Magdalena Lejman

PR Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu Corporate Sustainability Zarządzanie kryzysem Komunikacja wewnętrzna Relacje z inwestorami Monitoring Mediów Social Media

Języki

rosyjski
biegły
angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Kierownik zespołu komunikacji klientowskiej
Komunikacja kryzysowa, zarządzanie wizerunkiem banku w mediach społecznościowych, komunikacja z mediami w zakresie kompetencji zespołu.
PKO Bank Polski
Kierownik zespołu komunikacji klientowskiej
Komunikacja kryzysowa, zarządzanie wizerunkiem banku w mediach społecznościowych, komunikacja z mediami w zakresie kompetencji zespołu.
PKO Bank Polski
Ekspert
Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (PKO Bank Polski, Dom Maklerski PKO Banku Polskiego oraz marki Inteligo i IKO)
PKO Bank Polski
specjalista, PR i social media
- prowadzenie kompleksowej komunikacji z mediami,
- pełnienie funkcji rzecznika prasowego marki,
- social media
Logo
PR Manager
BoTak PR
Realizacja projektów z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, eventy, komunikacja wewnętrzna
Martis CONSULTING Sp. z o. o.
PR Manager
Projekty z zakresu PR korporacyjnego, także spółek giełdowych, CSR, komunikacji wewnętrznej, akcje społeczne.
Najważniejsi klienci: CTL Logistics, Grupa LOTOS, Optimus, Katowicki Holding Węglowy
Kuźnia PR
PR Account Executive
Praca przy projektach dla firm z branży budowlanej i FMCG. Najważniejsze obsługiwane marki: Praktiker, Rigips, Schulstad, Tchibo Piacetto

Edukacja

Logo
PR, studia podyplomowe
Podyplomowe Studium Public Relations
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
1 plus
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Idziemy z GoldenLine na...
Idziemy z GoldenLine na...
GoldenLine rozdaje wejściówki :)
KOLEJNICTWO
KOLEJNICTWO
Grupa Kolejowa - forum maniaków kolejnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
LOGISTYKA - KONFERENCJE, TARGI, WYDARZENIA
LOGISTYKA - KONFERENCJE, TARGI, WYDARZENIA
Konferencje i targi na temat branży "LTS" LOGISTYKA TRANSPORT SPEDYCJA
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski S.A.
Bank PKO BP SA według GoldenLine
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR oraz IR w spółkach publicznych
PR oraz IR w spółkach publicznych
Jak budować pozytywny wizerunek spółki publicznej(giełdowej)w mediach oraz wśród akcjonariuszy i inwestorów? Jakie działania musi podejmować spółka i jej działy IR oraz PR ? Pomysły na nowe działani
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie