Doświadczenie zawodowe
"założyciel"
Food Labeling Consulting
- Ocena treści etykiet pod kątem zgodności z prawem żywnościowym i konsumenckim oraz pomoc w ich przeredagowaniu
- Weryfikacja i korekta materiałów reklamowych, w szczególności, w zakresie zgodności z wykazem oświadczeń zdrowotnych i żywieniowych
- Pomoc w rejestracji i zmianie kategoryzacji produktów na rynku polskim
- Pomoc w wprowadzeniu żywności do obrotu w krajach UE
- Pomoc w uzyskaniu opinii właściwych jednostek naukowych
- Konsultacje z zakresu prawa żywnościowego
- Pomoc w opracowywaniu nowych składów produktów
- Pomoc w przygotowaniu dokumentacji jakościowej, w tym HACCP
- Weryfikacja możliwości rejestracji znaków towarowych (nazw produktów) oraz rejestracja w Polskim Urzędzie Patentowym, jak również w europejskiej bazie OHIM
- Projektowanie nowych opakowań
- Usługi copywriterskie (nazwy nowych produktów, hasła i przekazy marketingowe)
- Projektowanie ulotek i folderów, plakatów, POS, usługi poligraficzne
- Pomysły i realizacja działań trade marketingowych
- Weryfikacja i korekta materiałów reklamowych, w szczególności, w zakresie zgodności z wykazem oświadczeń zdrowotnych i żywieniowych
- Pomoc w rejestracji i zmianie kategoryzacji produktów na rynku polskim
- Pomoc w wprowadzeniu żywności do obrotu w krajach UE
- Pomoc w uzyskaniu opinii właściwych jednostek naukowych
- Konsultacje z zakresu prawa żywnościowego
- Pomoc w opracowywaniu nowych składów produktów
- Pomoc w przygotowaniu dokumentacji jakościowej, w tym HACCP
- Weryfikacja możliwości rejestracji znaków towarowych (nazw produktów) oraz rejestracja w Polskim Urzędzie Patentowym, jak również w europejskiej bazie OHIM
- Projektowanie nowych opakowań
- Usługi copywriterskie (nazwy nowych produktów, hasła i przekazy marketingowe)
- Projektowanie ulotek i folderów, plakatów, POS, usługi poligraficzne
- Pomysły i realizacja działań trade marketingowych
marketing manager
·planowanie działań marketingowych, zatwierdzanie budżetów; projektowanie media planów, zakup powierzchni i czasów reklamowych – negocjacje warunków, rabatów; nadzór nad projektowaniem reklam i artykułów prasowych – współpraca z grafikami, dziennikarzami;
·pisanie tekstów reklam prasowych, radiowych; tworzenie artykułów prasowych; tworzenie tekstów do katalogów i folderów własnych,na strony internetowe oraz opisów reklamowych na opakowania i ulotki przyproduktowe; tworzenie materiałów wewnętrznych firmy; kreacja materiałów reklamowych (ulotki, plakaty) – teksty, hasła;
·korekty materiałów reklamowych;
·działania PR – współ organizacja konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami, tworzenie packshotów (materiałów informacyj-nych), wysyłki kreatywne;
·organizacja promocji, akcji sprzedażowych, targów, wystaw – – obsługa formalna, umowy, zlecenia, negocjacje, nadzór i koordynacja prac;
·współpraca z podwykonawcami: agencje reklamowe, agencje PR, firmy monitorujące rynek mediów, domy mediowe, agencje bada-wcze, firmy monitorujące rynek sprzedaży aptecznej, drukarnie;
·monitorowanie i analiza działań firm konkurencyjnych;
·opieka nad merytoryczną stroną pracy działu sprzedaży detalicznej, przygotowywanie materiałów wewnętrznych, organizacja szkoleń; kontakty z klientami firmy – pisma reklamacyjne, prowadzenie korespondencji;
·analiza wyników sprzedażowych i konstruowanie budżetów handlowych; analiza sprzedaży w kontekście przeprowadzanych działań reklamowych;
·organizacja stoisk własnych firmy – umowy z podwykonawcami, tworzenie wizerunku;
·współpraca z działem prawnym, naukowym i rejestracją nowych produktów.
osiągnięcia:
·współpraca nad opracowaniem nowych linii produktowych: Aloes Live (7 preparatów) i Forte (9 preparatów) – layout, opracowanie informacji i przekazów marketingowych, wprowadzenie na rynek;
·stworzenie portalu pracowniczego;
·prowadzenie szkoleń przedstawicieli handlowych firmy
·pisanie tekstów reklam prasowych, radiowych; tworzenie artykułów prasowych; tworzenie tekstów do katalogów i folderów własnych,na strony internetowe oraz opisów reklamowych na opakowania i ulotki przyproduktowe; tworzenie materiałów wewnętrznych firmy; kreacja materiałów reklamowych (ulotki, plakaty) – teksty, hasła;
·korekty materiałów reklamowych;
·działania PR – współ organizacja konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami, tworzenie packshotów (materiałów informacyj-nych), wysyłki kreatywne;
·organizacja promocji, akcji sprzedażowych, targów, wystaw – – obsługa formalna, umowy, zlecenia, negocjacje, nadzór i koordynacja prac;
·współpraca z podwykonawcami: agencje reklamowe, agencje PR, firmy monitorujące rynek mediów, domy mediowe, agencje bada-wcze, firmy monitorujące rynek sprzedaży aptecznej, drukarnie;
·monitorowanie i analiza działań firm konkurencyjnych;
·opieka nad merytoryczną stroną pracy działu sprzedaży detalicznej, przygotowywanie materiałów wewnętrznych, organizacja szkoleń; kontakty z klientami firmy – pisma reklamacyjne, prowadzenie korespondencji;
·analiza wyników sprzedażowych i konstruowanie budżetów handlowych; analiza sprzedaży w kontekście przeprowadzanych działań reklamowych;
·organizacja stoisk własnych firmy – umowy z podwykonawcami, tworzenie wizerunku;
·współpraca z działem prawnym, naukowym i rejestracją nowych produktów.
osiągnięcia:
·współpraca nad opracowaniem nowych linii produktowych: Aloes Live (7 preparatów) i Forte (9 preparatów) – layout, opracowanie informacji i przekazów marketingowych, wprowadzenie na rynek;
·stworzenie portalu pracowniczego;
·prowadzenie szkoleń przedstawicieli handlowych firmy
specjalista ds. mediów, media planner.
Diskau Advertising
·planowane kampanii reklamowych w prasie, radiu, telewizjach;
·zakup powierzchni i czasów reklamowych – negocjacja warunków, rabatów; współpraca z domami mediowymi;
·współpraca przy tworzeniu kreacji reklam; koordynacja pracy z działem graficznym – terminowe przygotowanie reklam zgodnie z wymogami poszczególnych redakcji;
·planowanie przepływu budżetów, monitoring faktur; monitoring działań reklamowych konkurencji – współpraca z firmami zewnętrznymi.
osiągnięcia:
współpraca przy tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych dla:
·PZU Życie,
·Orlen (prywatyzacja, zmiana nazwy, wprowadzenie nowego logotypu),
·Top Secret,
·AutoSystem,
·Autotak,
·Roca.
·zakup powierzchni i czasów reklamowych – negocjacja warunków, rabatów; współpraca z domami mediowymi;
·współpraca przy tworzeniu kreacji reklam; koordynacja pracy z działem graficznym – terminowe przygotowanie reklam zgodnie z wymogami poszczególnych redakcji;
·planowanie przepływu budżetów, monitoring faktur; monitoring działań reklamowych konkurencji – współpraca z firmami zewnętrznymi.
osiągnięcia:
współpraca przy tworzeniu i realizacji kampanii reklamowych dla:
·PZU Życie,
·Orlen (prywatyzacja, zmiana nazwy, wprowadzenie nowego logotypu),
·Top Secret,
·AutoSystem,
·Autotak,
·Roca.
Szkolenia i kursy
techniki efektywnej sprzedaży
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
żeglarstwo
Inne
prawo jazdy kat.B
Grupy
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Żagle & Narty
Żeglujący narciarze, szusujący żeglarze oraz "tylko" szusujący lub żeglujący, a także Ci którzy zamierzają stać się jednymi z nich