Umiejętności
LibreOffice
Microsoft Office
Obsługa kasy fiskalnej
chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Zarządzanie zespołem
Rozwój osobisty
Prawo jazdy kat B
umiejętność szybkiego uczenia się
praca w zespole
CDN XL
Zaangażowanie
dobra organizacja pracy
Insert GT
zarządzanie biurem
Chęć do pracy
Kontakt z klientem
chęć rozwoju osobistego i zawodowego
WF-Mag dla Windows (SQL)
praca biurowa i administracyjna
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracyjno-finansowych
PROXY TRADE Sp. z o.o.
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie zamówień, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów.
Kontrola płatności (monitoring, windykacja, realizacja płatności bankowych, uzgadnianie sald z kontrahentami).
Prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Rozliczanie delegacji.
Sporządzanie zestawień (Excel, PowerPoint).
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS, Kancelarią Prawną.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.
Kontrola płatności (monitoring, windykacja, realizacja płatności bankowych, uzgadnianie sald z kontrahentami).
Prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Rozliczanie delegacji.
Sporządzanie zestawień (Excel, PowerPoint).
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS, Kancelarią Prawną.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.
P.O. Kierownika Działu Handlowego
Kontrola płatności (monitoring, realizacja płatności bankowych, uzgadnianie sald z kontrahentami).
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie zamówień, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów.
Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i kontrahentami, budowanie długofalowych relacji, realizacja sprzedaży.
Współpraca z zewnętrznym z Urzędem Skarbowym, ZUS, GUS.
Obsługa programu WF-MAG.
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie zamówień, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów.
Prowadzenie rozmów handlowych z dostawcami i kontrahentami, budowanie długofalowych relacji, realizacja sprzedaży.
Współpraca z zewnętrznym z Urzędem Skarbowym, ZUS, GUS.
Obsługa programu WF-MAG.
Specjalista ds. sprzedaży
Przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie dokumentów Wz.
Logistyka.
Wystawianie dokumentów handlowych.
Obsługa reklamacji i zwrotów,
Bieżąca obsługa biura, weryfikacja dokumentów.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu WF-MAG.
Logistyka.
Wystawianie dokumentów handlowych.
Obsługa reklamacji i zwrotów,
Bieżąca obsługa biura, weryfikacja dokumentów.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu WF-MAG.
Specjalista ds. sprzedaży
S.P.S. Trading Sp. z o.o. w Warszawie Oddział w Toruniu
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu, weryfikacja dokumentów, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Kontrola płatności (monitoring, uzgadnianie sald).
Wdrażanie planów sprzedażowych.
Realizacja sprzedaży i obsługa magazynu (sporządzanie ofert, wystawianie dokumentów magazynowych, handlowych, kontrola stanów magazynowych, zamawianie, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki w centrali i oddziale.
Obsługa programu CDN-XL.
Kontrola płatności (monitoring, uzgadnianie sald).
Wdrażanie planów sprzedażowych.
Realizacja sprzedaży i obsługa magazynu (sporządzanie ofert, wystawianie dokumentów magazynowych, handlowych, kontrola stanów magazynowych, zamawianie, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki w centrali i oddziale.
Obsługa programu CDN-XL.
Współwłaściciel
Proxima Alarm Group Spółka Jawna M.Rakowska, W.M.Fredrych, A.Kwiatkowski
Pełna obsługa punktu handlowego.
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu, weryfikacja dokumentów, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS.
Kontrola płatności (monitoring, realizacja płatności bankowych, windykacja, uzgadnianie sald).
Rozmowy handlowe z dostawcami i odbiorcami, budowanie długofalowych relacji.
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Obsługa magazynu (kontrola stanów magazynowych, zamówienia, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Realizacja sprzedaży (przygotowywanie ofert, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie dokumentów handlowych).
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu, weryfikacja dokumentów, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS.
Kontrola płatności (monitoring, realizacja płatności bankowych, windykacja, uzgadnianie sald).
Rozmowy handlowe z dostawcami i odbiorcami, budowanie długofalowych relacji.
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Obsługa magazynu (kontrola stanów magazynowych, zamówienia, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Realizacja sprzedaży (przygotowywanie ofert, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie dokumentów handlowych).
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.
Specjalista ds. marketingu
PROXIMA Spółka Jawna W.M.Fredrych, A.Kwiatkowski
Bieżąca obsługa biura, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu, weryfikacja dokumentów, sporządzanie pism, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie i rozliczanie kasy biura.
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS.
Kontrola płatności (monitoring, realizacja płatności bankowych, windykacja, uzgadnianie sald).
Rozmowy handlowe z dostawcami i odbiorcami, budowanie długofalowych relacji.
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Obsługa magazynu (kontrola stanów magazynowych, zamówienia, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Realizacja sprzedaży (przygotowywanie ofert, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie dokumentów handlowych).
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.
Współpraca z zewnętrznym Biurem Rachunkowym, z Urzędem Skarbowym, ZUS.
Kontrola płatności (monitoring, realizacja płatności bankowych, windykacja, uzgadnianie sald).
Rozmowy handlowe z dostawcami i odbiorcami, budowanie długofalowych relacji.
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta.
Obsługa magazynu (kontrola stanów magazynowych, zamówienia, przyjmowanie i wydawanie towaru).
Realizacja sprzedaży (przygotowywanie ofert, przyjmowanie i realizacja zamówień, wystawianie dokumentów handlowych).
Współpraca z pozostałymi pracownikami Spółki.
Obsługa programu SUBIEKT GT.
Szkolenia i kursy
Kurs dla kandydatów na księgowego - Stowarzyszenie księgowych w Polsce oddział w Toruniu - ukończony 28.11.2015 r.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Administracja biurowa
Inne
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami