Magdalena Michna

Manager ecommerce / marketing / strategia
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
norweski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PAYBACK Poland (Loyalty Partner Polska Sp. z o. o.)
Head of Rewards - (Rewards Shop - PAYBACK ecommerce)
Od kwietnia 2017:
Zarządzanie Sklepem z Nagrodami PAYBACK (ecommerce Programu PAYBACK) - P&L, category management, pricing i strategia promocyjna, komunikacja marketingowa. Direct marketing. Współpraca z Partnerami Programu i firmami świadczącymi outsourcing logistyczno-sprzedażowy. Rozwój platformy sklepowej. Zarządzanie zespołem.

Do marca 2017:
Projekty ecommerce (m.in. Sklep z nagrodami PAYBACK, rozwiązania marketingowe dla Partnerów Programu), projekty dot. monetyzacji użytkowników. Strategia, analiza biznesowa, projektowanie rozwiązań funkcjonalnych ecommerce. Wsparcie eksperckie działań marketingowych i sprzedażowych. Współtworzenie strategii dla Sklepu z nagrodami PAYBACK.
Logo
Dyrektor ds. Promocji i Sprzedaży Treści Cyfrowych
Ecommerce Grupy PWN (Ravelo.pl, Lideria.pl, ibuk.pl, Azymut)
Zarządzanie ecommerce b2c (ibuk.pl, ravelo.pl, lideria.pl, lideria na Allegro) oraz b2b (Azymut): odpowiedzialność za P&L, zarządzanie kategorią digital (ebooki/audiobooki/programy), emarketing (SEO, SEM, social media, afiliacje, display, email), rozwój produktów, projekty rozwoju platform ecommerce. Zarządzanie zespołem. Strategia digital Grupy: zakupy, rozwój platform dystrybucyjnych, sprzedaż hurtowa, detaliczna. Relacje z Partnerami.
Nasza Klasa sp. z o.o.
Dyrektor ds. Rozwoju Nowych Produktów - Produkty Płatne
M.in. Marketing produktowy dla produktów płatnych portala społecznościowego (virtual goods: kontent, usługi, waluta wewnętrzna, własne gry społecznościowe), rozwój kategorii. Komunikacja marketingowa (display, social media) i promocja sprzedaży (promocje, eventy, akcje specjalne). E-commerce i odpowiedzialność za przychody. Projektowanie funkcjonalności serwisów/sklepów/gier społecznościowych. Strategia monetyzacji. Analityka i badania rynkowe. Współpraca z vendorami. Zarządzanie zespołem.
Logo
PROJEKTY / ZLECENIA
Mix Marketera
2012-2014 dlamarketera.pl, księgarnia internetowa oferująca kompletny wybór literatury marketingowej dotyczącej np. Product Managementu, marki, komunikacji i PR oraz literatury z pokrewnych dyscyplin np. ekonomii, sprzedaży, logistyki, zarządzania

2012-2013 - Firma z branży farmaceutycznej
Strategia obecności w internecie

2012 - Start-up e-commerce
Przygotowanie biznes planu i wniosku o dofinansowanie unijne.

2012 - Firma z branży farmaceutycznej
Rekrutacja, przeszkolenie i wdrożenie zespołu 30 telemarketerów

2011 - Start-up e-commerce
Przygotowanie biznes planu, planu marketingowego, stworzenie oferty i polityki cenowej, wybór rozwiązań informatycznych (sklep internetowy)

2009 - Organizacja charytatywna
Wsparcie w przygotowaniu strategii fundacji, rekrutacja PMów, optymalizacja komunikacji i sprzedaży w Internecie

2009 - Firma z branży ubezpieczeniowej
Przygotowanie strategii sprzedaży przez telefon i Internet, optymalizacja procesów (w tym sprzedażowych), wymagania funkcjonalne do CRM, rozwój oferty w modelu „Affinity marketing”
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Działu Produktów Multimedialnych
M.in.: marketing produktowy kategorii multimedia (muzyka, gry, aplikacje, wizualizacje, serwisy erotyczne). Zintegrowana komunikacja marketingowa. m-commerce / e-commerce, z odpowiedzialnością za przychody. Relacje z vendorami. Projekty NPD, rozwój platform technologicznych, budowanie witryn/sklepów www/wap. Zarządzanie zespołem.
Orange Polska S.A.
Kierownik Wydziału Strategii Konkurowania, wcześniej Kierownik Działu Strategii Rynkowej
M.in. tworzenie strategii konkurowania(marketing/regulacje/technologie), strategii produktowych, projekty NPD dla telefonii stacjonarnej, komórkowej i Internetu. Budżety i plany marketingowe, business intelligence. Polityka regulacyjna i współpraca z Regulatorami (UKE, UOKiK, NIK). Zarządzanie projektami (TP, Grupa TP). Consumer insights, analiza rynku. Zarządzanie zespołem
Logo
Koordynator ds. badań rynkowych, Analityk rynku, Product Manager
Medical Data Management, Formus Polska, PPWK Inwestycje

Szkolenia i kursy

Szkolenia: Finanse, Prawo telekomunikacyjne, Project Management for Marketing, Risk management, Akademia Marketingu TP, Zmiana i autorytet

Treningi umiejętności: negocjacyjny, twórczości, interpersonalny, komunikacyjny, techniki sprzedaży, sztuka prezentacji, zarządzanie zmianą, umiejętności managerskie – ‘Skuteczny Manager’, Train The Trainer

Edukacja

Logo
Psychologia Reklamy (UW+Publicis), studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia Społeczna (stypendium), magisterskie
Uniwersytet Bergeński (Universitetet i Bergen)
Logo
Psychologia Społeczna/Organizacji i Pracy, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Fotografia (eks-student Warszawskiej Szkoły Fotografii), literatura skandynawska, podróże (ale raczej nie z biurem podróży;) np. Spitsbergen, Filipiny, Korea Płd)

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Psychologii (PSSiAP) - pomysłodawca, członek założyciel

Inne

Prelegent na konferencji E-Commerce Development 2013 (Bonnier Business, Puls Biznesu)

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Filipiny
Filipiny
Ktoś kiedyś powiedział, że Polska to jest dziwny kraj, ale chyba nie był na Filipinach. Czekam na opinie.
Moja praca moja kariera czyli
Moja praca moja kariera czyli
Grupa dla tych, którzy pragną wymieniać się swoimi doświadczeniami w zakresie zmiany pracy i budowania kariery zawodowej.
Norwegia
Norwegia
Norwegia
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Trójka
Trójka
Dla ludzi Trójki, słuchaczy, sympatyków