Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Przemysły kreatywne
Kreatywne rozwiązania
Przywództwo
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Administracja biura
Zachowania organizacyjne
Kultura organizacyjna
marketing produktu
Koordynacja projektu
Project Management
Praca w zespole
Adobe Photoshop
Samouk
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
współtworzenie i realizacja założeń strategii marketingowej przedsiębiorstwa; opracowywanie i koordynowanie kampanii i działań marketingowych BTL (B2B): prasa i targi branżowe, Social Media, Content Marketinging, kampanie Google; zarządzanie projektem opracowania i wdrożenia nowej strony www oraz sklepu internetowego (B2C) wraz z późniejszym ich obsługiwaniem; koordynacja działań PR (sponsoring, wydarzenia); współpraca i nadzór nad tworzeniem i tłumaczeniami opisów produktów, materiałów promocyjnych, tekstów marketingowych; opracowywanie materiałów drukowanych dla Klientów; praca nad narzędziami wspierania sprzedaży; przygotowywanie projektów graficznych; współorganizacja eventów firmowych
referent ds. marketingu
Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
współtworzenie i wdrażanie celów oraz realizacja projektów marketingowych w oparciu o politykę jakości organizacji; wspieranie Działów Sprzedaży, Produkcji i Badań w promowaniu, zarządzaniu i rozwoju ich produktów/wynalazków/projektów; organizowanie i zarządzanie kampaniami promocyjnymi (B2B) w Internecie i przy wykorzystaniu innych mediów i narzędzi (BTL: magazyny branżowe, targi, itp.); zarządzanie firmowymi stronami internetowymi; analiza i raportowanie ruchu na stronach www (Google Analytics); organizacja i współorganizacja seminariów i konferencji; tłumaczenie tekstów technicznych, umów i materiałów marketingowych oraz naukowych (ENG>PL, PL>ENG); odpowiedzialność za kontakty z jednostkami zagranicznymi; ustalanie spotkań z dostawcami i klientami; przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji (sprzedaż, zadowolenie klienta); projektowanie reklam i materiałów reklamowych (plakaty, okładki, itp.) wykorzystując oprogramowanie Adobe Photoshop i CorelDraw
merchandiser
podtrzymywanie kontaktu z klientami, tworzenie wystaw i dbanie o standardy ekspozycji, rozwożenie gratisów firmowych, kontrola pracy przydzielonego merchandisera
Szkolenia i kursy
- "Ochrona danych osobowych dla działów marketingu, sprzedaży i PR" - JDS Consulting
- badacz w badaniach marketingowych prowadzonych przez Katedrę Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach dot. wykorzystania badań marketingowych przez polskie spółki;
- badacz w badaniach marketingowych prowadzonych przez Katedrę Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach dot. wykorzystania badań marketingowych przez polskie spółki;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
etykieta biznesowa;
nowe koncepcje zarządzania;
'entrepreneurial employees';
marketing (ambient media, e-marketing, innowacyjne projekty)
produkcja muzyczna i DJing oraz muzyka klubowa: różne odmiany house;
muzyka, dźwięk i sprzęt muzyczny;
nowinki technologiczne i naukowe;
gotowanie (ars edendi);
gry MMOG (Massive Multiplayer Online Games);
nowe koncepcje zarządzania;
'entrepreneurial employees';
marketing (ambient media, e-marketing, innowacyjne projekty)
produkcja muzyczna i DJing oraz muzyka klubowa: różne odmiany house;
muzyka, dźwięk i sprzęt muzyczny;
nowinki technologiczne i naukowe;
gotowanie (ars edendi);
gry MMOG (Massive Multiplayer Online Games);
Inne
- przejście do II etapu konkursu Intel Business Challenge (własny projekt)
- organizacja licznych imprez i eventów muzycznych lub opartych o muzykę w klubach woj. śląskiego i miejscach publicznych
- prawo jazdy kat. B
- biegła znajomość pakietu Office
- znajomość HTML i CMS pozwalająca na samodzielne tworzenie i prowadzenie stron internetowych
- znajomość narzędzi SEO i narzędzi analitycznych oraz reklamowych (Google, Facebook i inne)
- znajomość programów graficznych Photoshop i CorelDraw, pozwalająca na realizowanie własnych projektów graficznych oraz wideo (Premiere Elements)
- organizacja licznych imprez i eventów muzycznych lub opartych o muzykę w klubach woj. śląskiego i miejscach publicznych
- prawo jazdy kat. B
- biegła znajomość pakietu Office
- znajomość HTML i CMS pozwalająca na samodzielne tworzenie i prowadzenie stron internetowych
- znajomość narzędzi SEO i narzędzi analitycznych oraz reklamowych (Google, Facebook i inne)
- znajomość programów graficznych Photoshop i CorelDraw, pozwalająca na realizowanie własnych projektów graficznych oraz wideo (Premiere Elements)
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Faceci gotują
Grupa skupiająca miłośników dobrego jedzenia, przygotowanego własnymi rękoma. Stworzona po to, by pomóc zapracowanym, pasionym głównie na fastfoodach mężczyznom.
Uwierzcie - gotowanie nie jest trud
Multigry MMOG
Pewnie nazwa MMO większości z Was z niczym się nie kojarzy. Ale wtajemniczeni wiedzą - skrótem tym określa się masowe gry sieciowe (Massive Multiplayer Online Games), w które bawi się jednocześnie naw