Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
komunikaty prasowe
Organizowanie eventów
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnej ze strategią koncernu. Planowanie i kontrola budżetu marketingowego. Zarządzanie wizerunkiem marek, przygotowywanie i realizacja strategii komunikacji (kanały tradycyjne, Internet, social media). Wsparcie sprzedaży - program lojalnościowy, akcje promocyjne, incentive, trade marketing. Realizacja działań public relations - kontakt z mediami, tworzenie materiałów prasowych, sponsoring. Współpraca z agencjami reklamowymi, firmami badawczymi, domami mediowymi.
Specjalista ds. Marketingu
Wavin Metalplast-Buk Sp. z o.o.
Planowanie i realizacja działań marketingowych, w tym promocyjnych i reklamowych. Planowanie budżetu marketingowego, jego realizacja i analiza efektywności. Komunikacja marketingowa. Przygotowywanie i prowadzenie akcji promocyjnych i programów lojalnościowych. Planowanie i realizacja działań w sferze public relations, dbanie o wizerunek firmy oraz jej produktów. Organizowanie seminariów, targów, eventów. Współpraca z agencjami reklamowymi.
Specjalista ds. Marketingu
Przygotowywanie i wdrażanie planów marketingowych - działania reklamowe, promocyjne, komunikacja marketingowa - w powiązaniu z zaplanowanym budżetem. Opracowywanie i przygotowywanie katalogów, ulotek i broszur produktowych. Organizowanie targów, spotkań branżowych, drzwi otwartych. Dbanie o wizerunek firmy w prasie i w Internecie. Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami.
Specjalista ds. Public Relations / Asystent Prezesa
Ceto s.c.
Komunikacja marketingowa. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami. Organizacja eventów, targów i szkoleń oraz spotkań prasowych. Planowanie i zarządzanie działaniami sponsoringowymi. Opracowywanie materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych.
Szkolenia i kursy
* Kurs "Trener - szkoleniowiec" (rok 2015)
* Pomiar efektywności, ocena skuteczności działań marketingowych (rok 2014).
* Wskaźniki marketingowe i zarządzanie kosztami w marketingu (rok 2014).
* Jak zbudować skuteczny PR w Internecie (rok 2014).
* Marketing skierowany do kobiet (rok 2012).
* Zarządzanie portfolio produktowym (rok 2012).
* Biznes na obcasach (rok 2011).
* Mierzenie efektywności działań e-marketingowych (rok 2009).
* Marketingowe zarządzanie produktem (rok 2009).
* Zarządzanie czasem (rok 2008).
* Kurs "ADAC driving safety course" - Berlin-Brandenburg (rok 2010).
* Pomiar efektywności, ocena skuteczności działań marketingowych (rok 2014).
* Wskaźniki marketingowe i zarządzanie kosztami w marketingu (rok 2014).
* Jak zbudować skuteczny PR w Internecie (rok 2014).
* Marketing skierowany do kobiet (rok 2012).
* Zarządzanie portfolio produktowym (rok 2012).
* Biznes na obcasach (rok 2011).
* Mierzenie efektywności działań e-marketingowych (rok 2009).
* Marketingowe zarządzanie produktem (rok 2009).
* Zarządzanie czasem (rok 2008).
* Kurs "ADAC driving safety course" - Berlin-Brandenburg (rok 2010).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Jazda konna niezależnie od pory roku. Bardziej sezonowo - zimą jazda na nartach, latem odpoczynek w plenerze. Czytanie książek z dreszczykiem i tych o czarnych aniołach.
Grupy
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.