Magdalena Ilnicka

Przedstawicie handlowy, P.U. JAREXS Sp. z o.o.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Audyt Budowanie relacji Coaching Rozwiązywanie konfliktów Ryzyko kredytowe Bankowość detaliczna Dobra organizacja pracy Umiejętność pracy pod presją czasu efektywne zarządzanie zespołem Prowadzenie efektywnych szkoleń i prezentacji

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

P.U. JAREXS Sp. z o.o.
Przedstawicie handlowy
analiza rynku i ofert konkurencji ,
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby Klienta,
– promowanie działań usprawniających sprzedaż,
– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– negocjowanie umów i warunków handlowych,
– obsługa Klientów biznesowych
Cleaner
Specjalista d/s sprzedaży
-analiza rynku i ofert konkurencji ,
– tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby Klienta,
– promowanie działań usprawniających sprzedaż,
– przygotowanie materiałów promocyjnych, współpraca z działem rozwoju produktów,
– realizowanie planów sprzedażowych,
– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,
– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,
– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych,
– negocjowanie umów i warunków handlowych,
– obsługa Klientów biznesowych
Nationale-Nederlanden
Przedstawiciel ubezpieczeniowo– finansowy
-pozyskiwanie nowych Klientów i opieka nad obecnymi
-merytoryczny nadzór nad procesem likwidacji szkód
-obsługa Klientów indywidualnego oraz biznesowego
-przygotowywanie ofert
-wystawianie polis
Alior Bank S.A.
Menedżer Placówki
-Zarządzanie podległym Zespołem.
-Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych indywidualnych i odziałowych.
-Monitorowanie i raportowanie sprzedaży.
- Aktywne pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami.
- Rekrutacja.
Polkomtel Sp. z o. o.
Koordynator Sekcji
Polkomtel Sp. z o. o.
- Zarządzanie podległym Zespołem.
- Zarządzanie kompetencjami i ich rozwojem w zespole.
- Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych.
- Monitorowanie i raportowanie sprzedaży.
- Szkolenia dla pracowników CC
- Rekrutacja.
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant w dziale obsługi Klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta.
- Prezentowanie oferty, udzielanie informacji w zakresie sprzedawanych produktów i świadczonych usług.
-Sprzedaż w usług telekomunikacyjnych w sektorze B2C orac B2B.
- Realizacja planów jakościowych i sprzedażowych.
- Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników.
- Koordynowanie pracy zespołu stażystów, we wstępnej fazie wdrażania w struktury Spółki.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Społeczna Akademia Nauk

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja