Magalena Kalinowska

specjalista ds. programów, Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Negocjacje Syriusz obsługa urządzeń biurowych, znajomość Microsoft Office, prawo jazdy kat. B praca pod presją czasu i okoliczności umiejetność pracy zespołowej jak i samodzielnej Sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, ambitnośc, entuzjazm, komunikatywność, chęć zdobycia wiedzy i doświadczenia

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca Instytucjonalny
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
- kontakt z pracodawcami z lokalnego rynku pracy
- pozyskiwanie ofert pracy
Logo
Koordynator Programu Regionalnego
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
- sprawozdawczość merytoryczna i finansowa
- nadzorowanie pracy pracowników merytorycznych
- przygotowywanie projektów zmian w ramach realizowanego programu
- współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy
Logo
Asystent Rodziny w ramach programu pilotażowego Schematom Stop
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
- przeprowadzenie wywiadu środowiskowego
- stworzenie Kontraktu Rodzinnego oraz realizowanie założeń w nim zawartych
- udział w spotkaniach Mobilnej Grupy Interdyscyplinarnej oraz Powiatowego Zespołu Koordynującego Współpracę
- udział w spotkaniach integracyjnych z rodzinami wielodzietnymi
Logo
Starszy Referent
Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
- negocjowanie warunków umów
- podpisywanie umów oraz ich realizacja
- kontrola realizowanych umów
- prowadzanie monitoringu finansowego
- prowadzenie dokumentacji
- sprawozdawczość merytoryczna i finansowa

Szkolenia i kursy

Grudzień 2015 - Rola Doradcy Instytucjonalnego
Wrzesień 2014 - Reforma zasad udzielania pomocy publicznej PUP – Pomoc Publiczna Szkolenia
Czerwiec 2014 – Nowelizacja Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – ECK Eureka
2011 – Cykl szkoleń z zakresu Ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
Październik 2010 - Kontrole zewnętrzne realizowane obowiązkowo przez pracowników urzędów pracy w 2010r. – Europejskie Centrum Ekonomiczne „Prestiż” Sp. z o.o.
Lipiec 2009 – Nowoczesne zarządzanie dokumentacją w XXI wieku – Consultrix Krystyna Górak
Październik 2006 – Luty 2007 – Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera – Consultor Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski
Logo
Doradztwo Zawodowe, Trener Industrialny, średnie
Pierwsze Studium Psychologii i Interakcji

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy