Magdalena Kałkucka

IBM Slovakia - Lead Development Representative for Poland
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
słowacki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Lead Development Representative for Poland
IBM ISC (Slovakia/ Bratislava)
ING USŁUGI FINANSOWE S.A
Koordynator ds. Bancassurance
-Nadzór nad procesem ofertowym dla nowych i obecnych klientów
-Budowa relacji z kluczowymi dystrybutorami, rozwój nowych produktów
-Opracowywanie dokumentacji związanej z produktami jak umowy prawne, warunki ubezpieczenia wraz z formularzami
-Nadzorowanie przygotowania procedur niezbędnych dla subskrypcji produktu ubezpieczeniowego
-Udział w przygotowywaniu materiałów wspierających sprzedaż jak prezentacje szkoleniowe, informacje i materiały dla sprzedawców
-Raportowanie sprzedaży dla produktów posiadanych w bieżącej ofercie
Nationale-Nederlanden
Asystentka Dyrektora Pionu Marketingu
•Wsparcie administracyjne i organizacyjne pracy przełożonego
•Zarządzanie korespondencją
•Redagowanie dokumentów i pism
•Organizowanie podróży służbowych i sporządzanie rozliczeń wydatków i delegacji służbowych
•Przygotowanie zestawień, prezentacji, raportów związanych z działalnością firmy
•Organizacja spotkań, konferencji, wyjazdów integracyjnych
•Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością Fundacji Sztuki Polskiej ING
•Współpraca i kontakty z innymi departamentami w firmie
•Dbanie o dobry wizerunek firmy
Nationale-Nederlanden
Asystentka Dyrektora Pionu Obsługi Klienta
•Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania biura
•Koordynowanie pracy Dyrektora Pionu
•Prowadzenie terminarza spotkań
•Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji, przygotowywanie dokumentacji, korespondencji
•Organizacja spotkań i konferencji
•Monitoring, rejestracja wydatków i nadzór nad budżetem Pionu
•Sporządzanie miesięcznych rozliczeń wydatków i delegacji służbowych
•Współpraca i kontakty z innymi departamentami w firmie
Nationale-Nederlanden
Asystentka Dyrektora Pionu Marketingu
Nationale-Nederlanden
Recepcjonistka
•Nadzór nad przepływem, kompletnością dokumentów
•Obsługa telefoniczna klientów, przyjmowanie interesantów, rezerwacja sal konferencyjnych, biletów, zamawianie artykułów biurowych
•Dbanie o dobry wizerunek firmy
Color Expert sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
•Obsługa i realizacja zamówień klientów, fakturowanie, wprowadzanie i kontrola realizacji zamówień
•Rozliczanie faktur i rachunków, sporządzanie not odsetkowych, kompletowanie dokumentacji magazynowej, weryfikacja reklamacji klientów

Szkolenia i kursy

Szkolenia specjalistyczne:
•Europejskie Centrum Edukacyjne 'Business school' zaawansowany Excel, Word, Powerpoint (06.2013)
•MS Excel 2003 (Bit Polska)
•MS PowerPoint 2003 (CSS, Bit Polska)
•Kursy językowe (angielski)
Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich:
•Szkolenie z Komunikacji (organizacja czasu pracy, ustalanie priorytetów, delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie zadań, dynamika prezentacji, spotkań – „ODiTK”
•Szkolenie z Komunikacji (wywieranie wpływu, asertywność, egzekwowanie, negocjacje, prowadzenie spotkań / wystąpień publicznych) – „Kuczkowska Lebiedzińska Konsulting”

Edukacja

Logo
Praktyczna psychologia motywacji, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
„Marketing internetowy” (studia podyplomowe), studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Zarządzania i Ekonomii: „Zarządzanie i marketing -Organizacja Systemów Produkcyjnych”, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
Wydział Oceanotechniki i Okrętownictwa: „Zarządzanie i marketing w gospodarce morskiej”, inżynierskie
Politechnika Gdańska

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

- psychologia zachowań międzyludzkich
-muzyka
-taniec
-podróże
-kosmetologia

Inne

MS Office: Word, PowerPoint, Excel, Outlook
Od 1998 roku prawo jazdy kategorii B
•Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem
•Doświadczenie w organizacji pracy biura
•Wysokie umiejętności interpersonalne
•Odpowiedzialność i samodzielność
•Wysoka kultura osobista
•Zaangażowanie w wykonywanie zadań

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Asystentki
Asystentki
Asystentki, biurwy, sekretarki - łączcie się :)
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Bank Poleceń
Bank Poleceń
Grupa przeznaczona dla osób zamierzających budować relacje biznesowe (i nie tylko) opierając się na poleceniach. Służy wymianie informacji i rekomendacji. Weryfikuje solidnych partnerów. WAŻNE!!! Jeś
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
BEST PARTY
BEST PARTY
Gdy Ona nie może - to On jej pomoże :)
Bratysława
Bratysława
Zapraszam wszystkich mieszkańców tego pięknego miasta, jego stałych bywalców i sympatyków, a także tych, którzy tu nigdy nie byli, a chcieliby się czegoś o Bratysławie dowiedzieć.
BUSINESS
BUSINESS
BUSINESS
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.