Magdalena Adamowicz
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta , Raiffeisen Bank Polska SA
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału ds Bankowości Detalicznej
między innymi:
- bieżący nadzór nad działalnością związaną z obsługą kientów,
- dbałość o odpowiednie zatrudnienie i organizację pracy w zespole
- realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem jednostki od strony operacyjno-usługowej oraz realizacji nałożonych budżetów sprzedażowych,
- przygotowywanie analiz i raportów, prowadzenie rejestrów i zestawień,
- coaching pracowników,
- analizowanie i rejestrowanie transakcji zgodnie z obowiązującym prawem dewizowym
- bieżący nadzór nad działalnością związaną z obsługą kientów,
- dbałość o odpowiednie zatrudnienie i organizację pracy w zespole
- realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem jednostki od strony operacyjno-usługowej oraz realizacji nałożonych budżetów sprzedażowych,
- przygotowywanie analiz i raportów, prowadzenie rejestrów i zestawień,
- coaching pracowników,
- analizowanie i rejestrowanie transakcji zgodnie z obowiązującym prawem dewizowym
Szkolenia i kursy
Akademia Zarządzania Raiffeisena
moduły:
- Od Zarządzania do Przywództwa
- Konflikt i trudne sytuacje menedżerskie
- Przywództwi sytuacyjne SLII
moduły:
- Od Zarządzania do Przywództwa
- Konflikt i trudne sytuacje menedżerskie
- Przywództwi sytuacyjne SLII
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
literatura, muzyka
Grupy
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen.
www.raiffeisen.pl/