Magdalena Frąk

Magdalena Frąk

.
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Coaching HR Project Management Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej Kontrole wewnętrzne Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Outlook Prawo Podatkowe Podatek od towarów i usług Microsoft PowerPoint zarządzanie zmianą rekrutacja Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż Księgowość Analiza finansowa Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej Obsługa klienta szkolenia Zarządzanie Analiza danych Ubezpieczenia Testowanie Negocjowanie warunków umów office manager Planowanie projektów negocjowanie kontraktów Raporty KPI budownictwo kierownik zespołu raporty Wprowadzanie danych

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Biura
SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska
* odbieranie, segregowanie, przekazywanie oraz wysyłanie korespondencji * rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej * administracja usług kurierskich * przygotowywanie w formie graficznej zestawień, danych do raportów i prezentacji * kontakty i współpraca z partnerami zewnętrznymi, dostawcami, urzędami * przygotowywanie raportów * wykonywanie prac administracyjno-biurowych * organizacja i prowadzenie sekretariatu * zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów * samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych * przygotowywanie ofert handlowych oraz umów dla kontrahentów * negocjowanie warunków zawieranych umów * prowadzenie podstawowej księgowości * rozliczanie zaliczek * płatności * prowadzanie akt osobowych pracowników * rekrutacja pracowników
Logo
Financial Specialist
ITC S.A.
* przygotowywanie w formie graficznej zestawień, danych do raportów i prezentacji * kontakty i współpraca z partnerami zewnętrznymi, dostawcami, urzędami * przygotowywanie raportów * controlling * windykacja * wystawianie faktur sprzedażowych * księgowanie faktur kosztowych * przygotowywanie list płac oraz premii * rozliczanie delegacji, diet, podróży służbowych * obsługa systemów księgowych oraz wewnętrznych systemów rozliczeniowo – księgowych * tworzenie procesów oraz procedur w firmie * negocjowanie umów z kontrahentami w sektorze public oraz privat * codzienne płatności zobowiązań * prowadzenie ewidencji kosztów w poszczególnych projektach * codzienne wsparcie kierowników oraz zarządu w prowadzonych projektach
Logo
Asystentka Zarządu / Kierownik Biura
BM Development Partners Sp. Z o.o.
* odbieranie, segregowanie, przekazywanie oraz wysyłanie korespondencji * rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej * administracja usług kurierskich * przygotowywanie w formie graficznej zestawień, danych do raportów i prezentacji * kontakty i współpraca z partnerami zewnętrznymi, dostawcami, urzędami * przygotowywanie raportów * wykonywanie prac administracyjno-biurowych * prowadzenie kadr i księgowości spółek * organizacja i prowadzenie sekretariatu Zarządu
* zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów * samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych * przygotowywanie ofert handlowych oraz umów dla kontrahentów * negocjowanie warunków zawieranych umów * prowadzenie podstawowej księgowości spółek * rozliczanie zaliczek, delegacji * płatności * prowadzanie akt osobowych pracowników * rekrutacja pracowników niższego i wyższego szczebla * rejestrowanie i obsługa formalna spółek będących w grupie kapitałowej
Logo
Asystentka Zarządu / Kierownik Biura
Portfel Inwestycyjny Sp. z o.o.
* odbieranie, segregowanie, przekazywanie oraz wysyłanie korespondencji * rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej * administracja usług kurierskich * przygotowywanie w formie graficznej zestawień, danych do raportów i prezentacji * kontakty i współpraca z partnerami zewnętrznymi, dostawcami, urzędami * przygotowywanie raportów * wykonywanie prac administracyjno-biurowych * prowadzenie kadr i księgowości spółek * obsługa administracji spółek w Polsce i na Cyprze
TUiR WARTA S.A.
Specjalista ds. projektu wdrożeniowego
* codzienne stand-upy * zbieranie i analiza wymagań biznesowych * definiowanie wymagań biznesu oraz szacowanie pracochłonności prac związanych z realizacją proponowanych rozwiązań * bieżące raportowanie statusu realizacji powierzonych zadań * nadzór oraz prowadzenie testów aplikacji * bieżąca obsługa użytkowników aplikacji * szkolenia i rozwój pracownikó
TUiR WARTA S.A.
Project Menagment Office projektu wdrożeniowego
* codzienne stand-upy * zbieranie i analiza wymagań biznesowych * definiowanie wymagań biznesu oraz szacowanie pracochłonności prac związanych z realizacją proponowanych rozwiązań * bieżące raportowanie statusu realizacji powierzonych zadań * nadzór oraz prowadzenie testów aplikacji * bieżąca obsługa użytkowników aplikacji * szkolenia i rozwój pracowników
TUiR WARTA S.A.
Kierownik Departamentu Call Cente
TUiR WARTA S.A.
Trener/Szkoleniowiec

Szkolenia i kursy

* Trener/Szkoleniowiec ukończenie kursu potwierdzone certyfikatem MEN
* Podstawy Księgowości ukończenie kursu potwierdzone certyfikatem MEN
* Specjalista ds. kadr i rekrutacji ukończenie kursu potwierdzone certyfikatem MEN
* Kierownik/Specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w przedsiębiorstwie ukończenie kursu potwierdzone certyfikatem MEN
* Office Manager ( Kierownik Biura) ukończenie kursu potwierdzone certyfikatem MEN

Edukacja

Logo
Oligofrenopedagogika z tyflopedagogiką, licencjackie
Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublini
Logo
Technik prac ekonomiczno-administracyjnych, średnie
ZSE im. A. i J. Vetterów w Lublinie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

* pedagogika * psychologia * literatura * turystyka rowerowa