy,
- Domykanie sprzedaży,
- Raportowanie sprzedaży do władz firmy
przedstawiciel handlowy
- Sprzedaż powierzchni reklamowej w miesięczniku „Vita”.
- Pozyskiwaniem nowych klientów (budowanie własnej bazy),
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych,
- Przygotowywanie ofert,
- Negocjowaniem umów długoterminowych,
- Utrzymywanie relacji ze stałymi klientami,
- Negocjowanie warunków umów,
- Domykanie sprzedaży.
Praca na zastępstwo
- Pozyskiwaniem nowych klientów (budowanie własnej bazy),
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych,
- Przygotowywanie ofert,
- Negocjowaniem umów długoterminowych,
- Utrzymywanie relacji ze stałymi klientami,
- Negocjowanie warunków umów,
- Domykanie sprzedaży.
Praca na zastępstwo
przedstawiciel handlowy
Hugin Sweda Polska / Micros Fidelio
- Sprzedaż profesjonalnego oprogramowania dla gastronomii i hotelarstwa – Micros Fidelio (nr.1 na świecie),
- Aktywne poszukiwanie klientów dla firmy na rynku hotelarsko-gastronomicznym,
- Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy,
- Prowadzenie prezentacji oprogramowania u klienta („na żywym organizmie”) na terenie całej Polski,
- Przygotowywanie wycen i ofert dla potencjalnych klientów,
- Uczestnictwo w największych targach gastronomiczno-hotelarskich w Polsce.
- Aktywne poszukiwanie klientów dla firmy na rynku hotelarsko-gastronomicznym,
- Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy,
- Prowadzenie prezentacji oprogramowania u klienta („na żywym organizmie”) na terenie całej Polski,
- Przygotowywanie wycen i ofert dla potencjalnych klientów,
- Uczestnictwo w największych targach gastronomiczno-hotelarskich w Polsce.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Daję prowizję za nowego Klienta
Poleć Fenomem.pl swoim znajomym. Dostaniesz od nas prowizję od każdego zrealizowanego zlecenia. Wysokość prowizji: do ustalenia.
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
NO SPA Casting
Fenomem.pl przedstawia nowy projekt pt. "Trzyjaciółki". Serial internetowy o kobietach dla kobiet.
Ambasadorem serialu jest NO-SPA, dzięki której projekt by nie powstał. W chwili obecnej na stroni
Oryginalny prezent
Strefa wolna od bukietów i kwiatów doniczkowych. Same oryginalne pomysły na osiemnastkę, pięćdziesiątkę, rocznicę ślubu, prezent ślubny, imieninowy czy zwykły bez okazji.
PictureWorld.pl
Grupa stworzona na potrzeby www.pictureworld.pl. Typowy produkt dla "fotograficznych ćpunów" ;) .
Projekty marketingowe online
Raporty / blogi / treści jakościowe
Przemyślenia dotyczące ważnych (moim zdaniem) wydarzeń na rynku.
Analizy raportów traktujących o rynku on-line
znajdziesz tutaj także wątki dotyczące s