X X
Młodszy Regionalny Koordynator Windykacji, PROFI CREDIT Polska S.A.
Rzeszów,
podkarpackie
Umiejętności
Odporność na stres
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Pakiet MS Offiece
Ewidencja i obieg dokumentów
windykacja i monitorowanie należności
Windykacja - szkolenia
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Regionalny Koordynator Windykacji
• Zarządzanie 12-osobową rozproszoną siecią pracowników windykacji terenowej na terenie całego województwa podkarpackiego
• Rekrutacja, szkolenie i certyfikacja pracowników windykacji terenowej,
• Czynienie ustaleń z dłużnikami na każdym etapie prowadzonej windykacji,
• Bezpośredni dostęp do informacji o klientach i doradcach przez system,
• Szkolenie Sieci Handlowej,
• Możliwość delegowania i rozliczania zadań doradcom i managerom,
• Kontrola procesu przekazywania informacji o dłużnikach i ich wpłatach, od pracowników
• Składnie zawiadomień o powzięciu podejrzenia popełnienia czynu zabronionego przez klienta bądź doradcy finansowego celem zawiadomienia organów ścigania,
• Kontrola prawidłowego obiegu gotówki pobieranej od klientów przez Pracowników Windykacji Terenowej, w szczególności prawidłowości wypełnienia dedykowanych przez Spółkę druków KP i rozliczanie druków KP.
• Rekrutacja, szkolenie i certyfikacja pracowników windykacji terenowej,
• Czynienie ustaleń z dłużnikami na każdym etapie prowadzonej windykacji,
• Bezpośredni dostęp do informacji o klientach i doradcach przez system,
• Szkolenie Sieci Handlowej,
• Możliwość delegowania i rozliczania zadań doradcom i managerom,
• Kontrola procesu przekazywania informacji o dłużnikach i ich wpłatach, od pracowników
• Składnie zawiadomień o powzięciu podejrzenia popełnienia czynu zabronionego przez klienta bądź doradcy finansowego celem zawiadomienia organów ścigania,
• Kontrola prawidłowego obiegu gotówki pobieranej od klientów przez Pracowników Windykacji Terenowej, w szczególności prawidłowości wypełnienia dedykowanych przez Spółkę druków KP i rozliczanie druków KP.
Dysponent ds. windykacji telefonicznej / Doradca Klienta Detalicznego
Zespół Monitoringu Należności, sekcja specjalna SKIP TRACING
Doradca Klienta Detalicznego
Zakres zadań i obowiązków:
• Windykacja i monitorowanie należności klientów wobec banku,
• Przyjmowanie i wykonywanie zleceń klientów dotyczących w szczególności: potwierdzenie dyspozycji, aktywacji i dezaktywacji usług, bezpieczeństwa, zgłoszenia i obsługi szkody, zmiany danych osobowych, rachunków bankowych, kart płatniczych, reklamacji skarg i wniosków.
• Weryfikowanie i potwierdzanie dyspozycji klientów pod kątem wykrywania nieprawidłowości oraz zapewnienia bezpieczeństwa realizowanych operacji i bezpieczeństwa danych.
• Obsługa informacyjna oraz posprzedażowa produktów i usług ubezpieczeniowych.
• Realizacja założonych celów i planów;
• Udział w tworzeniu procedur bankowych oraz modyfikowanie obecnie funkcjonujących,
• Pozyskiwanie danych teleadresowych do osób celowo unikających kontaktów z bankiem.
• Obsługa klientów detalicznych, doradztwo w zakresie oferowanych przez bank produktów kredytowych, depozytowych i inwestycyjnych.
• Aktywna sprzedaż i działania telemarketingowe.
• Dbałość o wizerunek firmy, nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, dbałość o jakość obsługi.
Doradca Klienta Detalicznego
Zakres zadań i obowiązków:
• Windykacja i monitorowanie należności klientów wobec banku,
• Przyjmowanie i wykonywanie zleceń klientów dotyczących w szczególności: potwierdzenie dyspozycji, aktywacji i dezaktywacji usług, bezpieczeństwa, zgłoszenia i obsługi szkody, zmiany danych osobowych, rachunków bankowych, kart płatniczych, reklamacji skarg i wniosków.
• Weryfikowanie i potwierdzanie dyspozycji klientów pod kątem wykrywania nieprawidłowości oraz zapewnienia bezpieczeństwa realizowanych operacji i bezpieczeństwa danych.
• Obsługa informacyjna oraz posprzedażowa produktów i usług ubezpieczeniowych.
• Realizacja założonych celów i planów;
• Udział w tworzeniu procedur bankowych oraz modyfikowanie obecnie funkcjonujących,
• Pozyskiwanie danych teleadresowych do osób celowo unikających kontaktów z bankiem.
• Obsługa klientów detalicznych, doradztwo w zakresie oferowanych przez bank produktów kredytowych, depozytowych i inwestycyjnych.
• Aktywna sprzedaż i działania telemarketingowe.
• Dbałość o wizerunek firmy, nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, dbałość o jakość obsługi.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Grupy
Windykacja wierzytelności
Dla ludzi poszukujących najlepszych rozwiązań finansowych i prawnych w zakresie windykacji.