Magdalena Nagraba

Magdalena Nagraba

specjalista ds sprzedaży, Agora S.A.
Wołomin, mazowieckie

Umiejętności

CMS CRM Google Analytics Microsoft Office

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Asystentka Redakcji
kontrolowanie i obsługa systemu delegacyjnego, kontakt z autorami i współpracownikami oraz czytelnikami, obsługa skrzynki mejlowej działu i inne prace koordynacyjne , księgowanie faktur , przygotowywanie umów dla autorów i współpracowników
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Trader.Com
sprzedaż przez telefon, obsługa posprzedażowa klienta, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Logo
Koordynator Projektów Sprzedażowych
Trader.Com
przygotowanie konceptu we współpracy z działami sprzedaży, odpowiedzi na briefy klientów  wycena - zasięgowa i świadczeń dodatkowych np. dla materiałów wideo , przygotowanie świadczeń redakcyjnych we współpracy z redakcją, koordynowanie, łączenie w całość projektów sprzedażowych.
Grupa Agora
Specjalista ds. fakturowania i kontroli
kontrola zamówień, fakturowanie ogłoszeń, reklam internetowych, wystawianie korekt, obsługa klienta,
Logo
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Trader.Com
rejestracja sprzedaży w programie handlowym Profit ; rejestracja wypowiedzeń, korekt; współpraca z działem handlowym, obsługa klienta

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media