Magdalena Kalinowska

Product Manager, Axxon Pharma
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Axxon Pharma
Product Manager
Logo
Consultant
Klifovet AG
Doradztwo w zakresie prowadzenia badań klinicznych i rejestracji leków weterynaryjnych na terenie Polski.
Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o.
Product Manager
Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowych dla kategorii produktowych z dziedziny neurologii, psychiatrii i dermatologii, m.in.: planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, wprowadzanie innowacji produktowych, prowadzenie projektów dotyczących leków generycznych, zarządzanie ceną, marżą, monitorowanie oraz analiza badań rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji oraz wskaźników zarządzanych marek. Tworzenie materiałów promocyjnych dla leków Rx.
Stanowisko QPPV w dziale Pharmacovigilance.
Kontrola procesu rejestracji dokumentacji produktów medycznych, przygotowywanie i weryfikacja druków rejestracyjnych.
Współpraca z firmą Merz Pharmaceuticals w zakresie prowadzenia na terenie Polski badań klinicznych.
Przygotowywanie wniosków o refundację oraz wniosków o włączenie produktu do programu terapeutycznego refundowanego przez Ministerstwo Zdrowia.
Reprezentowanie firmy w kontaktach z Ministerstwem Zdrowia w tym uczestnictwo w negocjacjach cenowych.
Global Pharmacia Sp z o.o.
Product Manager
Zarządzanie portfolio marek krajowych oraz międzynarodowych: planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, wprowadzanie innowacji produktowych, prowadzenie projektów dotyczących leków generycznych, re-pozycjonowanie marek, monitorowanie oraz analiza badań rynkowych dotyczących działań konkurencji oraz wskaźników zarządzanych marek.
Tworzenie materiałów promocyjnych dla leków Rx i OTC.
Budowanie profesjonalnych relacji biznesowych z kluczowymi klientami, kreowanie polityki współpracy z agencjami reklamowymi, designerskimi i badawczymi oraz wydawnictwami naukowymi.
Kompleksowa organizacja konferencji naukowych dla lekarzy specjalistów, tworzenie prezentacji szkoleniowych dla lekarzy psychiatrów i neurologów oraz przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych. Przygotowywanie i koordynacja konferencji wprowadzających produkty na rynek.
Zarządzanie zespołem, m.in.: rekrutacja nowych pracowników do obecnych działów oraz tworzenie nowego zespołu, szkolenie, coaching, rozwijanie kompetencji, rozliczanie z realizacji wyznaczonych celów.
Boots Healthcare Sp. z o.o.
Przedstawiciel Medyczny
Promocja leków dermatologicznych, pediatrycznych i internistycznych do wybranych grup lekarzy na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego.
Realizacja założonych planów sprzedaży.
Współpraca z osobami opiniotwórczymi.
Organizacja i uczestnictwo w konferencjach naukowych.
Szybkie przyswajanie wiedzy medycznej i wykorzystywanie jej do budowania profesjonalnych relacji z lekarzami.

Edukacja

Logo
Wydział Medycyny Weterynaryjnej, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Rajdy i maratony rowerowe,
Współuczestnictwo (wraz z czteroletnim synem) w profesjonalnych testach zabawek – autorski projekt www.zabawkowicz.pl .

Inne

MS Office: zaawansowany użytkownik,
Prawo jazdy: kat. B,
Referencje – na życzenie.

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.