Umiejętności
Microsoft Word
Prawo jazdy kat B
Orientacja na klienta
Asertywność w kontaktach międzyludzkich
Miła aparycja i wysoka kultura osobista
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży Szpitalnej
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Realizacja zamówień - telefonicznych, faxowych, mailowych. Monitorowanie dostarczenia zamówienia do klienta. Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Dbanie o satysfakcje klienta. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem. Dbanie o wizerunek firmy.
Lider Sekcji Telefonicznej Sprzedaży Szpitalnej
Współpraca z Dyrektorem Biura Sprzedaży Szpitalnej. Bezpośredni nadzór nad pracą zespołu w tym:
• Monitoring i organizacja czasu pracy
• Administrowanie zadaniami pracowników w zakresie realizowanych operacji (ilość zleceń, obsługa zleceń fax i mail, wielkości kolejek)
• Monitoring ruchu telefonicznego,
• Wspieranie Specjalistów ds. sprzedaży telefonicznej w bieżącej pracy – rozwiązywanie sytuacji trudnych, bieżących problemów,
• Realizacji planów sprzedaży w podległym zespole
• Budowania zespołu ( motywowanie, tworzenie warunków efektywnej współpracy)
Zapewnienie optymalnego natężenia pracy oraz wdrażanie działań podtrzymujących stan gotowości w sytuacjach spadku ruchu. Przyjmowanie zamówień od klientów przy zachowaniu wskaźników efektywności (szybkość, wartość, ilość przyjętych pozycji, jakość przyjętego zamówienia - bezbłędność). Aktywna sprzedaż - znajomość leków w ofertach przetargowych, leków niedostępnych i ich zamienników, znajomość celów. Wykonywanie połączeń wychodzących zgodnie z zadanym harmonogramem i prowadzenie aktywnej sprzedaży preparatów w przetargu i poza przetargiem. Stosowanie standardów jakościowych obsługi klienta. Odbieranie połączeń przychodzących. Udzielanie informacji klientom (pomoc, przyjęcie i przekazanie informacji, zaangażowanie się w rozwiązywanie problemów klienta, sprawdzanie stanów, informowanie o wycenach, wycofaniach, wstrzymaniach, itp.). Przekierowanie połączenia do odpowiedniego działu w przypadku odebrania połączenia przychodzącego w sprawie niezwiązanej ze złożeniem zamówienia (np. reklamacji). Przygotowania stanowiska pracy (narzędzia pracy, zapoznanie się z nowymi przetargami i informacjami z lotusa o zamiennikach, wstrzymaniach i wycofaniach, przygotowanie się do przyjmowania zamówień). Przestrzeganie ustalonych czasów przyjmowania zamówień od klientów w celu zapewnienia terminowego przekazania zamówień do magazynu. Realizacja projektów specjalnych realizowanych w ramach ruchu regularnego oraz akcyjnego.
• Monitoring i organizacja czasu pracy
• Administrowanie zadaniami pracowników w zakresie realizowanych operacji (ilość zleceń, obsługa zleceń fax i mail, wielkości kolejek)
• Monitoring ruchu telefonicznego,
• Wspieranie Specjalistów ds. sprzedaży telefonicznej w bieżącej pracy – rozwiązywanie sytuacji trudnych, bieżących problemów,
• Realizacji planów sprzedaży w podległym zespole
• Budowania zespołu ( motywowanie, tworzenie warunków efektywnej współpracy)
Zapewnienie optymalnego natężenia pracy oraz wdrażanie działań podtrzymujących stan gotowości w sytuacjach spadku ruchu. Przyjmowanie zamówień od klientów przy zachowaniu wskaźników efektywności (szybkość, wartość, ilość przyjętych pozycji, jakość przyjętego zamówienia - bezbłędność). Aktywna sprzedaż - znajomość leków w ofertach przetargowych, leków niedostępnych i ich zamienników, znajomość celów. Wykonywanie połączeń wychodzących zgodnie z zadanym harmonogramem i prowadzenie aktywnej sprzedaży preparatów w przetargu i poza przetargiem. Stosowanie standardów jakościowych obsługi klienta. Odbieranie połączeń przychodzących. Udzielanie informacji klientom (pomoc, przyjęcie i przekazanie informacji, zaangażowanie się w rozwiązywanie problemów klienta, sprawdzanie stanów, informowanie o wycenach, wycofaniach, wstrzymaniach, itp.). Przekierowanie połączenia do odpowiedniego działu w przypadku odebrania połączenia przychodzącego w sprawie niezwiązanej ze złożeniem zamówienia (np. reklamacji). Przygotowania stanowiska pracy (narzędzia pracy, zapoznanie się z nowymi przetargami i informacjami z lotusa o zamiennikach, wstrzymaniach i wycofaniach, przygotowanie się do przyjmowania zamówień). Przestrzeganie ustalonych czasów przyjmowania zamówień od klientów w celu zapewnienia terminowego przekazania zamówień do magazynu. Realizacja projektów specjalnych realizowanych w ramach ruchu regularnego oraz akcyjnego.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy