Magdalena Adamowicz

Magdalena Adamowicz

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta , Raiffeisen Bank Polska SA
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Dyrektor Oddziału ds Bankowości Detalicznej
między innymi:
- bieżący nadzór nad działalnością związaną z obsługą kientów,
- dbałość o odpowiednie zatrudnienie i organizację pracy w zespole
- realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem jednostki od strony operacyjno-usługowej oraz realizacji nałożonych budżetów sprzedażowych,
- przygotowywanie analiz i raportów, prowadzenie rejestrów i zestawień,
- coaching pracowników,
- analizowanie i rejestrowanie transakcji zgodnie z obowiązującym prawem dewizowym
Logo
Inspektor ds. obrotu gotówkowegi i bezgotówkowego
Bank Przemysłowy w Łodzi - Oddział w Warszawie

Szkolenia i kursy

Akademia Zarządzania Raiffeisena
moduły:
- Od Zarządzania do Przywództwa
- Konflikt i trudne sytuacje menedżerskie
- Przywództwi sytuacyjne SLII

Edukacja

Logo
Obsługa Celna, licencjackie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

literatura, muzyka

Grupy

Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Raiffeisen Polbank S.A.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen. www.raiffeisen.pl/