Maciej Konopka

Performance marketing specialist
Gdynia, pomorskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

zjednoczenie.com
Performance Manager
zjednoczenie.com
Analityk/SEM Specialist/Account Executive
- Planowanie i realizacja wysokobudżetowych kampanii reklamowych na Facebooku, w AdWords (GDN, Search oraz YT) oraz na vKontakte na wielu europejskich rynkach (Polska, Niemcy, Rosja, Czechy, Słowacja, Ukraina, Chorwacja, Litwa, Łotwa, Estonia).
- Tworzenie oraz realizacja Media Planów.
- Raporty, analizy, rekomendacje na podstawie danych z Google Analytics.
- Analizy, rekomendacje oraz raportowanie działań w SM (FB Insights, Napoleoncat, Brand24).
- Audyty i rekomendacje optymalizacyjne w zakresie SEO oraz dbałość o zachowanie zgodności powstających w agencji witryn ze standardami wyszukiwarek internetowych.
- Udział w tworzeniu ofert w zakresie media planów, analityki, ux, sem itp.
- Bezpośredni kontakt oraz obsługa klientów agencji głównie w zakresie powyższych obowiązków.
- Przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dla innych pracowników agencji z obszaru reklam oraz analityki.
Performance Media
SEO Specialist (dział klientów korporacyjnych)
- Podejmowanie czynności mających na celu pozycjonowanie klientów w wyszukiwarkach internetowych.
- Optymalizacja serwisów www pod kątem zgodności ze standardami wyszukiwarek internetowych.
- Sporządzanie rekomendacji optymalizacyjnych serwisów internetowych.
- Przygotowywanie okresowych raportów z podejmowanych działań dla klientów.
-.Monitorowanie pozycji w wyszukiwarkach internetowych.
- Opracowywanie nowych działań mających na celu pozycjonowanie klientów.
Logo
E-marketing manager
Vector Systemy Sp. z o.o.
1. Koordynacja realizacji (znalezienie ekipy, miejsca, scenariusz, chętnej do udziału szkoły nauki jazdy itp.) filmów szkoleniowych dla kursantów z obsługi pojazdów egzaminacyjnych.
2. Współtworzenie oraz realizacja kampanii reklamowej (gazety, email marketing itp).
3. Współpraca z agencją SEM w zakresie realizacji kampanii.
4. Tworzenie treści na potrzeby portalu B2C.
5. Współtworzenie struktury portalu B2C.
6. Kontakt z klientami (szkoły nauki jazdy) i obsługa odnośnie systemu zarządzania ośrodkiem, także szkolenia.
7. Zarządzanie profilami społecznościowymi (YT oraz FB).

Szkolenia i kursy

Certyfikat Google Adwords (GDN).
Certyfikat Google Adwords (YT).
Certyfikat Google Analytics.
http://goo.gl/m5ZBSI

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce