Umiejętności
Audyt
Budowanie relacji
Coaching
Rozwiązywanie konfliktów
Ryzyko kredytowe
Bankowość detaliczna
Dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy pod presją czasu
efektywne zarządzanie zespołem
Prowadzenie efektywnych szkoleń i prezentacji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawicie handlowy
analiza rynku i ofert konkurencji ,
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby Klienta,
– promowanie działań usprawniających sprzedaż,
– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– negocjowanie umów i warunków handlowych,
– obsługa Klientów biznesowych
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby Klienta,
– promowanie działań usprawniających sprzedaż,
– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– negocjowanie umów i warunków handlowych,
– obsługa Klientów biznesowych
Specjalista d/s sprzedaży
-analiza rynku i ofert konkurencji ,
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby Klienta,
– promowanie działań usprawniających sprzedaż,
– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– negocjowanie umów i warunków handlowych,
– obsługa Klientów biznesowych
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby Klienta,
– promowanie działań usprawniających sprzedaż,
– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– negocjowanie umów i warunków handlowych,
– obsługa Klientów biznesowych
Konsultant w dziale obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta.
- Prezentowanie oferty, udzielanie informacji w zakresie sprzedawanych produktów i świadczonych usług.
-Sprzedaż w usług telekomunikacyjnych w sektorze B2C orac B2B.
- Realizacja planów jakościowych i sprzedażowych.
- Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników.
- Koordynowanie pracy zespołu stażystów, we wstępnej fazie wdrażania w struktury Spółki.
- Prezentowanie oferty, udzielanie informacji w zakresie sprzedawanych produktów i świadczonych usług.
-Sprzedaż w usług telekomunikacyjnych w sektorze B2C orac B2B.
- Realizacja planów jakościowych i sprzedażowych.
- Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników.
- Koordynowanie pracy zespołu stażystów, we wstępnej fazie wdrażania w struktury Spółki.
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja