Umiejętności
Obsługa klienta na najwyższym poziomie
umiejetność pracy pod presją czasu, umiejetność priorytetyzowania zadań, prawo jazdy kat. B
Świetne zdolności dydaktyczne – umiejętność przekazywania wiedzy
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca ds. Klientów Kluczowych
Decory
• Codzienne relacjonowanie wydarzeń i informowanie zarządu.
• Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, podwykonawcami i dostawcami.
• Nadzorowanie zamówień i dostaw
• Umawianie spotkań – każdorazowo sporządzanie ich podsumowań.
• Regularne przemieszczanie się samochodem między zakontraktowanymi ośrodkami pracy, zdawanie relacji z postępu prac.
• Zapewnienie cotygodniowych relacji fotograficznych z postępu prac.
• Przywiązanie dużej uwagi do szczegółów i zachowanie wysokiego stopnia uwagi.
• Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, podwykonawcami i dostawcami.
• Nadzorowanie zamówień i dostaw
• Umawianie spotkań – każdorazowo sporządzanie ich podsumowań.
• Regularne przemieszczanie się samochodem między zakontraktowanymi ośrodkami pracy, zdawanie relacji z postępu prac.
• Zapewnienie cotygodniowych relacji fotograficznych z postępu prac.
• Przywiązanie dużej uwagi do szczegółów i zachowanie wysokiego stopnia uwagi.
Sprzedawca, Pracownik księgarni stacjonarnej i internetowej
American Bookstore
• Bezpośrednia sprzedaż produktów przy stałym kontakcie z klientem
• Praca w charakterze zmianowym w największym centrum handlowym w Warszawie.
• Ciągłe doradzanie i dbałość o satysfakcję klientów
• Doświadczenie z klientem zagranicznym
• Bardzo dobra znajomość oferowanego produktu, dostosowanie tej wiedzy w stosunku do klienta, by umiejętnie sprzedać towar.
• Sporządzanie, odbiór i dystrybucja zamówień i dostaw.
• Przestrzeganie szczegółowych procedur dotyczących otwierania i zamykania sklepu, rozpoczynania i kończenia zmiany.
• Praca w charakterze zmianowym w największym centrum handlowym w Warszawie.
• Ciągłe doradzanie i dbałość o satysfakcję klientów
• Doświadczenie z klientem zagranicznym
• Bardzo dobra znajomość oferowanego produktu, dostosowanie tej wiedzy w stosunku do klienta, by umiejętnie sprzedać towar.
• Sporządzanie, odbiór i dystrybucja zamówień i dostaw.
• Przestrzeganie szczegółowych procedur dotyczących otwierania i zamykania sklepu, rozpoczynania i kończenia zmiany.
Nauczyciel języka angielskiego
Szkoła Podstawowa, Gimnazjum, Liceum.
podczas i w ramach programu nauczycielskiego na Uniwersyteckim Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego UW:
• Prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć z języka angielskiego
• Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie regularnego kontaktu, dbanie o potrzeby klienta i jego rozwój.
• Wyrabianie i doskonalenie umiejętności interpersonalnych.
• Zdobywanie doświadczenia w publicznym przemawianiu i nauczaniu.
• Skrupulatne przygotowywanie się do zajęć, sporządzanie materiałów, sprawozdań z przeprowadzonych lekcji.
• Prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć z języka angielskiego
• Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie regularnego kontaktu, dbanie o potrzeby klienta i jego rozwój.
• Wyrabianie i doskonalenie umiejętności interpersonalnych.
• Zdobywanie doświadczenia w publicznym przemawianiu i nauczaniu.
• Skrupulatne przygotowywanie się do zajęć, sporządzanie materiałów, sprawozdań z przeprowadzonych lekcji.
Kierownik Zmiany, Barista
Cafe Colombia, Bookhousecafe, Tarabuk.
Jako Barista:
• Przyjmowanie i realizacja zamówień pod presją czasu
• Służenie radą na temat regularnych i nowych produktów w kawiarniach
• Efektywna i zwarta praca w zespole
• Sporządzanie i przyjmowanie zamówień
• Wypełnianie obowiązków związanych ze standardami otwierania i zamykania kawiarni
• Utrzymywanie wysokiego poziomu organizacji, dbałość o standardy BHP
Po awansowaniu na kierownika zmiany, dodatkowo:
• Zapewnienie wysokiej jakości standard obsługi klienta
• Nadzorowanie pracowników
• Szkolenie nowych pracowników
• Przyjmowanie i realizacja zamówień pod presją czasu
• Służenie radą na temat regularnych i nowych produktów w kawiarniach
• Efektywna i zwarta praca w zespole
• Sporządzanie i przyjmowanie zamówień
• Wypełnianie obowiązków związanych ze standardami otwierania i zamykania kawiarni
• Utrzymywanie wysokiego poziomu organizacji, dbałość o standardy BHP
Po awansowaniu na kierownika zmiany, dodatkowo:
• Zapewnienie wysokiej jakości standard obsługi klienta
• Nadzorowanie pracowników
• Szkolenie nowych pracowników
Agent ds. Obsługi Pasażera
• Służenie ciągłą pomocą pasażerom na każdym kroku zarówno w procedurach przylotów i odlotów
• Praca z dziećmi, osobami starszymi, wymagającymi specjalnej opieki, niepełnosprawnymi, jak również z VIPami i pasażerami biznesowymi
• Asystowanie i rzetelne informowanie pasażerów o postępie lotów.
• Dopełnienie i obowiązek sprawdzenia czy dany pasażer znajduje się w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze.
• Podliczenie pasażerów, przewiezienie ich z lub do samolotu. Ciągły kontakt z obsługą naziemną i załogą
• Konieczność reagowania w przypadku dziwnego, złego zachowania pasażerów.
• Praca w ciągłym pośpiechu, pod presją czasu, z przestrzeganiem ścisłych procedur
• Praca w charakterze zmianowym z częstymi nadgodzinami na warszwskim lotnisku krajowym i międzynarodowym.
• Praca z dziećmi, osobami starszymi, wymagającymi specjalnej opieki, niepełnosprawnymi, jak również z VIPami i pasażerami biznesowymi
• Asystowanie i rzetelne informowanie pasażerów o postępie lotów.
• Dopełnienie i obowiązek sprawdzenia czy dany pasażer znajduje się w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze.
• Podliczenie pasażerów, przewiezienie ich z lub do samolotu. Ciągły kontakt z obsługą naziemną i załogą
• Konieczność reagowania w przypadku dziwnego, złego zachowania pasażerów.
• Praca w ciągłym pośpiechu, pod presją czasu, z przestrzeganiem ścisłych procedur
• Praca w charakterze zmianowym z częstymi nadgodzinami na warszwskim lotnisku krajowym i międzynarodowym.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Zainteresowania
Fotografia portretowa, eventowa, literatura angielska, taniec towarzyski.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.