Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Wsparcia Likwidacji Szkód
Obowiązki: obsługa poczty elektronicznej, rejestracja regresów, rejestracja roszczeń osobowych z akt, wprowadzanie płatności dotyczących obsługi partnerów zewnętrznych, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania z innych TU dotyczących szkodowości, zamawianie dokumentacji z archiwum zewnętrznego przygotowywanie wypłat i odmów dla procesu regresów, likwidacja szkód komunikacyjnych (autobusy i tramwaje), obsługa procesu reklamacji dotyczących produktu – Glass.
Specjalista ds. Notyfikacji Szkód
Obowiązki: telefoniczna rejestracja szkód, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów, wykonywanie zadań wygenerowanych w procesie likwidacji szkód, wsparcie merytoryczne dla Młodszych Specjalistów Notyfikacji Szkód, zaangażowanie w proces wdrażania nowych pracowników.
Inne: Udział w projekcie budowania Bazy Wiedzy.
Inne: Udział w projekcie budowania Bazy Wiedzy.
Młodszy Specjalista ds. Przyjmowania zgłoszeń szkód
Obowiązki: telefoniczna rejestracja szkód, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów, wykonywanie zadań wygenerowanych w procesie likwidacji szkód, Wykonywanie zadań wygenerowanych w procesie likwidacji szkody, podział rejestracji szkód zgodnie z obowiązującą segmentacją, aktywne wykrywanie i przekazywanie do likwidacji szkód prostych, uczestnictwo w wyznaczonych szkoleniach.
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe