Magdalena Pietrzyk

Magdalena Pietrzyk

Mam 10 lat doświadczenia w sprzedaży usług, mój język angielski jest komunikatywny; jestem nastawiona na rozwój i długotrwałą współpracę.
Słupsk, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office Obsługa urządzeń biurowych E-mail marketing Organizacja szkoleń Prawo jazdy kat B Prowadzenie biura Szydełkowanie Umiejętności analityczne zdolności organizacyjne samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Umiejętności komunikacyjne dobra organizacja pracy Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Aktywna sprzedaż i obsługa klienta Angielski szycie na maszynie Obsługa stron internetowych Umiejętności sprzedaży praca biurowa Umiejętność budowania relacji z ludźmi prowadzenie szkoleń i warsztatów Dyspozycyjność i zaangażowanie Biegła obsługa komputera: pakiet Office Prowadzenie spotkań Tworzenie konstrukcji i modelowanie odzieży

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel - Trener
Metodis - Centrum Szkoleń i Rozwoju Umiejętności
- Prowadzenie szkoleń i kursów z zakresu szycia i szydełkowania na różnych ppziomach zaawansowania,
- Kompleksowa organizacja szkoleń m. in.: tworzenie programów szkoleniowych, tworzenie prezentacji multimedialnych, wynajem sal, sprzętu, cateringu, przeprowadzanie ankiet ewaluacyjnych, zatrudnienie i rozliczenie trenerów, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, przygotowywanie certyfikatów i zaświadczeń dla uczestników szkoleń, badanie nowych potrzeb szkoleniowych absolwentów kursów i szkoleń, finansowe rozliczanie szkoleń, wystawianie faktur;
- Poszukiwanie kadry trenerskiej
- Telefoniczne i mailowe pozyskiwanie klientów i sprzedaż szkoleń/kursów zawodowych,
- Mailowa i telefoniczna obsługa klientów,
- Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem,
- Przygotowywanie ofert szkoleń zamkniętych,
- Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe oraz przetargi,
- Stworzenie i poszerzanie bazy danych o klientach, obsługa CRM
- Organizacja spotkań biznesowych oraz samplingów,
- Zamieszczanie ogłoszeń o szkoleniach i kursach na stronach internetowych,
- Przygotowywanie preliminarzy szkoleń, planów finansowych,
- Budowanie długotrwałych planów szkoleniowych.
Logo
Specjalista ds. organizacji i sprzedaży szkoleń
firma szkoleniowa
-Kompleksowa organizacja szkoleń m. in.: tworzenie programów szkoleniowych, organizacja sal, sprzętu, cateringu, przygotowanie materiałów szkoleniowych, ankiet ewaluacyjnych, zatrudnienie i rozliczenie trenerów, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, przygotowywanie certyfikatów i zaświadczeń dla uczestników szkoleń, przeprowadzanie ankiet ewaluacyjnych, badanie satysfakcji klienta z ukończonego szkolenia, badanie nowych potrzeb szkoleniowych absolwentów kursów i szkoleń, finansowe rozliczanie szkoleń, wystawianie faktur;
- Poszukiwanie kadry trenerskiej – stworzona od podstaw baza trenerów,
- Telefoniczne i mailowe pozyskiwanie klientów i sprzedaż szkoleń/kursów zawodowych,
- Mailowa i telefoniczna obsługa klientów,
- Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem,
- Przygotowywanie ofert szkoleń zamkniętych,
- Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe oraz ogłoszone przetargi nieograniczone,
- Stworzenie i poszerzanie bazy danych o klientach, obsługa CRM
- Organizacja spotkań biznesowych oraz samplingów,
- Organizacja cateringu oraz konferencji
- Zamieszczanie ogłoszeń o szkoleniach i kursach na bezpłatnych stronach internetowych,
- Tworzenie plakatów i ulotek,
- Przygotowywanie preliminarzy szkoleń, planów finansowych,
- Przygotowywanie newsletterów oraz obsługa strony internetowej,
- Budowanie długotrwałych planów szkoleniowych.

Szkolenia i kursy

2019 r. Kurs podstaw patchworku 40 h
2018 r. Kurs konstrukcji i modelowania odzieży 60 h
2017 r. Kurs szycia - 100 h
14-20.09.2016 r. - ABC Przedsiębiorczości;
11-15.07.2016 r. - Prowadzenie firmy szkoleniowej, pozyskiwanie środków na finansowanie działalności firmy oraz przygotowanie do samodzielnego prowadzenia szkoleń w ramach jej funkcjonowania; 50 h;
15.04 – 29.08.2014 r.– kurs kadry i płace; 150 h, Słupsk;
01.04 – 26.09.2013 r. - kurs księgowości; 180 h, Słupsk;
01.07.2013 r. - szkolenie: Przetargi – praktyczne zasady zamówień publicznych w zakresie usług szkoleniowych; 8 h, Warszawa;
24 – 25.01.2013 r. - szkolenie: Pozyskiwanie klienta – doskonalenie sprzedaży szkoleń; 16 h, Warszawa;
20 – 21.08.2012 r. - szkolenie: Perswazyjny marketing; 16 h, Łódź;
3 – 4.04.2012 r. - szkolenie: Narzędzia i techniki skutecznej sprzedaży szkoleń – przepis na sukces; 16 h, Warszawa;
16.10 – 21.11.2010 r. – szkolenie w Akademii Rozwoju Umiejętności w Słupsku z zakresu: Komunikacja interpersonalna, Profesjonalna sprzedaż i standardy obsługi klienta, Stres: sprzymierzeniec, czy wróg, Zarządzanie czasem; Komputer i internet narzędziem pracy, zarządzania i promocji;
19.11.2009 – szkolenie „Zarządzanie Projektami PO KL” - organizowane przez Pomorską Agencję Rozwoju Regionalnego S. A. w Słupsku;
18.11.2009 – szkolenie „Tworzenie dokumentów projektowych w ramach
PO KL” - organizowane przez Pomorską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Słupsku;
04.09.2006 - 03.11.2006 – kurs języka angielskiego w London Study Center w Londynie;

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Krawiectwo, szydełkowanie, książki, podróże, dobre kino.

Grupy

BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Książki, książki, książki...
Książki, książki, książki...
Wszystko co związane z zapachem słów pisanych.
Mali mogą więcej
Mali mogą więcej
Marketing małej firmy, czyli wojna o rynek! Grupa dla tych, którzy chcą tę wojnę wygrać i poszukują sposobów, oraz dla tych, którzy wiedzą jak ją wygrać i skutecznie doradzają.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość