Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. rozwoju rynku
•Realizacja celów sprzedażowych
•Zarządzanie kanałem sprzedaży hurtowni elektrotechnicznych
•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z osobami decyzyjnymi w centralach Hurtowni i Grup Zakupowych
•Przygotowanie i negocjowanie umów handlowych
•Zarządzanie grupami produktowymi: akcesoria elektryczne oraz produkty do napraw i konserwacji instalacji elektrycznych, profesjonalne drukarki 3M by Dymo
•Przygotowanie i nadzór nad realizacją „business and marketing plan” dla podległego kanału i grup produktowych
•Wsparcie w przygotowaniu „business and marketing plan” dla działu Elektroenergetycznego
•Wprowadzanie na rynek nowych produktów i grup produktowych
•Badania i analizy rynku
•Koordynacja pracy przedstawicieli handlowych
•Zarządzanie kanałem sprzedaży hurtowni elektrotechnicznych
•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z osobami decyzyjnymi w centralach Hurtowni i Grup Zakupowych
•Przygotowanie i negocjowanie umów handlowych
•Zarządzanie grupami produktowymi: akcesoria elektryczne oraz produkty do napraw i konserwacji instalacji elektrycznych, profesjonalne drukarki 3M by Dymo
•Przygotowanie i nadzór nad realizacją „business and marketing plan” dla podległego kanału i grup produktowych
•Wsparcie w przygotowaniu „business and marketing plan” dla działu Elektroenergetycznego
•Wprowadzanie na rynek nowych produktów i grup produktowych
•Badania i analizy rynku
•Koordynacja pracy przedstawicieli handlowych
Kierownik Marketingu (Działy Energetyczny, Telekomunikacyjny, Elektroniczny)
•Nadzór nad przygotowaniem i realizacją strategii marketingowych dla podległych działów (przygotowanie strategii dla Działu Elektroenergetycznego)
•Nadzór nad pracą podległych koordynatorów i asystentek marketingu
•Przygotowanie i kontrola budżetu
•Zarządzanie kanałami sprzedaży w podległych działach
•Zarządzanie cenami
•Pozycjonowanie produktów
•Kształtowanie i rozwijanie portfolio produktowego
•Kontakty z prasą branżową
•Przygotowanie oraz reprezentowanie firmy podczas targów oraz spotkań handlowych z kluczowymi klientami
•Nadzór nad pracą podległych koordynatorów i asystentek marketingu
•Przygotowanie i kontrola budżetu
•Zarządzanie kanałami sprzedaży w podległych działach
•Zarządzanie cenami
•Pozycjonowanie produktów
•Kształtowanie i rozwijanie portfolio produktowego
•Kontakty z prasą branżową
•Przygotowanie oraz reprezentowanie firmy podczas targów oraz spotkań handlowych z kluczowymi klientami
Szkolenia i kursy
BPP Professional Education Sp. z o.o
Professional Diploma in Marketing
the Chartered Institute of Marketing,
Paper 5. Marketing Research and Information
Paper 6. Marketing Planning
Professional Diploma in Marketing
the Chartered Institute of Marketing,
Paper 5. Marketing Research and Information
Paper 6. Marketing Planning
Edukacja
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i