Umiejętności
JIRA
HP QC
Koordynacja testów
HP ALM
Defect Management
testowanie oprogramowania i raportowanie błędów
Tworzenie raportów postępu w testowaniu oraz raportowanie po otrzymaniu wyników testów
koordynacja zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Testów/ Koordynator Projektu
Projekty z branż: telekomunikacja (Orange, Polkomtel), bankowość (BGŻ-BNP), energetyka (PSE), służba zdrowia (e-zdrowie).
Koordynator testów/ lider testów. Odpowiedzialność za przygotowanie testów przez zespół testerów jak i biznes. Raportowanie, monitorowanie postępu. Prowadzenie spotkań omawiających zgłoszone defekty. Problem Solving.
Koordynator testów/ lider testów. Odpowiedzialność za przygotowanie testów przez zespół testerów jak i biznes. Raportowanie, monitorowanie postępu. Prowadzenie spotkań omawiających zgłoszone defekty. Problem Solving.
Konsultant
konsultant (Qumak-Sekom ) Q-S w Orange Polska jako lider strumienia Usług Wspierających Testy (zarządzanie problemami testowymi, zarządzanie danymi testowymi , automatyzacja testów, zarządzanie narzędziami testowymi ) w projekcie odpowiedzialnym za tranzycję testów
Konsultant
Konsultant w rolli koordynatora testów Podniesienia Wersji oraz Problem Solving testów Regresji w ramach testów integracyjnych i akceptacyjnych Edycji w TP S.A. /ustalenie harmonogramu prac w ramach testów PW i Regresji, koordynacja zadań testowych, prowadzenie spotkań omawiających aktualne problemy testowe ( TPR Meeting), wspomaganie rozwiązywania problemów testowych, praca z HP Quality Center/
Konsultant
Microman
konsultant Microman w testach integracyjnych Edycji 8.2 i E8.3 w TP na stanowisku Problem Solving Coordinator /koordynacja rozwiązywania problemów testowych, tworzenie prezentacji z statusem testów, organizacja wsparcia do rozwiązywania wykrytych błędów, prowadzenie spotkań omawiających aktualne problemy testowe ( TPR Meetingi), praca z Mercury Quality Center/
Konsultant
Microman
konsultant Microman w testach integracyjnych Edycji 8.1 w TP na stanowisku raportowym /raportowanie aktualnego postępu testów integracyjnych całościowo jak i z podziałem na projekty, raportowanie ilości błędów testowych z podziałem na kategorię, czasy rozwiązywania i odpowiedzialność z podziałem na dostawców jak i Centra Rozwoju, organizacja wsparcia do rozwiązywania wykrytych błędów, praca z Mercury Quality Center/
konsultant w Telekomunikacji Polskiej S.A.
Microman
konsultant w Biurze Programu CRM R3.6 (3.6.1, 3.6.2, 3.6.3) w TP S.A. na stanowisku Documentation Coordinator i Operational Requirements /koordynacja procesu dostarczania, weryfikacji oraz akceptacji dokumentacji zgodnie z metodyką TP (ZPRO), prowadzenie uzgodnień dotyczących wymagań dla projektu od strony utrzymania, management support (organizacja oraz wsparcie spotkań projektowych, zlecenia wewnętrzne, sprawy administracyjne, tworzenie prezentacji, komunikacja projektowa, obsługa zleceń w CRZ )/
Szkolenia i kursy
Znajomość PMBoK, odbyty kurs 30 godzinny
Kurs QC120 - Quality Center 11.0 Essentials
Podstawowa znajomość języka SQL w bazie danych Oracle, certyfikat NobleProg
Certyfikat ISTQB Foundation
Certyfikat Prince2 Foundation
Kurs QC120 - Quality Center 11.0 Essentials
Podstawowa znajomość języka SQL w bazie danych Oracle, certyfikat NobleProg
Certyfikat ISTQB Foundation
Certyfikat Prince2 Foundation
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
koszykówka, filmy, książki, granie w grę