Umiejętności
prawo jazdy kategori B,
Doskonała znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Dyrektora
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Prowadzenie nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów obowiązujących w zakresie gospodarowania powierzonym majątkiem;
Nadzorowanie i kontrola pracy Biur Obsługi Mieszkańców w zakresie eksploatacji budynków i prowadzonej przez Zakład administracji;
Nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych działów i biur;
Nadzór nad prawidłowym typowaniem budynków, budowli i lokali do remontu lub modernizacji;
Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i realizacją zadań planu remontów administrowanych nieruchomości oraz planu zadań eksploatacyjnych;
Nadzór nad przeprowadzaniem okresowych przeglądów technicznych zarządzanych budynków i prawidłowym sporządzeniem protokołów oraz aktualizacją prowadzonych książek obiektów zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego;
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych w budynkach zarządzanych przez Zakład;
Kontrola i nadzór czynności dotyczących zamawiania usług w zakresie utrzymania w należytym stanie porządkowym i estetycznym zarządzanych nieruchomości komunalnych;
Nadzorowanie i zapewnianie obsługi teleinformatycznej i sprawnego działania systemu teleinformatycznego w Zakładzie;
Kontrola i nadzór nad czynnościami związanymi z obsługą wspólnot mieszkaniowych.
Nadzorowanie i kontrola pracy Biur Obsługi Mieszkańców w zakresie eksploatacji budynków i prowadzonej przez Zakład administracji;
Nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych działów i biur;
Nadzór nad prawidłowym typowaniem budynków, budowli i lokali do remontu lub modernizacji;
Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i realizacją zadań planu remontów administrowanych nieruchomości oraz planu zadań eksploatacyjnych;
Nadzór nad przeprowadzaniem okresowych przeglądów technicznych zarządzanych budynków i prawidłowym sporządzeniem protokołów oraz aktualizacją prowadzonych książek obiektów zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego;
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych w budynkach zarządzanych przez Zakład;
Kontrola i nadzór czynności dotyczących zamawiania usług w zakresie utrzymania w należytym stanie porządkowym i estetycznym zarządzanych nieruchomości komunalnych;
Nadzorowanie i zapewnianie obsługi teleinformatycznej i sprawnego działania systemu teleinformatycznego w Zakładzie;
Kontrola i nadzór nad czynnościami związanymi z obsługą wspólnot mieszkaniowych.
ekspert kierujący Zespołem ds. Informatyki
Kierowanie Zespołem ds. Informatyki, nadzór nad projektami Informatycznymi w KRRiT, nadzór nad projektowaniem, wdrażaniem i administrowaniem systemów informatycznych w KRRiT, wdrażaniem i administrowaniem sieci komputerowej używanej w KRRiT,
Inicjowanie współpracy z firmami informatycznymi, w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych KRRiT, nadzór nad realizacją usług informatycznych świadczonych na rzecz KRRiT, zatwierdzanie kandydatów do pracy w tym zespole, nadzór nad zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb KRRiT.
Inicjowanie współpracy z firmami informatycznymi, w zakresie projektowania i wdrażania systemów informatycznych KRRiT, nadzór nad realizacją usług informatycznych świadczonych na rzecz KRRiT, zatwierdzanie kandydatów do pracy w tym zespole, nadzór nad zakupami sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb KRRiT.
kierownik ds. Utrzymania Sieci
Nadzór budowy od podstaw stacji czołowej dla całego regionu warszawskiego, stworzenie zespołu technicznego i zarządzanie pracą serwisu, wdrożenie telefonii cyfrowej na podzespołach firmy CISCO (IP Phone – SIP), nadzór nad realizacją instalacji firm podwykonawczych oraz nad infrastrukturą techniczną firmy na terenie całej Warszawy. Tworzenie i realizacje budżetu eksploatacyjnego, tworzenie prezentacji z realizowanych prac zespołu technicznego wizualizacja wyników , przedstawianie pomysłów usprawnia jak i podnoszenia wydajności.
