Magdalena Sakerska

Specjalista ds. administracyjno-finansowych
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

LibreOffice Microsoft Office Obsługa kasy fiskalnej chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych Zarządzanie zespołem Rozwój osobisty Prawo jazdy kat B umiejętność szybkiego uczenia się praca w zespole CDN XL Zaangażowanie dobra organizacja pracy Insert GT zarządzanie biurem Chęć do pracy Kontakt z klientem chęć rozwoju osobistego i zawodowego WF-Mag dla Windows (SQL) praca biurowa i administracyjna

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. administracyjno-finansowych
PROXY TRADE Sp. z o.o.
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie zamówień, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów.
Kontrola płatności (monitoring, windykacja, realizacja płatności bankowych, uzgadnianie sald z kontrahentami).
Prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Rozliczanie delegacji.
Sporządzanie zestawień (Excel, PowerPoint).
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS, Kancelarią Prawną.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.
P.P.H."HERRING" Brygida Stachniuk
P.O. Kierownika Działu Handlowego
Kontrola płatności (monitoring, realizacja płatności bankowych, uzgadnianie sald z kontrahentami).
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie zamówień, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów.
Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i kontrahentami, budowanie długofalowych relacji, realizacja sprzedaży.
Współpraca z zewnętrznym z Urzędem Skarbowym, ZUS, GUS.
Obsługa programu WF-MAG.
P.P.H."HERRING" Brygida Stachniuk
Specjalista ds. sprzedaży
Przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie dokumentów Wz.
Logistyka.
Wystawianie dokumentów handlowych.
Obsługa reklamacji i zwrotów,
Bieżąca obsługa biura, weryfikacja dokumentów.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu WF-MAG.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
S.P.S. Trading Sp. z o.o. w Warszawie Oddział w Toruniu
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu, weryfikacja dokumentów, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Kontrola płatności (monitoring, uzgadnianie sald).
Wdrażanie planów sprzedażowych.
Realizacja sprzedaży i obsługa magazynu (sporządzanie ofert, wystawianie dokumentów magazynowych, handlowych, kontrola stanów magazynowych, zamawianie, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki w centrali i oddziale.
Obsługa programu CDN-XL.
Logo
Współwłaściciel
Proxima Alarm Group Spółka Jawna M.Rakowska, W.M.Fredrych, A.Kwiatkowski
Pełna obsługa punktu handlowego.
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu, weryfikacja dokumentów, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS.
Kontrola płatności (monitoring, realizacja płatności bankowych, windykacja, uzgadnianie sald).
Rozmowy handlowe z dostawcami i odbiorcami, budowanie długofalowych relacji.
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Obsługa magazynu (kontrola stanów magazynowych, zamówienia, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Realizacja sprzedaży (przygotowywanie ofert, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie dokumentów handlowych).
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.
Logo
Specjalista ds. marketingu
PROXIMA Spółka Jawna W.M.Fredrych, A.Kwiatkowski
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu, weryfikacja dokumentów, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS.
Kontrola płatności (monitoring, realizacja płatności bankowych, windykacja, uzgadnianie sald).
Rozmowy handlowe z dostawcami i odbiorcami, budowanie długofalowych relacji.
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Obsługa magazynu (kontrola stanów magazynowych, zamówienia, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Realizacja sprzedaży (przygotowywanie ofert, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie dokumentów handlowych).
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.

Szkolenia i kursy

Kurs dla kandydatów na księgowego - Stowarzyszenie księgowych w Polsce oddział w Toruniu - ukończony 28.11.2015 r.

Edukacja

Logo
Administracyjno-Ekonomiczny, magisterskie
Kolegium Jagiellońskie Toruńska Szkoła Wyższa w Toruniu
Logo
Administracja, licencjackie
Kolegium Jagiellońskie Toruńska Szkoła Wyższa w Toruniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Administracja biurowa
Inne
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami