Magda Resmarowska

Inżynier Towaroznawstwa i Zarządzania Jakością, Certyfikowany Asystent Systemu Zarządzania Jakością, Kierownik Sprzedaży, Specjalista ds. Reklamacji i Jakości Odzieży
Gdynia, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Placówki w Gdyni, Specjalista ds. Reklamacji i Jakości Odzieży
Modar Sp.J. (Salon Firmowy Lara Fabio w Gdyni)
- Zarządzanie 7-osobowym zespołem sprzedażowym,
- Zarządzanie procesem reklamacji odzieży dla 13 Salonów Lara Fabio,
- Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
- Samodzielna obsługa reklamacji oraz ich opiniowanie, ocena i nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych,
- Doradztwo techniczne oraz pomoc techniczna dla klientów,
- Monitoring przebiegu reklamacji oraz bieżące reagowanie na trudności pojawiające się w przebiegu reklamacji (dla 13 Salonów Lara Fabio),
- Współpraca z producentami zewnętrznymi,
- Wprowadzenie autorskich narzędzi pomocnych w rozpatrywaniu reklamacji,
- Udział w procesie doboru i zakupu kolekcji dla Salonów Lara Fabio.
Logo
Sprzedawca
Modar Sp.J. (Salon Firmowy Lara Fabio w Gdyni)
- Doradztwo i obsługa klientów, sprzedaż odzieży ekskluzywnej,
- Kontrola stanu asortymentu na terenie salonu i magazynu,
- Przygotowywanie inwentaryzacji,
- Odpowiedzialność za Visual Merchandising w salonie w Gdyni,
- Obsługa kasy fiskalnej.
Logo
Sprzedawca
Acus Sp. J. (Salon firmowy Caterina w Gdyni)
- Doradztwo i obsługa klientów,
- Sprzedaż odzieży ekskluzywnej,
- Kontrola stanu asortymentu na terenie salonu i magazynu,
- Przygotowywanie inwentaryzacji,
- Odpowiedzialność za Visual Merchandising w salonie w Gdyni,
- Obsługa kasy fiskalnej,
- Koordynacja systemu lojalnościowego (prowadzenie kart – baz danych stałego klienta).
PMU Sp. z o.o.
Stażysta w dziale jakości
- Prowadzenie kart kontrolnych,
- Wprowadzanie danych z prac kontrolerów,
- Wykonywanie kontroli wejściowej komponentów,
- Organizowanie i tworzenie kart kontroli dostaw,
- Pomoc w sprawach bieżących.
Logo
Doradca Klienta
BEGGON POLSKA SP. Z O.O. (Salon firmowy BGN w Gdyni)
- Doradztwo i obsługa klientów,
- Budowanie ekspozycji na witrynach,
- Dbanie o ekspozycję towaru w sklepie zgodnie z konceptem firmy,
- Obsługa kasy fiskalnej, kontrola stanu asortymentu,
- Przyjmowanie towarów,
- Przygotowywanie inwentaryzacji,
- Sporządzanie raportów sprzedaży,
- Koordynacja systemu lojalnościowego (organizacja indywidualnych stylizacji).
Logo
Sprzedawca
PRIMA MODA S.A. (Salon firmowy w Gdyni)
- Organizowanie samodzielnego stanowiska pracy,
- Kompleksowa obsługa klientów,
- Sprzedaż obuwia i galanterii skórzanej,
- Obsługa kasy fiskalnej oraz raportowanie sprzedaży,
- Przyjmowanie reklamacji.
Logo
Konsultant Mody – Sprzedawca
DCG S.A. (Salon firmowy Deni Cler)
- Doradztwo i obsługa klientów,
- Sprzedaż odzieży ekskluzywnej,
- Kontrola stanu asortymentu na terenie salonu i magazynu,
- Dbałość o wizerunek sklepu,
- Wizualizacja salonu,
- Stylizacja manekinów,
- Obsługa kasy fiskalnej.
Grupa Dynamic
Hostessa
Wsparcie sprzedaży produktów firmy Procter
PRO-MOTION Sp. z o.o.
Hostessa
- Aktywna sprzedaż i promocja win,
- Pomoc w organizacji eventów.
Logo
Kasjer-sprzedawca
Subway Gdynia
DNA Sp. z o.o.
Hostessa
Pomoc w organizacji koncertu oraz obsługa klienta
Oriflame Poland
Konsultant sprzedaży

Szkolenia i kursy

- Szkolenie z zakresu obsługi reklamacji "Jak trafić w przepis?". Zagadnienia: reklamacja, rękojmia, gwarancja; roszczenia regresowe; omówienie zmian w prawie konsumenckim wynikających z nowej ustawy o prawach konsumenta; omówienie treści abuzywnych w toku reklamacji (klauzule niedozwolone). Wegner Rzeczoznawca (2016-01-15);

- Szkolenie: Nowe prawo konsumenckie. Konsekwencje prawne nowej ustawy o prawach konsumenta (2015.04.16);

- Certyfikat Asystenta Systemu Zarządzania Jakością wydawany przez PCBC (2013.03.09);

- Szkolenie w zakresie Visual Merchandising II (2012.12.04);

- Szkolenie "Unikatowa obsługa Klienta, budowanie dynamiki sprzedaży i trwałych relacji z Klientem" (2012.11.7-9);

- Szkolenie w zakresie Visual Merchandising (2012.05.30).

Edukacja

Logo
Towaroznawstwo, specjalność: zarządzanie jakością, inżynierskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Biologiczno-chemiczny, średnie
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Moda, fotografia, taniec, podróże

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
b2b CLO - POZWOLENIA - CERTYFIKATY customs, legal implications
b2b CLO - POZWOLENIA - CERTYFIKATY customs, legal implications
Handel miedzynarodowy jest zwiazany ze znajomoscia przepisow, ograniczen, wymagan, do tego zmieniajacych sie w zaleznosci od sytuacji politycznej. Ta grupa ma sluzyc stworzeniu zrodla informacji.