Maciej Hollek

always a visionary, always an entrepreneur
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Przemysły kreatywne Kreatywne rozwiązania Przywództwo Analiza rynku Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Excel Microsoft Office Administracja biura Zachowania organizacyjne Kultura organizacyjna marketing produktu Koordynacja projektu Project Management Praca w zespole Adobe Photoshop Samouk

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

OptiBuy
PR & Marketing Specialist
Savpol Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
współtworzenie i realizacja założeń strategii marketingowej przedsiębiorstwa; opracowywanie i koordynowanie kampanii i działań marketingowych BTL (B2B): prasa i targi branżowe, Social Media, Content Marketinging, kampanie Google; zarządzanie projektem opracowania i wdrożenia nowej strony www oraz sklepu internetowego (B2C) wraz z późniejszym ich obsługiwaniem; koordynacja działań PR (sponsoring, wydarzenia); współpraca i nadzór nad tworzeniem i tłumaczeniami opisów produktów, materiałów promocyjnych, tekstów marketingowych; opracowywanie materiałów drukowanych dla Klientów; praca nad narzędziami wspierania sprzedaży; przygotowywanie projektów graficznych; współorganizacja eventów firmowych
Logo
referent ds. marketingu
Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
współtworzenie i wdrażanie celów oraz realizacja projektów marketingowych w oparciu o politykę jakości organizacji; wspieranie Działów Sprzedaży, Produkcji i Badań w promowaniu, zarządzaniu i rozwoju ich produktów/wynalazków/projektów; organizowanie i zarządzanie kampaniami promocyjnymi (B2B) w Internecie i przy wykorzystaniu innych mediów i narzędzi (BTL: magazyny branżowe, targi, itp.); zarządzanie firmowymi stronami internetowymi; analiza i raportowanie ruchu na stronach www (Google Analytics); organizacja i współorganizacja seminariów i konferencji; tłumaczenie tekstów technicznych, umów i materiałów marketingowych oraz naukowych (ENG>PL, PL>ENG); odpowiedzialność za kontakty z jednostkami zagranicznymi; ustalanie spotkań z dostawcami i klientami; przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji (sprzedaż, zadowolenie klienta); projektowanie reklam i materiałów reklamowych (plakaty, okładki, itp.) wykorzystując oprogramowanie Adobe Photoshop i CorelDraw
Bajkowa Kraina
konsultant/manager
wsparcie rozwoju start-upu; planowanie rozwoju; konsultacje i realizacja projektów z zakresu zarządzania, HR, marketingu (akcje promocyjne, social media, WWW, grafiki); kontakty z dostawcami i klientami; organizacja imprez plenerowych
Pepsi Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o.
merchandiser
podtrzymywanie kontaktu z klientami, tworzenie wystaw i dbanie o standardy ekspozycji, rozwożenie gratisów firmowych, kontrola pracy przydzielonego merchandisera

Szkolenia i kursy

- "Ochrona danych osobowych dla działów marketingu, sprzedaży i PR" - JDS Consulting
- badacz w badaniach marketingowych prowadzonych przez Katedrę Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach dot. wykorzystania badań marketingowych przez polskie spółki;

Edukacja

Logo
Zarządzanie, International Business (w języku angielskim), magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Logo
Zarządzanie, International Business (w języku angielskim), licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

etykieta biznesowa;
nowe koncepcje zarządzania;
'entrepreneurial employees';
marketing (ambient media, e-marketing, innowacyjne projekty)
produkcja muzyczna i DJing oraz muzyka klubowa: różne odmiany house;
muzyka, dźwięk i sprzęt muzyczny;
nowinki technologiczne i naukowe;
gotowanie (ars edendi);
gry MMOG (Massive Multiplayer Online Games);

Inne

- przejście do II etapu konkursu Intel Business Challenge (własny projekt)
- organizacja licznych imprez i eventów muzycznych lub opartych o muzykę w klubach woj. śląskiego i miejscach publicznych
- prawo jazdy kat. B
- biegła znajomość pakietu Office
- znajomość HTML i CMS pozwalająca na samodzielne tworzenie i prowadzenie stron internetowych
- znajomość narzędzi SEO i narzędzi analitycznych oraz reklamowych (Google, Facebook i inne)
- znajomość programów graficznych Photoshop i CorelDraw, pozwalająca na realizowanie własnych projektów graficznych oraz wideo (Premiere Elements)

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
etykieta biznesowa
etykieta biznesowa
jak nie popełniać faux pas w kontaktach biznesowych
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Faceci gotują
Faceci gotują
Grupa skupiająca miłośników dobrego jedzenia, przygotowanego własnymi rękoma. Stworzona po to, by pomóc zapracowanym, pasionym głównie na fastfoodach mężczyznom. Uwierzcie - gotowanie nie jest trud
Multigry MMOG
Multigry MMOG
Pewnie nazwa MMO większości z Was z niczym się nie kojarzy. Ale wtajemniczeni wiedzą - skrótem tym określa się masowe gry sieciowe (Massive Multiplayer Online Games), w które bawi się jednocześnie naw
Producenci i Dj'e
Producenci i Dj'e
DJs, Fans & Freaks!