Magdalena Olesińska

Junior Brand Development Manager CEE
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PEPSICO FRITO LAY POLAND
Shopper and Customer Insight Manager
• wspieranie decyzji dotyczących rozwoju biznesu (NPD, listy asortymentowe, aktywacje ATL i BTL) poprzez budowanie wiedzy oraz formułowanie wniosków i rekomendacji dotyczących zachowań zakupowych i rozwoju poszczególnych kategorii produktowych;
• wspieranie procesów ustalania strategii cenowo-opakowaniowej i promocyjnej, testowanie wypracowanych rozwiązań;
• projektowanie, zlecanie, kontrola realizacji badań; opracowywanie wniosków i rekomendacji;
Grupa PZU
PO Kierownika Działu Badań i Analiz Marketingowych
• wspieranie rozwoju strategii marketingowej i komunikacji opartej na wiedzy o konsumencie i rynku;
• ustalanie potrzeb badawczych, planu i budżetu badawczego;
• rozwijanie narzędzi monitorujących rozwój marki i relację z klientami;
Grupa PZU
Starszy Specjalista ds. Badań Marketingowych
• budowanie wiedzy o trendach rynkowych i insight’ach konsumenckich na potrzeby rozwoju strategii marketingowej
i aktywności marketingowych;
• identyfikowanie potrzeb badawczych;
• projektowanie, zlecanie, kontrola realizacji badań; opracowywanie wniosków i rekomendacji;
Unilever Polska S.A.
Junior Brand Development Manager CEE
• projektowanie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej dla marki Knorr w kategorii przekąsek w krajach CEE;
• zarządzanie regionalnymi projektami wielofunkcyjnymi związanymi z wprowadzaniem produktów, opakowań, komunikacji marketingowej;
Unilever Polska S.A.
Junior Shopper Insight Manager
Unilever Polska S.A.
Customer and Market Insight Senior Specialist
Unilever Polska S.A.
Shopper Insight Specialist
Unilever Polska S.A.
Uczestnik programu dla absolwentów "Start-up"

Edukacja

Logo
Analizy Marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
International Business Economics, magisterskie
University of Wales & Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Handel międzynarodowy, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Psychologia, specjalizacja Psychologia ekonomiczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
absolwenci i studenci wszystkich wydziałów UW