Umiejętności
Zarządzanie klientami
Budowanie relacji
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż
Kontrola jakości
Prawo jazdy kat B
Elastyczność w działaniu
zarządzanie klientami kluczowymi
• Budowanie i utrzymywanie relacji z sieciami aptek na podległym terenie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pharmacy Representative
Obszar Pracy : Zachodniopomorskie, Lubuskie, Wielkopolskie, Pomorskie
• Budowanie i utrzymywanie relacji z sieciami aptek oraz pojedynczymi aptekami na podległym terenie
• Promocja i sprzedaż leków OTC/Rx Angelini Pharma
• Negocjowanie umów/kontraktów oraz kontrola realizacji warunków w nich zawartych
• Monitorowanie działań konkurencji
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z farmaceutami, koordynatorami aptek sieciowych
• Kreowanie dobrego wizerunku firmy
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych,
• Prowadzenie prezentacji produktu w środowisku farmaceutycznym
• Budowanie i utrzymywanie relacji z sieciami aptek oraz pojedynczymi aptekami na podległym terenie
• Promocja i sprzedaż leków OTC/Rx Angelini Pharma
• Negocjowanie umów/kontraktów oraz kontrola realizacji warunków w nich zawartych
• Monitorowanie działań konkurencji
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z farmaceutami, koordynatorami aptek sieciowych
• Kreowanie dobrego wizerunku firmy
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych,
• Prowadzenie prezentacji produktu w środowisku farmaceutycznym
Pharmacy Representative
Od marca 2015 nastąpiło połączenie działów OTC Novartis i GlaxoSmithKline.
• Budowanie i utrzymywanie relacji z sieciami aptek, grupami zakupowymi oraz hurtowniami na podległym terenie
• Promocja i sprzedaż leków OTC GlaxoSmithKline / Novartis
• Monitorowanie działań konkurencji
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z farmaceutami
• Kreowanie dobrego wizerunku firmy
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych,
• Prowadzenie prezentacji produktu w środowisku farmaceutycznym
• Przygotowanie i koordynowanie kontraktów: kwartalnych oraz rocznych z sieciami aptek, grupami zkaupowymi
• Budowanie i utrzymywanie relacji z sieciami aptek, grupami zakupowymi oraz hurtowniami na podległym terenie
• Promocja i sprzedaż leków OTC GlaxoSmithKline / Novartis
• Monitorowanie działań konkurencji
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z farmaceutami
• Kreowanie dobrego wizerunku firmy
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych,
• Prowadzenie prezentacji produktu w środowisku farmaceutycznym
• Przygotowanie i koordynowanie kontraktów: kwartalnych oraz rocznych z sieciami aptek, grupami zkaupowymi
Pharmacy Representative
• Budowanie i utrzymywanie relacji z sieciami aptek, grupami zakupowymi oraz hurtowniami na podległym terenie
• Promocja i sprzedaż leków OTC GlaxoSmithKline / Novartis
• Monitorowanie działań konkurencji
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z farmaceutami
• Kreowanie dobrego wizerunku firmy
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych,
• Prowadzenie prezentacji produktu w środowisku farmaceutycznym
• Przygotowanie i koordynowanie kontraktów: kwartalnych oraz rocznych z sieciami aptek, grupami zkaupowymi
• Promocja i sprzedaż leków OTC GlaxoSmithKline / Novartis
• Monitorowanie działań konkurencji
• Budowanie i podtrzymywanie relacji z farmaceutami
• Kreowanie dobrego wizerunku firmy
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych,
• Prowadzenie prezentacji produktu w środowisku farmaceutycznym
• Przygotowanie i koordynowanie kontraktów: kwartalnych oraz rocznych z sieciami aptek, grupami zkaupowymi
Specjalista ds. Marketingu
Budowanie i utrzymywanie relacji z sieciami aptek, grupami zakupowymi na podległym terenie
•Budowanie wizerunku firmy wśród klientów
•Budowanie długotrwałych relacji z przedstawicielami firm farmaceutycznych oraz farmaceutami
•Opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych
•Obsługa systemów Hall, CRM,
•Kierowanie nad prawidłowym rozwojem docelowych programów partnerskich firmy
•Obsługa zamówień przedstawicielskich
•Obsługa platformy Farmaprom oraz Kurier Hurtowy
•Budowanie wizerunku firmy wśród klientów
•Budowanie długotrwałych relacji z przedstawicielami firm farmaceutycznych oraz farmaceutami
•Opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych
•Obsługa systemów Hall, CRM,
•Kierowanie nad prawidłowym rozwojem docelowych programów partnerskich firmy
•Obsługa zamówień przedstawicielskich
•Obsługa platformy Farmaprom oraz Kurier Hurtowy
Szkolenia i kursy
- Skuteczne metody prowadzenia szkoleń dla magistrów farmacji
- skuteczne techniki - metody sprzedaży
- 7 Steps of the Sales Process
- negocjacje i praca z trudnym klientem
- pełen pakiet office
- skuteczne techniki - metody sprzedaży
- 7 Steps of the Sales Process
- negocjacje i praca z trudnym klientem
- pełen pakiet office
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą