Umiejętności
Zarządzanie klientami
Umiejętności analityczne
Analiza biznesowa
Negocjacje kontraktu
Corel Draw
Zarządzanie procesami
Microsoft Excel
zarządzanie operacyjne
Project Management
Kierownicy projektów
Analiza wymagań
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie projektami
Sporządzanie ofert handlowych
biegła znajomość pakietu Microsoft Office
zarządanie bazą danych
Dokumentacja projektowa
Analiza wymagań klientów biznesowych
sporządzanie umów handlowych
Tworzenie zestawień ofertowych
Biegła znajomość systemu Windows
Bardzo dobra znajomość internetu i aplikacji internetowych
tworzenie ofert, negocjacje warunków handlowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów - w tym:
Pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, organizacja spotkań i prezentacji, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert i umów, koordynacja działań związanych z wdrożeniem i obsługą nowego kontraktu. Uczestnictwo na konferencjach i warsztatach,szkoleniach, tworzenie i uaktualnianie procedur mających zorganizować zagadnienia sprzedażowe wewnątrz firmy oraz dostosować je do standardów korporacji.
Pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych, organizacja spotkań i prezentacji, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert i umów, koordynacja działań związanych z wdrożeniem i obsługą nowego kontraktu. Uczestnictwo na konferencjach i warsztatach,szkoleniach, tworzenie i uaktualnianie procedur mających zorganizować zagadnienia sprzedażowe wewnątrz firmy oraz dostosować je do standardów korporacji.
Senior Specjalist Customer Care Department, Koordynator
Wsparcie technologiczne, logistyczne i biznesowe klientów i agentów - w tym;
-telefoniczna, mailowa oraz listowna obsługa reklamacji rachunków i doładowań typu pre-paid od strony klienta indywidualnego, kontrahenta oraz wystawców rachunków i operatorów komórkowych;
-pomoc techniczna w ramach obsługi terminala oraz zlecanych serwisów;
-kompleksowa obsługa komputerowych systemów zarządzania płatnościami i obsługi zarządzania terminalami;
-stała współpraca z Działem Rozliczeń, Przetwarzania Płatności oraz Działem IT;
-współpraca z First Data Polska S.A. (PolCard) w ramach usługi kart płatniczych na wspólnych terminalach;
-szkolenia nowych pracowników z Działu Customer Care oraz szkolenie przedstawicieli i koordynatorów Działu Sprzedaży;
-podczas nieobecności przełożonego pełnienie obowiązków kieronika Działu Customer Care;
-w ramach obsługi kontrahenta zlecanie zadań w terenie przedstawielom handlowym i pomoc w ich realizacji.;
-opracowywanie raportów,
-przygotowanie procedur i szablonów dokumentacji zgodnych z wewnętrznymi procedurami korporacji.
-telefoniczna, mailowa oraz listowna obsługa reklamacji rachunków i doładowań typu pre-paid od strony klienta indywidualnego, kontrahenta oraz wystawców rachunków i operatorów komórkowych;
-pomoc techniczna w ramach obsługi terminala oraz zlecanych serwisów;
-kompleksowa obsługa komputerowych systemów zarządzania płatnościami i obsługi zarządzania terminalami;
-stała współpraca z Działem Rozliczeń, Przetwarzania Płatności oraz Działem IT;
-współpraca z First Data Polska S.A. (PolCard) w ramach usługi kart płatniczych na wspólnych terminalach;
-szkolenia nowych pracowników z Działu Customer Care oraz szkolenie przedstawicieli i koordynatorów Działu Sprzedaży;
-podczas nieobecności przełożonego pełnienie obowiązków kieronika Działu Customer Care;
-w ramach obsługi kontrahenta zlecanie zadań w terenie przedstawielom handlowym i pomoc w ich realizacji.;
-opracowywanie raportów,
-przygotowanie procedur i szablonów dokumentacji zgodnych z wewnętrznymi procedurami korporacji.
Account Manager
Reklamex Entry - Agencja Artystyczna
Organizacja imprez eventowych w tym:
-kompleksowa organizacja pokazów mody dla dużych Galerii handlowych, koordynacja kontaktów z najemcami, wypożyczenie kolekcji, stylizacja pokazu, opracowanie choreografii, oprawy muzycznej, nagłośnienia, oświetlenia i budowy wybiegu, zorganizowanie konferencji prasowej, opracowanie poligrafii materiałów promocyjnych,
-kompleksowa organizacja pokazu wykonanej na zlecenie Klienta z jego produktów lub inspirowanej profilem firmy,
Organizacja castingów do sesji zdjęciowych, eventów, reklam tv, Agencji zagranicznych.
Udział w produkcji sesji zdjęciowych, stylizacjach sesji zdjęciowych.
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, projektowanie graficzne stron www, katalogów, plakatów, zaproszeń, ulotek, szkolenia z zakresu modelingu, fotomodelingu.
-kompleksowa organizacja pokazów mody dla dużych Galerii handlowych, koordynacja kontaktów z najemcami, wypożyczenie kolekcji, stylizacja pokazu, opracowanie choreografii, oprawy muzycznej, nagłośnienia, oświetlenia i budowy wybiegu, zorganizowanie konferencji prasowej, opracowanie poligrafii materiałów promocyjnych,
-kompleksowa organizacja pokazu wykonanej na zlecenie Klienta z jego produktów lub inspirowanej profilem firmy,
Organizacja castingów do sesji zdjęciowych, eventów, reklam tv, Agencji zagranicznych.
Udział w produkcji sesji zdjęciowych, stylizacjach sesji zdjęciowych.
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, projektowanie graficzne stron www, katalogów, plakatów, zaproszeń, ulotek, szkolenia z zakresu modelingu, fotomodelingu.
Szkolenia i kursy
"Negocjacje",Szkolenie z zakresu skutecznych negocjacji - DOOR, 2013
"Efektywna komunikacja w zespole”, Strategia Szkolenia i Doradztwo Biznesowe, 2012
„Rozwiązywanie problemów z elementami zarządzania sobą w czasie”, Strategia
Szkolenia i Doradztwo Biznesowe, 2012
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy (AML)”, szkolenie wewnętrzne
System ISO/IEC 27001, Ustawa o ochronie danych osobowych, szk. wewnętrzne
"Efektywna komunikacja w zespole”, Strategia Szkolenia i Doradztwo Biznesowe, 2012
„Rozwiązywanie problemów z elementami zarządzania sobą w czasie”, Strategia
Szkolenia i Doradztwo Biznesowe, 2012
Przeciwdziałanie praniu pieniędzy (AML)”, szkolenie wewnętrzne
System ISO/IEC 27001, Ustawa o ochronie danych osobowych, szk. wewnętrzne
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport, film, teatr, literatura, kuchnia japońska,
Inne
Nagrody i wyróżnienia:
BILLBIRD S.A
wrzesień 2010
Srebrna Nagroda - GTECH Building Excellence Award
marzec 2011
Srebrna Nagroda - GTECH Building Excellence Award
Prawo Jazdy kat.B
Referencje na żądanie
BILLBIRD S.A
wrzesień 2010
Srebrna Nagroda - GTECH Building Excellence Award
marzec 2011
Srebrna Nagroda - GTECH Building Excellence Award
Prawo Jazdy kat.B
Referencje na żądanie
Grupy
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
dom wykończenie wnętrz
Chcę tutaj porozmawiać o pomysłach na wspaniałe wykończenie wnętrz, wymianę pomysłów na budowanie świetnych pomysłów dla swojego małego miejsca na świecie
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!