Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Shopper and Customer Insight Manager
• wspieranie decyzji dotyczących rozwoju biznesu (NPD, listy asortymentowe, aktywacje ATL i BTL) poprzez budowanie wiedzy oraz formułowanie wniosków i rekomendacji dotyczących zachowań zakupowych i rozwoju poszczególnych kategorii produktowych;
• wspieranie procesów ustalania strategii cenowo-opakowaniowej i promocyjnej, testowanie wypracowanych rozwiązań;
• projektowanie, zlecanie, kontrola realizacji badań; opracowywanie wniosków i rekomendacji;
• wspieranie procesów ustalania strategii cenowo-opakowaniowej i promocyjnej, testowanie wypracowanych rozwiązań;
• projektowanie, zlecanie, kontrola realizacji badań; opracowywanie wniosków i rekomendacji;
Starszy Specjalista ds. Badań Marketingowych
• budowanie wiedzy o trendach rynkowych i insight’ach konsumenckich na potrzeby rozwoju strategii marketingowej
i aktywności marketingowych;
• identyfikowanie potrzeb badawczych;
• projektowanie, zlecanie, kontrola realizacji badań; opracowywanie wniosków i rekomendacji;
i aktywności marketingowych;
• identyfikowanie potrzeb badawczych;
• projektowanie, zlecanie, kontrola realizacji badań; opracowywanie wniosków i rekomendacji;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)