Magdalena Borek-Mann

International Paper Polska
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator Grup Specjalnych
AmericanTours International, LLC /ATI/, Los Angeles, CA, USA
- Udział w procesie tworzenia produktów turystycznych, serii wyjazdowych, wyspecjalizowanych programów i przyjazdów incentive w USA dla touroperatorów i agencji turystycznych na świecie (m.in. z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Kanady, Australii, Nowej Zelandii, Egiptu, Tunezji, Indii, i Rosji);
- Koordynacja sprzedaży, podpisywanie umów i organizacja operacji dla międzynarodowych grup turystycznych z całego świata;
- Negocjacje i podpisywanie kontraktów z kontrahentami na terenie USA i Kanady (w tym: hotele, atrakcje turystyczne, przewoźnicy, restauracje);
- Kierowanie operacjami grup;
- Reprezentowanie firmy na targach branżowych;
- Koordynowanie płatności, faktur i transakcji finansowych we współpracy z działem księgowości.
Logo
Asystent Biura Podróży
Biuro Podróży NONSTOP Travel, Torrance, CA, USA
- Asystowanie klientom biura i obsługa centrali telefonicznej;
- Raportowanie dziennej sprzedaży biletów lotniczych;
- Pomoc w codziennej pracy biura, w tym: opieka nad bazami danych klientów, przygotowanie korespondencji, newsleterow i ofert last minute.
Logo
Asystent ds. Sprzedaży
Biuro Podróży Jaworzyna Juventur, Kraków
- Obsługa Klientów w zakresie konsultacji i sprzedaży oferty turystycznej różnych touroperatorów;
- Przeprowadzanie procesów rezerwacji usług w systemach rezerwacyjnych;
- Współpraca z kontrahentami w zakresie sprzedaży ich ofert oraz reprezentacja biura na targach turystycznych;
- Koordynowanie komunikacji pomiędzy Klientami i bezpośrednimi wykonawcami usług turystycznych;
- Sprzedaż ubezpieczeń turystycznych;
- Monitorowanie i rozliczanie dokonywanych rezerwacji wraz z przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji;
- Przygotowanie miesięcznych i rocznych raportów sprzedaży.
Logo
Asystent ds. Turystyki
Biuro Podróży Jaworzyna Tour W. Kaczmarczyk i S-ka , Kraków
- Sprzedaż bezpośrednia i marketing wyznaczonych letnich i zimowych produktów własnych firmy;
- Monitorowanie i konsultacja w zakresie sprzedaży dokonywanej przez agentów biura;
- Przygotowanie wyjazdów grup wraz z odpowiednią dokumentacją (programy, ubezpieczenia, listy hotelowe) oraz organizacja spotkań informacyjnych z kadrą;
- Asystowanie Dyrekcji w negocjacjach hotelowych (Polska, Włochy, Grecja, Austria, i Bułgaria);
- Organizacja programów, kalkulacji kosztów i ofert specjalnych dla Klientów VIP;
- Stworzenie nowego produktu turystycznego we Francji wraz z negocjacjami z kontrahentami podczas samodzielnej podróży służbowej do Francji (hotele, restauracje, atrakcje turystyczne), który został załączony do letniego katalogu oferty biura;
- Weryfikacja faktur i płatności Klientów indywidualnych, grupowych i agencji, oraz sprawdzanie zgodności faktur kontrahentów z zawartymi umowami i wykonywanymi usługami.
Logo
Pracownik Biura Informacji Turystycznej – staż absolwencki
Agencja Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej Sp. z o. o., Pszczyna
- Znakomita i rzetelna obsługa Klientów w zakresie lokalnych atrakcji turystycznych, bazy noclegowej, bazy gastronomicznej oraz wszelkich dodatkowych informacji pomocnych odwiedzającym i turystom, co zaowocowało wyróżnieniem biura III miejscem dla Najlepszego Centrum Informacji Turystycznej w Polsce na Targach Turystycznych w Poznaniu w 2005 roku;
- Organizacja imprez plenerowych;
- Promocja miasta na targach turystycznych i wystawach oraz współpraca z mediami.
Logo
Inne
Inne doświadczenia zawodowe
- Crown Piast Hotel & Park*****, Manager of Sales and Marketing, Luty - Kwiecień 2012
- Galeria Cabinet Secret, Manager, Sierpień - Grudzień 2011
- Międzynarodowy Przegląd Krajów „Tour du Monde" - organizacja stoiska promocyjnego Polski, Kwiecień 2005, Chambery, Francja
- The Amsterdam Marathon – kampania promocyjna, Lipiec - Wrzesień 2004
Amsterdam, Holandia
- Hotel Monttis** - praktyka studencka, Kwieciec - Maj 2004, Sucha Beskidzka
- Profesjonalne seminaria i warsztaty w zakresie turystyki i rekreacji, Luty - Maj 2004, Polska, Niemcy, Węgry

Edukacja

Logo
Zarządzanie, w zakresie: Zarządzanie Turystyką i Hotelarstwem, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
wymiana studencka w programie Erasmus Wydział Turystyki, Rekreacji i Transportu (studia w języku Angielskim i Francuskim, licencjackie
Universite de Savoie, Chambery, Francja
Logo
Turystyka i Rekreacja, w zakresie: Obsługa Ruchu Turystycznego, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii, Sucha Beskidzka

Inne

UMIEJĘTNOŚCI
• SAP
• Systemy rezerwacyjne: Merlin, Amadeus, Sart, Secure; • Komputer: MS Word/Excel/PowerPoint/Outlook; • Mac OS X; • Internet

• Komunikatywność, silna motywacja do pracy i umiejętność szybkiego uczenia, bardzo dobre zdolności negocjacyjne, doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole, bardzo dobre umiejętności sprzedażowe, odpowiedzialność, odporność na stres, realizacja wyznaczonych celów.

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Księgowość nudna? A może jednak nie!
Księgowość nudna? A może jednak nie!
Celem grupy jest wzajemna wymiana doświadczeń, poglądów, dzielenie się swoimi spostrzeżeniami.