Umiejętności
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności analityczne
praca w zespole
szybkie pisanie na klawiaturze
Praca pod presją czasu i wyników
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozwoju Zawodowego
- planowanie i organizacja szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych
- rozliczanie finansowe kosztów szkoleń
- współpraca z instytucjami szkoleniowymi
- obsługa bazy danych w systemie informatycznym SYRIUSZ
- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów eDOK
- udzielanie pomocy bezrobotnym w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia
- rozliczanie finansowe kosztów szkoleń
- współpraca z instytucjami szkoleniowymi
- obsługa bazy danych w systemie informatycznym SYRIUSZ
- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów eDOK
- udzielanie pomocy bezrobotnym w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia
Pomoc administracyjna
- obsługa kancelaryjna Biura Podawczego
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu
- rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemach elektronicznego obiegu dokumentów: TALGOS, eDOK
- obsługa urządzeń biurowych: frankownica, skaner, drukarka, telefon, fax, kserokopiarka
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu
- rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemach elektronicznego obiegu dokumentów: TALGOS, eDOK
- obsługa urządzeń biurowych: frankownica, skaner, drukarka, telefon, fax, kserokopiarka
Szkolenia i kursy
- Kurs języka angielskiego na poziomie B1 z certyfikatem TOEIC Bridge
- Szkolenie: Nowelizacja Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Kurs języka migowego dla pracowników służb społecznych
- Kurs: Obsługa biura z elementami komputera
- Szkolenie: Instrukcja kancelaryjna i archiwizacja w praktyce organów administracji
- Szkolenie: Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów i spraw administracji publicznej TALGOS
- Szkolenie: Podstawy telefonicznej obsługi klienta Zielonej Linii z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi
Komunikacji
- Szkolenie: Praca z trudnym klientem
- Szkolenie: Asertywność
- Szkolenie: Hospitacja zajęć dydaktycznych
- Szkolenie: Nowelizacja Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Kurs języka migowego dla pracowników służb społecznych
- Kurs: Obsługa biura z elementami komputera
- Szkolenie: Instrukcja kancelaryjna i archiwizacja w praktyce organów administracji
- Szkolenie: Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów i spraw administracji publicznej TALGOS
- Szkolenie: Podstawy telefonicznej obsługi klienta Zielonej Linii z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi
Komunikacji
- Szkolenie: Praca z trudnym klientem
- Szkolenie: Asertywność
- Szkolenie: Hospitacja zajęć dydaktycznych
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
pływanie, taniec, kino, teatr, psychologia, astrologia, muzyka, podróże
Inne
- prawo jazdy kat. B