Maciej Rażewski

Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta, Hotel Nadmorski **** Gdynia
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office Zdolność szybkiego uczenia się i wykorzystywania teorii w praktyce Wysokie zdolności interpersonalne zdolności organizacyjne zdolności przywódcze ratownik WOPR praw jazdy kat. B Wychowawca placówek wypoczynku dzieci i młodzieży

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hotel Nadmorski **** Gdynia
Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta
Obsługa gości hotelowych; Przeprowadzanie bieżących raportów z działania i funkcjonowania Hotelu; Przeprowadzanie negocjacji z klientami biznesowymi; Bieżące spełnianie potrzeb gości.

Projekty

Dni Miasta Malborka
Organizacja zawodów sportowych oraz koncertów dla kilkunastu tysięcy uczestników.
Dni Dawcy DKMS
Organizacja akcji rejestracji potencjalnych dawców komórek macierzystych w szkołach i instytucjach na terenie całego miasta.
Młodzieżowy Dzień Przedsiębiorczości
Prowadzenie prelekcji oraz warsztatów na temat działalności biznesowej i działania na rzecz miasta oraz samego siebie.

Szkolenia i kursy

Ratownik WOPR
Prawo jazdy kat. B
Kurs wychowawcy kolonijnego

Edukacja

Logo
Biolchem, średnie
II Liceum Ogólnokształcące w Malborku

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo

Zainteresowania

Sport, polityka, biznes, zarządzanie

Organizacje

Fundacja DKMS
Przewodniczący stowarzyszenia Młodzi dla Pomorza