Magdalena Chodkiewicz
Specjalista ds. rozliczania, administrowania i zarządzania obiegiem dokumentów, Avon Operations Polska Sp. z o.o.
Nowe Kościeliska,
mazowieckie
Umiejętności
Prawo jazdy kat B
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. rozliczania i raportowania procesów produkcyjnych
Wprowadzałam dane do systemów informatycznych
Rozliczałam bieżącą produkcję poprzez generowanie raportów systemowych
Korygowałam błędnie wprowadzone dane do systemu
Obliczałam koszty i straty po zakończeniu produkcji co pozwalało na podsumowanie zrealizowanych zamówień
Prowadziłam monitoring zrealizowanych zleceń produkcyjnych
Odpowiadałam za przekazywanie informacji o wskaźnikach produkcyjnych
Współpracowałam z działami: planowania produkcji, magazynem oraz kierownikami zmianowymi
Planowałam harmonogram zamówień na potrzeby produkcji w systemie Mes, w ścisłej współpracy z działem planowania i ważenia (grupowanie zamówień)
Drukowałam plany produkcyjne oraz bieżące dokumenty produkcyjne
Analizowałam dane dotyczące stoków magazynowych oraz na bieżąco korygowałam i modyfikowałam dane w systemie
Nadzorowałam właściwy obieg dokumentów, oraz przepływ informacji
Obsługiwałam połączenia telefoniczne
Obsługiwałam biuro
Rozliczałam bieżącą produkcję poprzez generowanie raportów systemowych
Korygowałam błędnie wprowadzone dane do systemu
Obliczałam koszty i straty po zakończeniu produkcji co pozwalało na podsumowanie zrealizowanych zamówień
Prowadziłam monitoring zrealizowanych zleceń produkcyjnych
Odpowiadałam za przekazywanie informacji o wskaźnikach produkcyjnych
Współpracowałam z działami: planowania produkcji, magazynem oraz kierownikami zmianowymi
Planowałam harmonogram zamówień na potrzeby produkcji w systemie Mes, w ścisłej współpracy z działem planowania i ważenia (grupowanie zamówień)
Drukowałam plany produkcyjne oraz bieżące dokumenty produkcyjne
Analizowałam dane dotyczące stoków magazynowych oraz na bieżąco korygowałam i modyfikowałam dane w systemie
Nadzorowałam właściwy obieg dokumentów, oraz przepływ informacji
Obsługiwałam połączenia telefoniczne
Obsługiwałam biuro
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych