Maciej Wiśniewski

MOSQI.TO
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Logo
e-PR & e-marketing Manager
kryska.com
- planowanie, opracowywanie, koordynowanie działań z zakresu e-PR i e-marketingu
- zarządzenie trzyosobowym zespołem i opieka nad realizowanymi projektami
- copywriting
- redakcja serwisów internetowych
Logo
Stażysta
kryska.com
- planowanie i opracowywanie działań z zakresu e-PR
- copywriting.
- współpraca przy przygotowywaniu strategii marketingowej firmy.
- redagowanie serwisów internetowych.
Bluerank
Stażysta
- uczestnictwo w projektach ePR prowadzonych dla klientów Bluerank
- kreowanie pomysłów na działania internetowe dla wybranych marek
- copywriting dla kampanii linków sponsorowanych.
- redakcja tekstów tworzonych na potrzeby projektów SEO
- prowadzenie działań animatorskich w ramach stron blogowych.
- tłumaczenia fachowych tekstów poświęconych tematyce SEM z języka angielskiego i na angielski.
Logo
PR Manager Assistant
Sfanta Ana Association, Bukareszt, Rumunia
- Przygotowanie materiałów informacyjno- promocyjnych.
- Przygotowanie strategii PR
- Przygotowanie strony internetowej
- Poszukiwanie potencjalnych partnerów
- Reprezentowanie stowarzyszenia na spotkaniach z zagranicznymi partnerami.
Logo
Praktykant na pozycji PR manager/ fundraiser
Stowarzyszenie "Pomost"
- Przygotowanie materiałów informacyjno – promocyjnych.
- Uczestniczenie w spotkaniach z obecnymi partnerami.
- Poszukiwanie potencjalnych partnerów oraz prezentowanie stowarzyszenia na spotkaniach.

Edukacja

Logo
IT Project Manager , studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi
Logo
socjologia, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
kulturoznawstwo/specjalizacja: Filmoznawstwo i Wiedza o Mediach., magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Inne

Inne

Publikacje:
1.
"Chcą pachnieć i pić whisky" Marketing w praktyce 11/2013
2.
" IKEA Łódź: Przysiądź się - case study" Marketing w praktyce 11/2012
3.
"Facebook w służbie ecommerce" Marketing w praktyce 10/2011
4.
"O co chodzi w tej grze?" Marketing w Praktyce 7/2011
5.
"Miejsca siedzące dla marki" Marketing w Praktyce 5/2011
6.
"Siła głosu sieci", Marketing w Praktyce, 11/2008
7.
"Kult Bohaterów", Marketing przy Kawie, nr 251, 3/2009
8.
"O tym, jak reklama nas uwodzi", interaktywnie.com, http://mw.interaktywnie.com/blog/230-o-tym-jak-reklama-nas-uwodzi.html
9.
"Czy erotyka w reklamie jeszcze sprzedaje?", interaktywnie.com, http://interaktywnie.com/blog/239-czy-erotyka-w-reklamie-jeszcze-sprzedaje.html
10.
Felietony, media2.pl, 2/2009 - 3/2009
http://media2.pl/felietony/maciej-wisniewski

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Arena Biznesu
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!