Magdalena Greniewicz (Miszczyk)

Kierownik, Ekspert, Rzecznik Prasowy, Psycholog
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Pozyskiwanie klientów Handel Obsługa urządzeń biurowych współpraca w zespole Obsługa klienta organizacja pracy koordynacja pracy zespołu organizacja procesów zakupowych w firmie Pozyskiwanie nowych klientów obsługa kasy fiskalnej i terminala Współpraca z dostawcami Współpraca z klientem Organizowanie eventów Pozyskiwanie informacji

Języki

angielski
dobry
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik wydziału Administracji
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie
• Realizowanie polityki Urzędu w zakresie administracji.
• Rzecznik Prasowy Urzędu
• Pełnienie funkcji koordynatora dostępności.
• Zapewnienie bezpieczeństwa i sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków.
• Zapewnienie prawidłowej realizacji umów.
• Organizowanie pracy firm współpracujących.
• Prowadzenie strony internetowej urzędu, BIP, portali społecznościowych, administrowanie systemów i programów urzędowych.
• Nadzór nad samochodami służbowymi.
• Nadzór podległych pracowników.
• Nadzór nad archiwum zakładowym.
• Udział w tworzeniu procedur, regulaminów, instrukcji, umów i zarządzeń i konsultowanie dokumentów z Radcą Prawnym.
• Inwentaryzacja mienia Urzędu.
• Współpraca z administracją publiczną w zakresie dotyczącym WUOZ.
Logo
Psycholog
Psycholog Magdalena Greniewicz
Konsultacje i wsparcie psychologiczne dla dzieci i młodzieży.
Poradnictwo psychologiczne indywidualne i rodzinne.
Psychoedukacja.
Psychoterapia.
Prowadzenie pracy z dzieckiem i/lub rodziną z wykorzystaniem różnorodnych metod i technik dostosowanych do specyfiki odbiorców.
Dokonywanie okresowej oceny sytuacji opiekuńczo–wychowawczej dziecka, oceny rodziny oraz przygotowanie planu pomocy dziecku.
Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR, Asystent zarządu
CZM Biologia Sp. Z o.o.
• Promocja produktów na rynku lokalnym oraz współpraca z zagranicznym.
• Monitorowanie działań konkurencji oraz moderowanie aktualnej oferty z wykorzystaniem social media.
• Redagowanie materiałów informacyjnych oraz tekstów reklamowych.
• Realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż (m.in. mailing, newsletter).
• Zarządzanie stronami www oraz social media.
• Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych.
• Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Prezesem a pozostałymi działami w firmie i pozostałymi spółkami.
Logo
Prezes zarządu
Krak Taxi
Zarządzanie podległym zespołem.
• Koordynacja przepływu dokumentów i informacji.
• Nadzór i koordynacja działań operacyjnych w ramach oferowanych usług. • Kontrola standardu oferowanych usług.
• Opracowywanie koncepcji i strategii rozwoju firmy.
• Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami.
• Bieżąca analiza otoczenia rynkowego.
Inter Car Nowak Sp. Z.O.O.
Kierownik oddziału
• Organizacja i koordyowanie prac recepcyjnych.
• Koordynacja przepływu dokumentów i informacji.
• Dbanie o zaopatrzenie firmy.
• Kontakt z kontrahentami i partnerami firmy, pozyskiwanie nowych klientów.
• Pomoc w ogranizacji pracy, imprez okolicznościowych, dni otwartych.
• Pozyskiwanie kontaktów marketingowych i współpraca z kontrachentami.
• Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży i usług.
• Handlowa obsługa klientów.
• Organizacja promocji, reklamy, public relations, networking.
• Obsługa kasy fiskalnej, księgowość.
Logo
Manager
Gastro-Grupa
• Organizacja pracy restauracji.
• Akcje promocyjne i marketingowe.
• Zamówienia towaru, remament.
• Tworzenie menu.
• Zarządzanie zespołem pracowników.
• Rekrutacja pracowników.
• Dbanie o wysoki standard restauracji i wydawanych dań.
• Obsługa kasy fiskalnej, rozliczenia i księgowość.
Estee Lauder Poland Sp. z o.o.
Handlowiec
• Sprzedaż kosmetyków.
• Prowadzenie konsultacji z klientami.
• Współpraca z perfumeriami Douglas, Sephora oraz Marionnaud.
• Dbanie o wizerunek marki.
• Uczestnictwo w szkoleniach .
• Uczestnictwo w akcjach makijażowych i pielęgnacyjnych.

Szkolenia i kursy

• Kurs języka angielskiego prawniczego „Legal English”.
• Szkolenie z zakresu technik sprzedaży
• Szkolenie z zakresu negocjacji w biznesie
• Szkolenie z zakresu obsługi trudnego klienta

Edukacja

Logo
Psychologia, średnie
Krakowska Akademia
Logo
Prawo, średnie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

• Akrobatyka sportowa (sukcesy w zawodach), narciarstwo.
• Motoryzacja.
• Psychologia.
• Kuchnia.
• Mediacje