Doświadczenie zawodowe
PRODUCT & PROJECT MANAGER
DeepSense
Szczególne osiągnięcia:
Klient: Bank BGŻ
Produkt Owner autorskiego innowacyjnego serwisu społecznościowego (opracowanie koncepcyjne, zaprojektowanie, wdrożenie, zarządzanie, współpraca z partnerami, reklama) docenionego m.in. w rankingu WP.PL na 2 miejscu, wśród inicjatyw banków w Polsce (2011)
Zakres obowiązków:
• Tworzenie strategii długofalowej;
• Zarządzanie projektami z zakresu digital marketingu i IT
• Zarządzanie zespołami projektowymi;
• Planowanie i przeprowadzanie akcji marketingowych dla wybranych usług/produktów;
• Tworzenie planów rozwoju usług/produktów
Klient: Bank BGŻ
Produkt Owner autorskiego innowacyjnego serwisu społecznościowego (opracowanie koncepcyjne, zaprojektowanie, wdrożenie, zarządzanie, współpraca z partnerami, reklama) docenionego m.in. w rankingu WP.PL na 2 miejscu, wśród inicjatyw banków w Polsce (2011)
Zakres obowiązków:
• Tworzenie strategii długofalowej;
• Zarządzanie projektami z zakresu digital marketingu i IT
• Zarządzanie zespołami projektowymi;
• Planowanie i przeprowadzanie akcji marketingowych dla wybranych usług/produktów;
• Tworzenie planów rozwoju usług/produktów
SENIOR BRAND MANAGER
Szczególne osiągnięcia:
• Stworzenie i zarządzanie nowym zespołem Brand Managerów firmy Gemius;
• Zaprojektowanie i wdrożenie z sukcesem zmian w ofercie produktowej
firmy wybranych badań e-marketingowych
• Wzrost przychodów o 40% w skali roku z badań objętych opieką m.in.: gemiusStream, gemiusHeatMap, gemiusGeo;
Zakres obowiązków:
• Inicjowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją przedsięwzięć i projektów specjalnych;
• Tworzenie planów i strategii marketingowych dla wybranych usług firmy;
• Zarządzanie zespołami produktowymi;
• Przygotowywanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych produktów firmy w Polsce.
• Stworzenie i zarządzanie nowym zespołem Brand Managerów firmy Gemius;
• Zaprojektowanie i wdrożenie z sukcesem zmian w ofercie produktowej
firmy wybranych badań e-marketingowych
• Wzrost przychodów o 40% w skali roku z badań objętych opieką m.in.: gemiusStream, gemiusHeatMap, gemiusGeo;
Zakres obowiązków:
• Inicjowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją przedsięwzięć i projektów specjalnych;
• Tworzenie planów i strategii marketingowych dla wybranych usług firmy;
• Zarządzanie zespołami produktowymi;
• Przygotowywanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych produktów firmy w Polsce.
BRAND MANAGER
Szczególne osiągnięcia:
• Analiza, zaprojektowanie i wdrożenie na rynek innowacyjnego produktu gemiusStream (pomiar streamingu – audio i video w sieci);
• Ustanowienie standardu pomiaru audio i video w Europie Środkowo Wschodniej (Polska, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa)
• Stworzenie i zarządzanie Działem Wsparcia Sprzedaży – wyznaczanie i rozliczanie celów, strategia długofalowa, szkolenia.
Zakres obowiązków:
• Tworzenie planów i strategii marketingowych dla wybranych usług firmy;
• Projektowanie i wdrażanie produktów na rynek polski;
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących Klientów, działań konkurencji oraz wyników sprzedaży podległych badań.
• Analiza, zaprojektowanie i wdrożenie na rynek innowacyjnego produktu gemiusStream (pomiar streamingu – audio i video w sieci);
• Ustanowienie standardu pomiaru audio i video w Europie Środkowo Wschodniej (Polska, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa)
• Stworzenie i zarządzanie Działem Wsparcia Sprzedaży – wyznaczanie i rozliczanie celów, strategia długofalowa, szkolenia.
Zakres obowiązków:
• Tworzenie planów i strategii marketingowych dla wybranych usług firmy;
• Projektowanie i wdrażanie produktów na rynek polski;
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących Klientów, działań konkurencji oraz wyników sprzedaży podległych badań.
KOORDYNATOR PROJEKTÓW
Szczególne osiągnięcia:
• Zrestrukturyzowanie procesów obiegu danych, informacji i dokumentacji w firmie w celu zwiększenia wydajności i minimalizacji kosztów.
