Magdalena Jankowska

Kierownik Sekcji Telefonicznej Sprzedaży Szpitalnej Neuca S.A.
Czeladź, śląskie

Umiejętności

Microsoft Word Prawo jazdy kat B Orientacja na klienta Asertywność w kontaktach międzyludzkich Miła aparycja i wysoka kultura osobista Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

GRUPA NEUCA
Kierownik Sekcji Telefonicznej Sprzedaży Szpitalnej
GRUPA NEUCA
Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży Szpitalnej
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Realizacja zamówień - telefonicznych, faxowych, mailowych. Monitorowanie dostarczenia zamówienia do klienta. Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Dbanie o satysfakcje klienta. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem. Dbanie o wizerunek firmy.
GRUPA NEUCA
Lider Sekcji Telefonicznej Sprzedaży Szpitalnej
Współpraca z Dyrektorem Biura Sprzedaży Szpitalnej. Bezpośredni nadzór nad pracą zespołu w tym:
• Monitoring i organizacja czasu pracy
• Administrowanie zadaniami pracowników w zakresie realizowanych operacji (ilość zleceń, obsługa zleceń fax i mail, wielkości kolejek)
• Monitoring ruchu telefonicznego,
• Wspieranie Specjalistów ds. sprzedaży telefonicznej w bieżącej pracy – rozwiązywanie sytuacji trudnych, bieżących problemów,
• Realizacji planów sprzedaży w podległym zespole
• Budowania zespołu ( motywowanie, tworzenie warunków efektywnej współpracy)
Zapewnienie optymalnego natężenia pracy oraz wdrażanie działań podtrzymujących stan gotowości w sytuacjach spadku ruchu. Przyjmowanie zamówień od klientów przy zachowaniu wskaźników efektywności (szybkość, wartość, ilość przyjętych pozycji, jakość przyjętego zamówienia - bezbłędność). Aktywna sprzedaż - znajomość leków w ofertach przetargowych, leków niedostępnych i ich zamienników, znajomość celów. Wykonywanie połączeń wychodzących zgodnie z zadanym harmonogramem i prowadzenie aktywnej sprzedaży preparatów w przetargu i poza przetargiem. Stosowanie standardów jakościowych obsługi klienta. Odbieranie połączeń przychodzących. Udzielanie informacji klientom (pomoc, przyjęcie i przekazanie informacji, zaangażowanie się w rozwiązywanie problemów klienta, sprawdzanie stanów, informowanie o wycenach, wycofaniach, wstrzymaniach, itp.). Przekierowanie połączenia do odpowiedniego działu w przypadku odebrania połączenia przychodzącego w sprawie niezwiązanej ze złożeniem zamówienia (np. reklamacji). Przygotowania stanowiska pracy (narzędzia pracy, zapoznanie się z nowymi przetargami i informacjami z lotusa o zamiennikach, wstrzymaniach i wycofaniach, przygotowanie się do przyjmowania zamówień). Przestrzeganie ustalonych czasów przyjmowania zamówień od klientów w celu zapewnienia terminowego przekazania zamówień do magazynu. Realizacja projektów specjalnych realizowanych w ramach ruchu regularnego oraz akcyjnego.
Orange Polska S.A.
Starszy Telefoniczny Opiekun Klienta Biznesowego
Obsługa klienta sprzedażowa oraz posprzedażowa. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem. Sprzedaż produktów. Realizacja celów sprzedażowych.

Edukacja

Logo
Administracja Publiczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
Logo
Pedagogika Resocjalizacja, licencjackie
Akademia Humanistyczno- Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy