Magdalena Kruk

Dyrektor Oddziału, Bank BPH
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

Coaching Analiza finansowa Analiza danych Zarządzanie Sprzedażą Doskonała organizacja pracy Negocjacje biznesowe zdolności przywódcze Techniki sprzedaży i negocjacji wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne nastawienie na cele i zadania Analiza kredytowa Profesjonalizm i skuteczność w działaniu umiejętność budowania i motywowania zespołu

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BPH
Dyrektor Oddziału Banku
- Efektywne zarządzanie pracą podległego Zespołu
- Realizowanie ilościowych i jakościowych celów biznesowych firmy
- Proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań uprawniających proces sprzedaży produktów i zwiększających efektywność działań
- Rozwijanie kompetencji pracowniczych poprzez wykorzystywanie takich narzędzi jak: coaching, ocena okresowa, szkolenia wewnętrzne, zebrania i mentoring oraz bieżąca optymalizacja działań (uczestnik programu "Coach for Better")
- Rekrutacja i selekcja kadry (przeprowadzenie łącznie około 50 spotkań rekrutacyjnych)
- Skuteczne realizowanie polityki wysokich standardów obsługi Klienta przez podległy Zespół (uzyskiwanie wysokich ocen w Badanich Mystery Shopper)
- Opracowanie oraz sprawne realizowanie systemu kontroli I stopnia (odpowiedzialność za wyniki kontroli funkcjonalnych oraz audytu - Regionalny Lider Compliance)
- Nawiązywanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami oraz Partnerami Banku
- Dbałość o jakość portfela Klientów w podległym Oddziale i monitorowanie standardu oferowanych usług
- Prowadzenie dokumentacji administracyjnej a także sporządzanie raportów, analiz i estymacji
- Budowanie oraz wykorzystywanie przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów sprzedażowych
Logo
Menadżer Oddziału Bankowego
Euro Bank S.A.
- Realizacja nałożonych na podległą Placówkę planów sprzedażowych
- Właściwe zarządzanie budżetem podległego Oddziału
- Planowanie, realizowanie oraz rozliczanie zadań związanych z działalnością Oddziału w zakresie sprzedaży oraz działań promocyjnych (poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do potencjalnych Klientów, reagowanie na stale zmieniające się realia rynkowe, czasowe i organizacyjne Firmy)
- Kierowanie bieżącą pracą podległej Placówki (realizowanie wyznaczonych celów i zadań, kontrola pracy podległych Pracowników, zapewnienie stałej, optymalnej i efektywnej obsługi w Placówce, reagowanie w chwili wystąpienia nieprawidłowości w codziennej pracy)
- Prowadzenie właściwej polityki kadrowej i zarządzanie podległym Zespołem
- Realizowanie polityki bezpieczeństwa Firmy
- Właściwe reprezentowanie Banku i dbałość o Jego jak najlepszy wizerunek
- Kompleksowa, zgodna ze standardami bieżąca obsługa Klienta
- Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych
Logo
Lider Oddziału Bankowego
Euro Bank S.A.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Euro Bank S.A.
Logo
Doradca klienta
Euro Bank S.A.

Edukacja

Logo
Negocjacje i Mediacje, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Ekonomiczny w Szczecinie
Logo
Psychologia Zarządzania, studia podyplomowe
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami

Zainteresowania

Aranżacja wnętrz, kuchnia śródziemnomorska, kino europejskie

Inne

Prawo jazdy kat. B - aktywne od 17 lat

Grupy

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.