Projekty
Strategia rozwoju miasta Torunia do roku 2020
Ekspercki udział w pracach zespołu aktualizacyjnego strategię rozwoju miasta Torunia do roku 2020 z uwzględnieniem perspektywy rozwoju do 2028r.
Aktualizacja Strategii została przeprowadzona na zlecenie samorządu miejskiego Torunia w okresie od stycznia 2017r. do marca 2018r.
Opracowano dokument o randze najważniejszego planu rozwoju Torunia. O jego atutach zdecydowali przedstawiciele toruńskich środowisk społecznych i gospodarczych. Ich wnioski i opinie nadały Strategii profesjonalny charakter i zapewniły merytoryczną zawartość.
Aktualizacja Strategii została przeprowadzona na zlecenie samorządu miejskiego Torunia w okresie od stycznia 2017r. do marca 2018r.
Opracowano dokument o randze najważniejszego planu rozwoju Torunia. O jego atutach zdecydowali przedstawiciele toruńskich środowisk społecznych i gospodarczych. Ich wnioski i opinie nadały Strategii profesjonalny charakter i zapewniły merytoryczną zawartość.
Szkolenia i kursy
2001 - DCS Certified System Expert DELL
2006 - Ukończenie kursu dla Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa
2010 - Poświadczenie bezpieczeństwa P/9/2010 ( upoważnia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne)
2011 - Szkolenie UEPA dla pracowników administracji i sądów
2011 - Seminarium IPv6 (PIIT)
2011 - Szkolenie UEPA - Procedury administracyjne realizowane drogą elektroniczną
2012 - Uczestnictwo w Ogólnopolskim Konwencie Zarządców Gminnych - Toruń
2013 - II Kongres Rozwoju Mieszkalnictwa Gminnego
2013 - Wykorzystanie mediacji w sytuacji konfliktów sąsiedzkich w pracy zarządców i administratorów nieruchomości
2013 - Partnerstwo Publiczno Prywatne - doświadczenia i dobre praktyki brytyjskie
2014 - Uczestnictwo w Ogólnopolskim Konwencie Zarządców Gminnych - Lublin
2015 - Rozwiązywanie problemów z najemcami i użytkownikami lokali.
2006 - Ukończenie kursu dla Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa
2010 - Poświadczenie bezpieczeństwa P/9/2010 ( upoważnia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne)
2011 - Szkolenie UEPA dla pracowników administracji i sądów
2011 - Seminarium IPv6 (PIIT)
2011 - Szkolenie UEPA - Procedury administracyjne realizowane drogą elektroniczną
2012 - Uczestnictwo w Ogólnopolskim Konwencie Zarządców Gminnych - Toruń
2013 - II Kongres Rozwoju Mieszkalnictwa Gminnego
2013 - Wykorzystanie mediacji w sytuacji konfliktów sąsiedzkich w pracy zarządców i administratorów nieruchomości
2013 - Partnerstwo Publiczno Prywatne - doświadczenia i dobre praktyki brytyjskie
2014 - Uczestnictwo w Ogólnopolskim Konwencie Zarządców Gminnych - Lublin
2015 - Rozwiązywanie problemów z najemcami i użytkownikami lokali.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Nurkowanie,
Pływanie (ratownik WOPR, CMAS*, nauczyciel pływania)
Strzelectwo sportowe
Pływanie (ratownik WOPR, CMAS*, nauczyciel pływania)
Strzelectwo sportowe
Organizacje
Ogólnopolski Konwent Zarządców Gminnych
Mundurowy Klub Motorowy
Mundurowy Klub Motorowy
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
InfoMEET
InfoMEET to bezpłatna, cykliczna konferencja IT i targi kariery.
Duża dawka wiedzy, wymiana doświadczeń i nawiązanie nowych relacji biznesowych to główna idea wydarzenia.
Job IT
Grupa dla wszystkich poszukujących pracy w branży IT. Szukasz pracy, interesują Cię najnowsze trendy na rynku IT - to miejsce dla Ciebie.