Zakres obowiązków:
• Projektowanie i zarządzanie systemami wspierającymi działy: Sprzedaży, Finansowy, IT;
• Inicjowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją przedsięwzięć i projektów specjalnych.
• Zrestrukturyzowanie procesów obiegu danych, informacji i dokumentacji w firmie w celu zwiększenia wydajności i minimalizacji kosztów.
Zakres obowiązków:
• Projektowanie i zarządzanie systemami wspierającymi działy: Sprzedaży, Finansowy, IT;
• Inicjowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją przedsięwzięć i projektów specjalnych.
SPECJALISTA DS.IT
CROSS JEANS Co.
Szczególne osiągnięcia:
• Wdrożenie oraz dostosowanie tureckiego systemu sprzedażowo-finansowego do polskich wymogów prawno-finansowych oraz standardów funkcjonowania firmy.
Zakres obowiązków:
• Wdrożenie i kontrola nad poprawną konfiguracją i działalnością systemu;
• Prowadzenie szkoleń dla użytkowników programu.
• Wdrożenie oraz dostosowanie tureckiego systemu sprzedażowo-finansowego do polskich wymogów prawno-finansowych oraz standardów funkcjonowania firmy.
Zakres obowiązków:
• Wdrożenie i kontrola nad poprawną konfiguracją i działalnością systemu;
• Prowadzenie szkoleń dla użytkowników programu.
Specjalista ds. marketingu ; Specjalista ds. obsługi technicznej systemów
RAD-COM / POSTERUS
11.2005 – 12.2006
SPECJALISTA DS.MARKETINGU
02.2005 - 11.2005
SPECJALISTA DS.OBSŁUGI TECHNICZNEJ systemów wspierających działalność placówek edukacyjnych na terenie całego kraju
Szczególne osiągnięcia:
• Dokonanie pierwszych wdrożeń elektronicznego systemu rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych w kraju (sprawowanie nadzoru, weryfikacja, wsparcie merytoryczne);
• Stworzenie materiałów informacyjnych i szkoleniowych dla kadry oraz stworzenie instrukcji obsługi dla użytkowników.
SPECJALISTA DS.MARKETINGU
02.2005 - 11.2005
SPECJALISTA DS.OBSŁUGI TECHNICZNEJ systemów wspierających działalność placówek edukacyjnych na terenie całego kraju
Szczególne osiągnięcia:
• Dokonanie pierwszych wdrożeń elektronicznego systemu rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych w kraju (sprawowanie nadzoru, weryfikacja, wsparcie merytoryczne);
• Stworzenie materiałów informacyjnych i szkoleniowych dla kadry oraz stworzenie instrukcji obsługi dla użytkowników.
Szkolenia i kursy
Certyfikat "Moderator Design Thinking" (listopad 2017)
Certyfikat PRINCE2 Foundation (marzec 2016)
Certyfikat "Zarządzanie transferem Technologii Informatycznej do
przedsiębiorstw", Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (wrzesień 2011 - marzec 2012)
Zarządzanie projektami – Certyfikowany Projekt Manager (według metodyki TenStep) Knowledge Sp. z o.o. (czerwiec-sierpień 2010)
Public Relations – Specjalista ds. Public Relations, FIRMA 2000 Sp. z o.o. (sierpień 2009 – grudzień 2009)
Zarządzanie przez cele – Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Siedlcach (czerwiec 2009)
Negocjacje – Combidata Poland Sp. z o.o. (kwiecień 2008)
Certyfikat PRINCE2 Foundation (marzec 2016)
Certyfikat "Zarządzanie transferem Technologii Informatycznej do
przedsiębiorstw", Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (wrzesień 2011 - marzec 2012)
Zarządzanie projektami – Certyfikowany Projekt Manager (według metodyki TenStep) Knowledge Sp. z o.o. (czerwiec-sierpień 2010)
Public Relations – Specjalista ds. Public Relations, FIRMA 2000 Sp. z o.o. (sierpień 2009 – grudzień 2009)
Zarządzanie przez cele – Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Siedlcach (czerwiec 2009)
Negocjacje – Combidata Poland Sp. z o.o. (kwiecień 2008)
Edukacja
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
IAB grupa robocza video
Adresowana tylko i wyłącznie dla osób biorących udział w pracach grupy roboczej w ramach IAB.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Orka Studio Postprodukcyjne
Orka to nowoczesne, kreatywne, największe na polskim rynku studio postprodukcyjne obrazu.