Magdalena Gewończyk

Specjalista ds. Wsparcia Dział Teleinformatyki i Realizacji Usług, Energo-Tel S.A.
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

Komunikatywność Angielski Kontakt Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Rekrutacja Zarządzanie zespołem Obsługa klienta masaż klasyczny masaż relaksacyjny Praca w stresie obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) zorganizowany czas pracy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Energo-Tel S.A.
Specjalista ds. Wsparcia Dział Teleinformatyki i Realizacji Usług
Przyjmowanie i pilnowanie realizacji zamówień, rozliczanie zamówień ( w tym fakturowanie),
Szpital Wolski
Recepcjonistka
Zapisywanie pacjentów na wizyty do specjalistów oraz badania, przygotowywanie dokumentacji medycznej, informowanie pacjentów o innych placówkach w których mogą zrobić badania,

Edukacja

Logo
Technik masażysta, średnie
Nova
Logo
Fizjoterapia, licencjackie
Wyższa szkoła Rehalilitacji