Umiejętności
B2B
Cross-functional Team Leadership
New Business Development
Project Management
Zarządzanie
Analiza rynku
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie klientami
Biegła obsługa pakietu MS Office
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
prawo jazdy kat. B (1998)
Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Szef działu digital
• Klienci: Super-Pharm, Suzuki Motor Poland, Ferrero, Orcla Care, Blue City, GTC, Hartmann, Mann Hummel (Wix, Filtron), Ronson - opis najważniejszych realizacji znajduje się w sekcji Projekty.
• Zarządzanie projektami z zakresu digital: na poziomie czasu/ zasobów/kosztów oraz merytoryki;
• Koordynacja pracy zróżnicowanych podwykonawców digital;
• Rozszerzanie kompetencji agencji: dbałość o jakość przyjętych rozwiązań technologicznych zarówno w zakresie zewnętrznych produkcji jak i wewnętrznie;
• Nadzór działu client service przy prowadzeniu projektów digital;
• Przygotowywanie specyfikacji rozwiązań z zakresu marketing automation, omnichannel, realizowanie autorskich rozwiązań systemowych dla klientów;
• Wprowadzanie autorskich rozwiązań marketing automation dla klientów retailowych oraz grup opartych na strukturze afiliacyjnej.
Wdrożone u Klientów platformy internetowe:
• Aplikacja folderowa Super-Pharm: platforma wspomagająca zarządzanie procesami w retail marketingu, umożliwiająca dystrybucję materiałów oraz kontrolę efektywności działań sieci afiliacyjnej;
• Super-Pharm Marketing Platform: platforma wspomagająca zarządzanie procesami w retail marketingu, umożliwiająca dystrybucję materiałów oraz kontrolę efektywności działań sieci afiliacyjnej;
• Suzuki Marketing Shop: Platforma zapewniająca jednolite środowisko współpracy centrali z dealerami oraz agencjami w zakresie realizacji lokalnych akcji marketingowych.
• Zarządzanie projektami z zakresu digital: na poziomie czasu/ zasobów/kosztów oraz merytoryki;
• Koordynacja pracy zróżnicowanych podwykonawców digital;
• Rozszerzanie kompetencji agencji: dbałość o jakość przyjętych rozwiązań technologicznych zarówno w zakresie zewnętrznych produkcji jak i wewnętrznie;
• Nadzór działu client service przy prowadzeniu projektów digital;
• Przygotowywanie specyfikacji rozwiązań z zakresu marketing automation, omnichannel, realizowanie autorskich rozwiązań systemowych dla klientów;
• Wprowadzanie autorskich rozwiązań marketing automation dla klientów retailowych oraz grup opartych na strukturze afiliacyjnej.
Wdrożone u Klientów platformy internetowe:
• Aplikacja folderowa Super-Pharm: platforma wspomagająca zarządzanie procesami w retail marketingu, umożliwiająca dystrybucję materiałów oraz kontrolę efektywności działań sieci afiliacyjnej;
• Super-Pharm Marketing Platform: platforma wspomagająca zarządzanie procesami w retail marketingu, umożliwiająca dystrybucję materiałów oraz kontrolę efektywności działań sieci afiliacyjnej;
• Suzuki Marketing Shop: Platforma zapewniająca jednolite środowisko współpracy centrali z dealerami oraz agencjami w zakresie realizacji lokalnych akcji marketingowych.
Asystentka Dyrektora Zarzadzajacego
PGA Polska Sp. z o.o. (marki BMW, Mercedes, Peugeot, Skoda)
• Analiza wyników sprzedaży pod względem rentowności i planów importera, raportowanie do zarządu i udziałowców;
• Współpraca z partnerami biznesowymi, zwłaszcza firmami CFM, także obszar F&I;
• Administrowanie od strony biznesowej strony internetowej, monitorowanie usług IT i telekomunikacji.
• Współpraca z partnerami biznesowymi, zwłaszcza firmami CFM, także obszar F&I;
• Administrowanie od strony biznesowej strony internetowej, monitorowanie usług IT i telekomunikacji.
Product Manager
Digital Virgo S.A. (dawniej Avantis S.A.)
• Prowadzenie projektów związanych z nowoczesnymi formami komunikacji mobilnej (platforma RTB) – opracowania koncepcji – od projektu, poprzez analizę i development;
• Nadzorowanie pracy 10-osobowego zespołu projektowego: https://www.justpush.pl/;
• Wdrażanie i zarządzanie serwisami SMS o różnej mechanice;
• Przygotowanie analiz i planów biznesowych - w tym analiz rynku i potrzeb klientów;
• Monitorowanie i raportowanie wyników projektów.
• Nadzorowanie pracy 10-osobowego zespołu projektowego: https://www.justpush.pl/;
• Wdrażanie i zarządzanie serwisami SMS o różnej mechanice;
• Przygotowanie analiz i planów biznesowych - w tym analiz rynku i potrzeb klientów;
• Monitorowanie i raportowanie wyników projektów.
Sales Manager, Asystentka ds kontroli zarządzania, Asystentka ds sprzedaży flotowej
• Wprowadzanie i zarządzanie polityką handlową marki w Polsce;
• Nadzór nad punktami sprzedażowymi – podległych 11 koncesji na terenie Śląska i Małopolski;
• Praca z zespołami sprzedażowymi – badania Mystery Shopper, wyniki CSI, szkolenia produktowe;
• Budowa planów biznesowych, realizacja celów sprzedażowych;
• Analiza rynku, konkurencji i wyników sprzedażowych;
• Analiza rentowności sprzedaży sieci dealerskiej;
• Raportowanie wyników do centrali we Francji;
• Udział w procesie sprzedaży działu flotowego;
• Opracowywanie dokumentacji i specyfikacji pojazdów do umów międzynarodowych.
• Nadzór nad punktami sprzedażowymi – podległych 11 koncesji na terenie Śląska i Małopolski;
• Praca z zespołami sprzedażowymi – badania Mystery Shopper, wyniki CSI, szkolenia produktowe;
• Budowa planów biznesowych, realizacja celów sprzedażowych;
• Analiza rynku, konkurencji i wyników sprzedażowych;
• Analiza rentowności sprzedaży sieci dealerskiej;
• Raportowanie wyników do centrali we Francji;
• Udział w procesie sprzedaży działu flotowego;
• Opracowywanie dokumentacji i specyfikacji pojazdów do umów międzynarodowych.
Projekty
Stały rozwój i zarządzanie serwisami CH Blue City w zakresie B2B i B2C
Blue City Marketing Automation Platform: autorskie rozwiązanie:
• Strona wizerunkowa dla klientów BC: http://bluecity.pl/
• Program dla pracowników biur BC: http://projektsasiad.pl/
• B2B dla najemców powierzchni BC: http://www.blueoffice.pl/
• Strona wizerunkowa dla klientów BC: http://bluecity.pl/
• Program dla pracowników biur BC: http://projektsasiad.pl/
• B2B dla najemców powierzchni BC: http://www.blueoffice.pl/
Szkolenia i kursy
• Prawo jazdy kat. B (od 1998 r.)
• MS Excel 2003 zaawansowany - COMBIDATA Poland Sp. z o.o.
• Efektywna komunikacja w przedsiębiorstwie - Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
• Od podstaw do samodzielnego księgowego - Polska Akademia Rachunkowości S.A..
• Szkolenia produktowe marki Citroen połączone z technikami sprzedaży
• MS Excel 2003 zaawansowany - COMBIDATA Poland Sp. z o.o.
• Efektywna komunikacja w przedsiębiorstwie - Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.
• Od podstaw do samodzielnego księgowego - Polska Akademia Rachunkowości S.A..
• Szkolenia produktowe marki Citroen połączone z technikami sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
• Wszelkie aktywności sportowe – zimowe i te letnie;
• Szalone projekty z pogranicza nowoczesnych technologii realizowane z przyjaciółmi;
• Szalone projekty z pogranicza nowoczesnych technologii realizowane z przyjaciółmi;
Inne
• Badania etnograficzne na Ukrainie (Czernihowszczyzna).
• Badania etnograficzne w Mongolii
• Projekt badawczy pod patronatem KBN dotyczący polskiej mniejszości narodowej na Litwie (Wileńszczyzna)
• Badania etnograficzne w Mongolii
• Projekt badawczy pod patronatem KBN dotyczący polskiej mniejszości narodowej na Litwie (Wileńszczyzna)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.