Umiejętności
E-commerce
Intranet
New Business Development
Social Communication
Zarządzanie zespołem
Analiza biznesowa
negocjacje handlowe
Obsługa klienta
Analiza wymagań
Koordynacja projektu
Negocjacje z dostawcami
Realizacja projektów
Zarządzanie produktem
Prawo jazdy kat. A, B.
Prezentacje handlowe
marketing produktu
Sprzedaż produktów i usług
IBM Connections
sprzedaż rozwiązań
Prezentacje dla Klienta
IBM Social
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Product Manager/Szef Produktu – Dział Sprzedaży Instytucjonalnej
• przygotowanie strategii produktu
• generowanie pomysłów na nowe produkty
• prezentacje rozwiązań u klientów
• prezentacje podczas konferencji branżowych
• koordynowanie działań związanych z kampaniami produktowymi
• koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z rozwojem produktu
• opracowywanie planu rozwoju produktu
• współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych produktu
• identyfikacja potrzeb klientów i odbiorców danej grupy produktów
• monitorowanie działań konkurencji
• monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów
• nadzór nad prawidłowością merytoryczną materiałów informacyjnych dotyczących produktu prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników działu sprzedaży
• analizowanie wyników badań marketingowych
• współpraca przy ustalaniu i zarządzaniu ceną oraz kosztami produkutu
• utrzymywanie kontaktu z Producentami komponentów w zakresie realizacji bieżących działań
• generowanie pomysłów na nowe produkty
• prezentacje rozwiązań u klientów
• prezentacje podczas konferencji branżowych
• koordynowanie działań związanych z kampaniami produktowymi
• koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z rozwojem produktu
• opracowywanie planu rozwoju produktu
• współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych produktu
• identyfikacja potrzeb klientów i odbiorców danej grupy produktów
• monitorowanie działań konkurencji
• monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów
• nadzór nad prawidłowością merytoryczną materiałów informacyjnych dotyczących produktu prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników działu sprzedaży
• analizowanie wyników badań marketingowych
• współpraca przy ustalaniu i zarządzaniu ceną oraz kosztami produkutu
• utrzymywanie kontaktu z Producentami komponentów w zakresie realizacji bieżących działań
Dyrektor – Dział technologii Internetowych
• przygotowywanie i realizacja założonych planów finansowych – kwartalnych, półrocznych, rocznych
• zarządzanie procesem produkcji i sprzedaży aplikacji z obszaru technologii internetowych
• organizowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą podległego Działu
• poszukiwanie potencjalnych klientów. Sprzedaż bezpośrednia klientom towarów i usług z oferty Działu.
• prowadzenie negocjacji handlowych
• przygotowanie i prezentację ofert handlowych
• bieżące raportowanie do Zarządu w zakresie realizacji planów sprzedażowych i finansowych
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi/działu,
• ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktu/ usługi/ działu
• dbanie o należyty wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług
• zarządzanie procesem produkcji i sprzedaży aplikacji z obszaru technologii internetowych
• organizowanie, nadzorowanie i kierowanie pracą podległego Działu
• poszukiwanie potencjalnych klientów. Sprzedaż bezpośrednia klientom towarów i usług z oferty Działu.
• prowadzenie negocjacji handlowych
• przygotowanie i prezentację ofert handlowych
• bieżące raportowanie do Zarządu w zakresie realizacji planów sprzedażowych i finansowych
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi/działu,
• ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktu/ usługi/ działu
• dbanie o należyty wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług
Kierownik – Dział Technologii Internetowych
• organizacja pracy w podległym dziale przedsiębiorstwa Spółki
• kierowanie działalnością podległego działu
• określanie i wyznaczanie zadań poszczególnych pracownikom działu
• ocena pracowników i ustalanie podstaw ich wynagrodzeń
• reprezentowanie działu przedsiębiorstwa Spółki w kontaktach z Klientami
• opracowywanie ofert handlowych
• opracowywanie wszelkich, niezbędnych projektów marketingowych, reklamowych i promocyjnych podległego działu przedsiębiorstwa Spółki.
• weryfikacja merytoryczna wszystkich dokumentów finansowych i prawnych związanych z działalnością podległego działu przedsiębiorstwa Spółki
• motywowanie poszczególnych pracowników działu do efektywnej pracy
• działanie w kierunku uzyskania przez podległy dział wymaganych parametrów finansowych
• prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej mającej na celu zwiększenie efektywności działu
• kierowanie działalnością podległego działu
• określanie i wyznaczanie zadań poszczególnych pracownikom działu
• ocena pracowników i ustalanie podstaw ich wynagrodzeń
• reprezentowanie działu przedsiębiorstwa Spółki w kontaktach z Klientami
• opracowywanie ofert handlowych
• opracowywanie wszelkich, niezbędnych projektów marketingowych, reklamowych i promocyjnych podległego działu przedsiębiorstwa Spółki.
• weryfikacja merytoryczna wszystkich dokumentów finansowych i prawnych związanych z działalnością podległego działu przedsiębiorstwa Spółki
• motywowanie poszczególnych pracowników działu do efektywnej pracy
• działanie w kierunku uzyskania przez podległy dział wymaganych parametrów finansowych
• prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej mającej na celu zwiększenie efektywności działu
wiceprezes zarządu
UNINET Polska Sp Z o.o.
• koordynacja prac działów Spółki
• koordynacja działań marketingowych Spółki
• reprezentowanie spółki podczas spotkań handlowych
• prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej
• weryfikacja merytoryczna wszystkich dokumentów finansowych i prawnych Spółki
• opracowywanie ofert handlowych
• określanie i wyznaczanie zadań poszczególnych pracownikom Spółki
• ocena pracowników i ustalanie podstaw ich wynagrodzeń
• koordynacja działań marketingowych Spółki
• reprezentowanie spółki podczas spotkań handlowych
• prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej
• weryfikacja merytoryczna wszystkich dokumentów finansowych i prawnych Spółki
• opracowywanie ofert handlowych
• określanie i wyznaczanie zadań poszczególnych pracownikom Spółki
• ocena pracowników i ustalanie podstaw ich wynagrodzeń
Specjalista ds. Handlowych – Dział Logostyki
• opracowywanie ofert handlowych
• sprzedaż bezpośrednia klientom towarów i usług z oferty Działu
• zakup towarów do sprzedaży
• dbałość o utrzymanie parametrów dot. Towarów z oferty Działu (zapas, cykl rotacji) na wyznaczonym poziomie
• dbałość o prezentacje oferty działu
• sprzedaż bezpośrednia klientom towarów i usług z oferty Działu
• zakup towarów do sprzedaży
• dbałość o utrzymanie parametrów dot. Towarów z oferty Działu (zapas, cykl rotacji) na wyznaczonym poziomie
• dbałość o prezentacje oferty działu
Członek Zarządu
Stowarzyszenie ROWERY.RZESZOW.PL
• działania na rzecz rozwoju infrastruktury rowerowej, promowania alternatywnych środków transportu, jakimi są rowery
• prowadzenie, rozwijanie i propagowanie turystyki rowerowej w kraju oraz za granicą
• organizowanie zebrań dyskusyjnych i towarzyskich, projekcji filmów promujących ruch rowerowy, organizowanie szkoleń z zakresu bezpiecznego poruszania się rowerem
• organizowanie imprez i zawodów rowerowych we wszelkich konkurencjach sportowych związanych ściśle z rowerem
• doradztwo i pomoc w organizacji i przeprowadzaniu imprez o charakterze sportowym, informacyjnym oraz turystycznym
• prowadzenie badań w zakresie poprawy warunków przemieszczania się rowerem po mieście i jego okolicach
• czynne działanie na rzecz budowy infrastruktury sprzyjającej użytkowaniu roweru
• współpraca z organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami zajmującymi się zarządzaniem, projektowaniem i budową infrastruktury rowerowej
• prowadzenie, rozwijanie i propagowanie turystyki rowerowej w kraju oraz za granicą
• organizowanie zebrań dyskusyjnych i towarzyskich, projekcji filmów promujących ruch rowerowy, organizowanie szkoleń z zakresu bezpiecznego poruszania się rowerem
• organizowanie imprez i zawodów rowerowych we wszelkich konkurencjach sportowych związanych ściśle z rowerem
• doradztwo i pomoc w organizacji i przeprowadzaniu imprez o charakterze sportowym, informacyjnym oraz turystycznym
• prowadzenie badań w zakresie poprawy warunków przemieszczania się rowerem po mieście i jego okolicach
• czynne działanie na rzecz budowy infrastruktury sprzyjającej użytkowaniu roweru
• współpraca z organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami zajmującymi się zarządzaniem, projektowaniem i budową infrastruktury rowerowej
Specialista ds. Marketingu
• pozyskiwanie nowych klientów
• utrwalanie kontaktów ze stałymi klientami
• organizacja konferencji, spotkań, imprez firmowych mających na celu intensyfikację sprzedaży
• przygotowanie i realizacja materiałów reklamowych i marketingowych firmy
• dbałość o prezentację oferty firmy – aktualna informacja o ofercie w mediach i na witrynie WWW
• dbanie o należyty wizerunek spółki
• udział w budowie strategii marketingowych
• utrwalanie kontaktów ze stałymi klientami
• organizacja konferencji, spotkań, imprez firmowych mających na celu intensyfikację sprzedaży
• przygotowanie i realizacja materiałów reklamowych i marketingowych firmy
• dbałość o prezentację oferty firmy – aktualna informacja o ofercie w mediach i na witrynie WWW
• dbanie o należyty wizerunek spółki
• udział w budowie strategii marketingowych
Specjalista ds. sprzedaży
• opracowywanie ofert
• sprzedaż bezpośrednia klientom towarów i usług z oferty Działu
• zakup towarów do sprzedaży na ustalonych zasadach
• dbałość o prezentacje oferty działu
• sprzedaż bezpośrednia klientom towarów i usług z oferty Działu
• zakup towarów do sprzedaży na ustalonych zasadach
• dbałość o prezentacje oferty działu
Specjalista ds Reklamy
• wykonywanie projektów graficznych,
• realizacja szaty graficznej reklam i ich montaż
• skład graficzny i tekstowy gazetki zakładowej „życie specjału”
• realizacja szaty graficznej reklam i ich montaż
• skład graficzny i tekstowy gazetki zakładowej „życie specjału”
Szkolenia i kursy
2016.20.03 IBM MobileFirst Sales Professional v1
2016.15.03 IBM ICS Social Software Sales Professional v2
2016.15.01 Perswazyjny Format Sprzedaży w praktyce
2012.18.01 Zarządzanie komunikacją wewnętrzną – intranet.
2011.16.02 Prawo autorskie w E-Biznesie
2010.24.02 Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa
2008.08.05 Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie
2008.05.27-28 Marketing w wyszukiwarkach internetowych
2006.10.27 Zarządzanie sprzedażą
2006.10.28 Negocjacje handlowe
2006.10.29 Źródła informacji marketingowej
2016.15.03 IBM ICS Social Software Sales Professional v2
2016.15.01 Perswazyjny Format Sprzedaży w praktyce
2012.18.01 Zarządzanie komunikacją wewnętrzną – intranet.
2011.16.02 Prawo autorskie w E-Biznesie
2010.24.02 Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa
2008.08.05 Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie
2008.05.27-28 Marketing w wyszukiwarkach internetowych
2006.10.27 Zarządzanie sprzedażą
2006.10.28 Negocjacje handlowe
2006.10.29 Źródła informacji marketingowej
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Motocykle, rowerowa turystyka górska, muzyka (tworzenie), , sport, wędkarstwo
Inne
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/nowy-serwis-internetowy-dla-sieci-praktiker-131.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/zlota-klamra-uniwersytetu-rzeszowskiego-212.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/ibm-wyroznil-opteam-za-innowacyjne-rozwiazanie-opticamp-edu-web360-205.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/oprogramowanie-opteam-na-konferencji-gigacon-it-w-uczelniach-203.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/opteam-wraz-z-ibm-tworzy-najnowoczesniejsze-portale-spolecznosciowe-dla-uczelni-202.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/opteam-na-viii-forum-informatycznego-zarzadzania-uczelnia-197.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/opteam-sa-zawarl-z-politechnika-wroclawska-umowe-na-wdrozenie-innowacyjnej-platformy-multiportalowej-196.html
http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/dyrektor-opteam-dzieki-przejeciu-sieci-real-auchan-bedzie-mogl-rozwijac-e-handel,83700.html
http://www.nowiny24.pl/strefa-biznesu/wiadomosci/z-regionu/a/opteam-zbudowal-esklep-dla-sieci-praktiker-na-ukrainie,10303220/
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/zlota-klamra-uniwersytetu-rzeszowskiego-212.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/ibm-wyroznil-opteam-za-innowacyjne-rozwiazanie-opticamp-edu-web360-205.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/oprogramowanie-opteam-na-konferencji-gigacon-it-w-uczelniach-203.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/opteam-wraz-z-ibm-tworzy-najnowoczesniejsze-portale-spolecznosciowe-dla-uczelni-202.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/opteam-na-viii-forum-informatycznego-zarzadzania-uczelnia-197.html
http://www.opteam.pl/firma/aktualnosci/opteam-sa-zawarl-z-politechnika-wroclawska-umowe-na-wdrozenie-innowacyjnej-platformy-multiportalowej-196.html
http://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/dyrektor-opteam-dzieki-przejeciu-sieci-real-auchan-bedzie-mogl-rozwijac-e-handel,83700.html
http://www.nowiny24.pl/strefa-biznesu/wiadomosci/z-regionu/a/opteam-zbudowal-esklep-dla-sieci-praktiker-na-ukrainie,10303220/